Vraagje aan de mensen uit A

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Vraagje aan de mensen uit A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-02 19:54

Ik heb aankomende zaterdag reünie van een trektocht die ik heb gemaakt met IVN-jong in Zuid-Limburg. Waarom dan de vraag aan mensen uit A(peldoorn)?

Die reünie is in A in het Woldhuis op 21 september. Dat is een zaterdag, ik hoef daar pas om een uur of 2 te zijn, dus vantevoren wil en kan ik mensjes uit A (en hun paarden) meeten Lachen Party!!

Dus roept u maar! Wie heeft er op 21 september zin en tijd om te meeten. (Ja ik weet het, het is een béétje kort dag, maar goed, is hopelijk geen probleem toch?)

En dan nog een vraagje: weet iemand of dat Woldhuis leuk is? En werkt daar misschien een bokker/bokster in de bediening ofzo, die ik kan gaan pesten de hele avond Extreme duivel *LOL*

Ben benieuwd wie zin en tijd heeft om mij te meeten. (Pas op ik ben wel een beetje gek *LOL* )

En oja, ik loop de hele dag met mijn logeerspullen en jongleerspullen rond te slepen, omdat ik in het Woldhuis blijf slapen en we daar ook onze kunstjes gaan laten zien *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 19:59

Je bedoelt t Woudhuis denk ik??
Maar zaterdag zijn de apeldoornse kampioenschappen, is wel leuk om daar te komen kijken misschien??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 20:03

ik denk ook dat iedereen uit apeldoorn te vinden is in park berg en bos. zie de andere bokt meeting topics voor meer info

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-02 20:03

Hmm, dat zou ook goed kunnen hoor Maaike *LOL* Maar dat stond er op de uitnodiging. Het ligt wel op de Woudhuizerweg, maar er staat verder wel overal Woldhuis Verward Hmm, dat zal dan wel fout zijn?

Maarre, dat lijkt me idd wel heel gaaf! Naar die Apeldoornse kampioenschappen Haha! Ik ga even die topics doorsnuffelen hoor Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 21:03

als je naar de ARK kunt komen zou dat heel gaaf zijn maar anders...
Ik ben te druk met de paarden enzo misschien tot zaterdag en anders tot volgende week vrijdag!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 43 bezoekers