Het verslag van mijn kant van de bokteling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 21:49

Vanmorgen om half 9 stond ik op utrecht overvecht te wachten op Maartje(jura),karin en laura, waarmee ik zou mee rijden naar de bokteling.Gelukkig waren ze er *LOL* en gingen we op weg. Onderweg een beetje gekletst en foto's gekeken. Bij de efteling aangekomen waren de apeldoorntjes en Paulien en lonneke eral. Iedereen was ondanks de vroegte in een uitgelaten stemming. Na enig tijdje wachten kwamen ook de rest, en heike deelde snoepzakjes uit ( leek net een schoolreisje) omdat ze dinsdag jarig is (toch?). Nadat bart al het geld had ingezameld en betaald konden we naar binnen. Bart liep al vrolijk rond met zijn Rode elmo in zijn trui en DE beroemde ketting van Heike. Als eerste gingen we in droomvlucht. En daarna volgde nog vele atractie's. Waaronder voor de boktbikkels de Python en de vogelrock. Misselijk de rest die het niet aandurfde lette op onze tassen.Omdat we even geen zin hadden om te lopen dachten we 'kom we nemen het treintje". Foute gedachte.Met zijn 17en zaten we in een dichte wagon gepropt waar we spontaan liedjes zoals " voor naar achter, van links naar rechts" en "hoofd,schouders" in begonnen te zetten. Degene die er werkte keken ondertussen angstvallig naar het waggonnetje dat zeurend kraakte. Na nog meer lol, vooral in de grote carroussel met echt bewegende paarden,waar de werknemers ons voor gek verklaarde, moesten we eten. Na het eten gingen we op zoek naar Boktijsjes met nootjes of spikkeltjes. Natuurlijk ook nog met Pardoes op de foto, en met een heeeellleee grote vlinder. En een gezellige groepsfoto op een reuzenbank. Het was echt een onwijs gezellige, maar onwijs vermoeiende dag ( vooral bart, die maar zijn elmo bleef troosten omdat hij het zo eng vond in de Python *LOL* ) . Iedereen is zo onwijs gezellig en aardig, zeker voor herhaling vatbaar. Ondanks dat ik nu met 39.7 graden koorts achter mijn pc zit, te hoesten, te niesen en last heb van me heup, was het een supergeslaagde dag!!!!!!!!
*LOL* Tong uitsteken Lachen Dromen

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:18

Echt gaaf dat het zooooooooo leuk was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:51

klinkt echt heel gezwellie zeg

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 00:08

jeetje, als ik alles zo eens lees dan zou ik volgende keer ook wel mee willen!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 09:00

heeeeeeeeey
hopen dat je niet al te gekneusd bent na zo'n daggie!
Maar ik vond het echt tof dat je ondanks alle gebroken/gekneusde botten etc. (is wat overdreven he?) toch mee bent gegaan!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers