boktmeeting 20 oktober! Nog 1 paard te huur!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

boktmeeting 20 oktober! Nog 1 paard te huur!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 22:11

Hallo allemaal als iemand nog zin heeft om mee te gaan met de boktrit op 20 oktober.
[BM] Rit +etentje in`t zuiden! Definitieve lijst !
Heb ik nog een paard ter beschikking! als iemand mee wil hoor ik dit graag VOOR VRIJDAG as. En zou dan ook graag willen dat het geld (26 euro) overgemaakt wordt voor zondag 20 oktober op het rekeningnummer 50 39 42 170 ABN amro. te venlo onder de naam boktrit.
Dus als iemand mee wil laat dit even snel weten!!!!

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:42

het lijkt mij hartstikke leuk! maar... ik heb een probleem met het vervoer... iemand die uit apeldoorn gaat ofzo... of uit overijssel zou die mij komen ophalen op een station? dat ik bijvoorbeeld naar apeldoorn kom en dat ik daar opgepikt wordt en verder rijd?
ik hoop dat dat kan!
groetjes liselot

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 22:46

Hoiu Lissy, je kan toch met de trein naar eindhoven en daar op gehaald worden? Ik zou eiegnlijk ook opgehaald worden daar en terug gebracht dus dat moet te regelen zijn.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:51

maar dat kost heel erg duur Haha! een retour met korting naar eindhoven kost voor mij 25 euro... en naar apeldoorn maar 7.50 en dan kan ik ook nog wat vergoeding geven voor de benzine kosten....
misschein kan ik nog ff mijn ouders lief aankijken zodat ik gewoon naar eindhoven kan komen met de trein....
vind ik wel eng hoor overstappen op utrcht... vind het daar nooit! Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 22:59

ja laat je het dan aub wel effe op tijd weten dan kan ik ook nog verder gaan regelen. bij voorbaat dank.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 09:07

Nimber gaat ook, en die komt uit Apeldoorn dus.. Misschien haar ff PB'en? Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 09:33

Ik wil misschien wel mee, moet ik ff kijken of ik oppas voor damian kan regelen.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:11

ik zal nimber even een PB sturen... als ik niet mer haar mee kan rijden moet ik maar wat geld van mams lenen.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 11:15

maar is het dus zeker?? Ik wil dit graag zo snel mogelijk weten en ook zo snel mogelijk het geld op mijn rekening hebben zodat ik er zeker van ben dat ik mijn geld krijg. Anders moet ik zelf helaas gaan zondag.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:17

tuurlijk krijg je het geld op je rekening! ik ga echt hier niet van profiteren hoor!
ik moet alleen nog even nieuwe overschrijvingsformulieren bestellen... zijn op Frusty
zodra ik die thuis heb maak ik het meteen over naar je rekening!
groetjes liselot
ps, ik stuur je wel een pb als ik het in de bus heb gedaan van de bank

horsey

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:38

Dennis v m schreef:
maar is het dus zeker?? Ik wil dit graag zo snel mogelijk weten en ook zo snel mogelijk het geld op mijn rekening hebben zodat ik er zeker van ben dat ik mijn geld krijg. Anders moet ik zelf helaas gaan zondag.


He dennis, kon je nu niet of kun je wel, want je zegt dat je anders zelf "moet"gaan, nou graag of niet. Je hebt toch al betaald dus als je wilt kun je toch gaan? Dan eet je toch niet mee of alleen een voorgerecht.
Maar als je niet wilt en een ander de kans wilt geven kan dat toch ook voor minder? Extreme duivel
Ik weet niet wat dat met jou is, je spreekt vanalles af op diverse meetings en dan wel kritiek hebben op anderen die af willen zeggen en iedere keer op het laatst zelf je keutel intrekken?
Hou je bij Auke als je de trip naar kepel kunt betalen of moet zij soms iedere keer naar venlo komen Verward
ok ik ga weer te ver Lips are sealed

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:38

Oke, wie doet nu wat ???? Laat het snel weten...
Ga, je dan ook mee eten Lissy ?

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 12:00

volgens mij ging ze niet mee eten.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:03

Dennis v m schreef:
volgens mij ging ze niet mee eten.

Daar moet ze dan wel rekening mee houden, want dan moet ze terug met de trein. Kim eet namelijk wel mee met ons.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 13:11

Ik rijd mee met ilindra dus je moet haar maar even een pb sturen?
Als je ook met haar mee kunt rijden wil ik je wel van het station afhalen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:00

Als Lissy niet kan, dan "offer" ik me wel op Haha! Heb ik ook nog een leuke meeting deze maand. Lunteren kan écht niet doorgaan, vind het zo sneu voor mijn neefje als ik af zeg, hij belt al bijna iedere dag "nog maar een paar nachtjes slapen en dan kom jij op mijn kinderfeestje helpen!! Party!! "

Dusse, zeg het maar, gaat Lissy definitief mee, anders is het helaas pindakaas voor mij? Enne, Dennis, je geld krijg je dan wel, moet je maar een keertje naar de boerderij komen Haha!

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:18

ik zal ilindra even een PB sturen, maar het is dus zeker dat ik meega...
heb de overschrijvingsformulieren al besteld... zodra ik die heb maak ik het meteen over dennis.
als ik niet met ilinra mee kan rijden moet ik gewoon met de trein.
groetjes liselot

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 22:07

weet je al ongeveer dat wanneer je het krijgt? Maak opzicht niet zo heel veel uit. Maar ik vertrouw je voor de volle 100% dus hoop het geld ook te zien. Lissy bedankt je bent echt een engel en is het wel heeeel zeker??? en Sando sorry voor allemaal dat moeilijk gedoe het spijt me echt dat ik niet mee kan.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:29

ja het is heel zeker... helaas kan ik met niemand meerijden en moet ik gewoon naar eindhoven komen... als iemand me daar kan ophalen??
ik heb geen idee wanneer die formulieren binnen zijn, zal er ff over bellen.