Buitenzorg, Marianne, MarijkersTommy en Pojack gemeet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Buitenzorg, Marianne, MarijkersTommy en Pojack gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 00:05

Zooo, heb me vandaag kostelijk vermaakt op onze manege, aangezien er westernwedstrijden waren, en er een aantal bokkers kwamen kijken, en er deden er twee mee Lachen Marianne en Pojack deden mee Lachen Ik weet nog wel dat Marianne met Mac 4e in trail en 6e in de horsemanship werd, wat Pojack heeft gehaald weet ik niet, in de pleasure in ieder geval niets, maar het was een goed begin Pojack, volgende keer gewoon beter. Je bent trots op je gele trein, en daar gaat het om Haha!
Ik heb ook Tommy (het hondje van Marianne mogen aanschouwen *lief* *LOL* ), en het hondje van Esther (Buitenzorg), een Sharpei (schrijf ik dat goed?). Da's zo'n hond met giga veel rimpels Lachen Tut (de naam van de hond Clown ) is overigens niet geheel ongedeerd naar huis gegaan aangezien ze werd aangevallen door een hond die ook op de manege rondliep, haar neusje lag flink open Scheve mond Maar ze was het al gauw weer vergeten Haha!
Buitenzorg heeft ook nog mijn paardje gezien, en ze vond hem een droppie, evenals haar 'tweede dochter' wie overigens haast een veulen mee had gestolen Haha! Maar dat kan niet anders...mijn lapjespaard hè? Lovers

MarijkesTommy en Pojack heb ik maar even gezien, ze stonden ineens achter me en tikten me heeeeeel stiekem op mijn schouder Knipoog Bloos Gesprek stopte helaas al gauw, door waarschijnlijk een gebrek aan gespreksstof...kan gebeuren vind ik Lachen

Al met al, een geslaagde dag vond ik *LOL*
Laatst bijgewerkt door XoNo op 10-05-02 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 09:18

even een kleine korrektie, het waren niet vippie en pojack die op je schouders tikten, maar marijkes tommy en pojack...
die erachter stond was pim (man van marijke) als je wat meer had gezegd dan had je het kunnen weten....

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Buitenzorg, Marianne, Vippie en Pojack gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 09:58

XoNo schreef:
....en het hondje van Esther (Buitenzorg), een Sharpei (schrijf ik dat goed?). Da's zo'n hond met giga veel rimpels Lachen Tut (de naam van de hond Clown ) is overigens niet geheel ongedeerd naar huis gegaan aangezien ze werd aangevallen door een hond die ook op de manege rondliep, haar neusje lag flink open Scheve mond


Meestal zeggen we belletje tegen onze hond.... Haha! (afgeleid van Tuttebel, vind Tut zo'n domme naam -is trouwens door de fokker bedacht-)

Terug in de auto zat ik me eigen (te laat!) te realiseren dat je ouders dat waren die er bij waren (ja toch?) en aan hen heb ik me niet eens voorgesteld! Frusty (Vergeven ze het me? Knipoog )

Met de hond gaat het inmiddels weer goed, der neus is dicht, het was redelijk oppervlakkig, maar toch niet leuk.....Ik liep gewoon langs een aangelijnde hond en die spoot naar voren en beet onze hond ineens....

Het was leuk om jou en je 'maatje' irl te leren kennen. Nogmaals jammer dat we de reining hebben gemist, maarja als Robin moe wordt wordt ze doorgaans dus ook heel vervelend...... Huilen

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 10:02

Dat was ik idd niet (was herkenbaar aan witte spijkerbroek en bordeaux rood jasje (en in de ochtend nog zandkleurige jas erover) en WRANpetje op), was wel in de buurt bij Pojack/Gwen/Marijke&Pim.

Wel leuke manege trouwens, grappige stalletjes en goede bakken.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Re: Buitenzorg, Marianne, Vippie en Pojack gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 13:19

Buitenzorg schreef:
Terug in de auto zat ik me eigen (te laat!) te realiseren dat je ouders dat waren die er bij waren (ja toch?) en aan hen heb ik me niet eens voorgesteld! Frusty (Vergeven ze het me?


Helemaal hoor Esther, wij hebben ons tenslotte ook niet voorgesteld, en dat hadden wij natuurlijk ook wel kunnen doen. Okee, dan bij deze, ik ben Lil, de moeder van Colin (Xono). Het is je dus vergeven, ons hopelijk ook Pling

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 14:41

MarijkesTommy schreef:
even een kleine korrektie, het waren niet vippie en pojack die op je schouders tikten, maar marijkes tommy en pojack...
die erachter stond was pim (man van marijke) als je wat meer had gezegd dan had je het kunnen weten....


Oh, dus het was aan mij om meer te zeggen? Verward In that case sorry...misschien heb ik Vippie dan wel gezien, maar heb ik in ieder geval niet gesproken...sorry MarijkesTommy!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Re: Buitenzorg, Marianne, MarijkersTommy en Pojack gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:15

XoNo schreef:
Ik weet nog wel dat Marianne met Mac 4e in trail en 6e in de horsemanship werd, wat Pojack heeft gehaald weet ik niet,



haha, ik heb niet aan de horsemanship meegedaan hoor.

Wel aan de trail en de pleasure. Bij de trail was ik inderdaad vierde en bij de pleasure 6de. Ik was erg trots op Mac. Het was onze eerste grote wedstrijd en hij heeft het prima gedaan. Vooral in de pleasure (ik kwam eigenlijk vooral voor de trail, pleasure is niet helemaal mijn onderdeel).

Mac rijdt vrijwel nooit met andere paarden in de bak en in een binnenbak komt hij ook nooit. En dan op een wedstrijd zo keurig lopen, dat hij 6de werd uit 19 deelnemers Lovers Als ik zelf wat minder slordige overgangen had gemaakt waren we misschien nog wel hoger geeindigd.

En in de trail maakte ik zelf ook een enorme fout (brug van de verkeerde kant genomen) en toch werden we nog vierde omdat Mac zo keurig rustig het proefje afwerkte. Mijn kampioen!!

Trouwens, ik heb gewoon gezellig met Xono een praatje gemaakt hoor, dus hij kan het wel Knipoog

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 23:10

Ik heb meegedaan aan de horsmanship en de pleasure voor beginners.
Pojack heeft het geweldig gedaan ben trots op hem Haha! Haha! Haha! .
Jammer dat die proef voor de horsmanship niet zo lekker ging (was ook een rot proef), reed op dat moment op een gebroken Dtrens met koperen rolletjes waar hij normaal niet op loopt, had hem in gedaan omdat ik normaal met een scharenbitje rij waar hij thuis heel goed op loopt maar ergens anders niet, dus het ging niet van harte. maar goed we hebben ons best gedaan en er weer wat bij geleerd.
Bij de pleasure liep hij heel goed en rustig Haha! (daar heeft hij nogal een moeite mee *LOL* . Heb de plasure op 1 hand gereden (met scharenbitje) en dat ging heel goed. Ben trots op mijn gele tank *LOL* *LOL* *LOL* .

En Xono we doen het gewoon nog een keer over (vind je ook niet) dan zorg ik ook voor wat meer gesprekstof *LOL*

Al met was het een leuke en leerzame dag.

Gwen

Mijn fjord is niet eigenwijs, hij doet alles op zijn eigen wijze
Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realize that we cannot eat money
Extra centen verdien?? Meld je dan nu aan Cash4ladies Gekkengoud

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 00:54

Nou, ik vind het van beiden van jullie erg knap, ik mag hopen dat mijn eerste grote wedstrijd met Buddy net zo verloopt als hoe jullie hem hebben gereden, en hoe jullie paarden erop reageerden. Ik had overigens alleen het laatste stukje va de trailproef van Marianne gezien, we kwamen net binnen, en de pleasureproef van Marianne heb ik ook gezien. Ik heb bij nader inzien (k wist nog niet dat zij het was) ook beide proeven van pojack gezien met haar gele tank *LOL* Toen Angelique de pionnen voor die horsemanshipproef ging neerzetten zei ik nog tegen haar: dit kan nooit moeilijk wezen Knipoog Wacht maar af zei ze Schijnheilig Bleek dus toch een behoorlijk ingewikkelde proef te wezen! Petje af hoor pojack!

En inderdaad, volgende keer doen we het gewoon nog een keer, en dan beter Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers