twee weken meeting voor de lefhebb(st)er

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

twee weken meeting voor de lefhebb(st)er

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 20:36

Ik ga het nog een keer proberen hier: Ik ga deze zomer twee weken naar Engeland en Wales, paardrijden en op onderdelenjacht. Ik ben ernstig op zoek naar een kaartlezer (m/v) die het gezellig vindt om mee Engeland onveilig te gaan maken.
Voertuig gaat waarschijnlijk de Disco worden, mogelijk dat de Defender meegaat. Dien tengevolge wordt er afgeweken van verharde wegen waarbij vastlopen niet geheel uitgesloten is. Hoewel we dit tot een minimum proberen te beperken gaat er enig gereedschap mee om ons uit de prut te verlossen, waarbij vies worden tot de mogelijkheden behoord.
Overnachting in een tent, tenzij er geen campeerplek beschikbaar is. Ik hou van low-cost vacanties waarbij enige inventiviteit zeer op prijs wordt gesteld.
Paardrijden in overleg te bepalen, afhankelijk van wensen en plaats. We gaan twee beurzen bezoeken, een keer een dag in zuid Engeland de tweede is de beroemde Billing show, drie dagen onderdelen scooren, nabij Northamton.
Alleen het beursbezoek en het paardrijden regelen we op voorhand, evenals de overtocht, de rest gaat op de bonnefooi. Bedenk dat de data mogelijk buiten de schoolvacanties vallen.
Vertrekdatum ongeveer 10 juli, thuiskomst ongeveer 25 juli, een en ander afhankelijk van de overtochtkosten en de plek van overtocht.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 23:16

Nu ja, is hier op heel Bokt dan niemand die er zin in heeft? Best hoor, maar dan ook geen jaloerse reaties op de foto's die na de vacantie worden geplaatst graag, jullie hebben immers allemaal de kans gekregen om mee te gaan *LOL* }> *LOL*

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 07:26

Een dagje door de modder scheuren leukt me leuk maar 2 weken.... en een tentje..... Helaas niet aan mij besteed maar ik kan me best voorstellen dat dit voor sommigen een geweldige vakantie is.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:18

WOW klinkt errug cool!!! Maar helaas heb ik al een heeeele coole vakantie in de planning naar het mooie Canada, anders was ik zeer zeker graag op jeep-safari gegaan *LOL* Is wel wat voor mij, een beetje rousen door de bush van Engeland Haha!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:27

Lijkt me wel leuk. Alleen houdt ik het op vakantie meestal niet langer dan een week uit, dan moet ik echt weer naar huis... heimwee dus naar mijn huis, paard en hond.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:55

Nou ikke schiet alweer lekker op met dit topic Haha! Schijnheilig

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:55

Zoals je al weet, zou ik echt ontzettend graag mee willen, ik heb het net weer voorgesteld aan mijn ouders, maar het antwoord is nog steeds een duidelijk NEE Verdrietig
En ik probeer nog wel zo lief te zijn Schijnheilig

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 12:57

Het klinkt hartstikke leuk !!!!
En in die tijd heb ik nog vrij ook (als het goed is)
alleen Buster zal niet meekunnen hè?
Dat is een probleem, ik ga tegenwoordig nergens meer (langer dan drie dagen) zonder Buster, hij heeft er een sport van gemaakt te ontsnappen als ik er niet ben; dan is hij nergens meer thuis te houden. En ik zou niet willen dat ik in Engeland een telefoontje krijg dat Buster weer op pad is...
Maar wel héél veel plezier in die twee weken!

Groetjes, Nadia

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 13:00

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen 2 weken op vakantie ga met een onbekende vent. Afgezien van het feit dat ik mijn paard en mijn honden geen 2 weken kan missen Haha!
Ouwerwets misschien, maar gezien mijn ervaring van afgelopen zaterdag ben ik alleen maar voorzichtiger geworden Frusty