amsterdamse bos meeting...met datum..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

amsterdamse bos meeting...met datum..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 20:09

omdat het maar steeds niet van een datum kwam hebben sumisha en ik maar gewoon een datum geprikt.

het is zaterdag 4 MEI(bedankt voor de reacties erover..) geworden, dus als je kan, reageer even hier of stuur een PB of doe wat leuks..

ik ga in de week ervoor ook, om de weg te weten enzo..dus mocht je niet kunnen op zaterdag maar heel graag mee willen valt er nog wel wat te regelen..
Laatst bijgewerkt door Pluutje op 25-04-02 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Re: amsterdamse bos meeting...met datum..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:51

Pluutje schreef:
omdat het maar steeds niet van een datum kwam hebben sumisha en ik maar gewoon een datum geprikt.

het is zaterdag 4 april geworden, dus als je kan, reageer even hier of stuur een PB of doe wat leuks..

..


Ehm bedoel je niet 4 mei?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:53

Dat duurt nog erg lang ! Bijna een jaar HAHA! Het zal iid wel 4 mei zijn!

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:11

ik kan niet mee met de boktmeeting, aangezien mn paard pas een maand onder het zadel is en een groepsbuitenrit me dus nog geen geslaagd idee lijkt, maar heb ff vraagje over a'damse bos: hoe zijn de paden daar? lang, breed, ruim, of juist kleiner en kronkelig? dit dus ivm het feit dat k mn paard over een tijde rustig wil gaan laten wennen aan buiten rijden, maar wil wel beetje weten waar ik terecht ga komen dan...

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 20:12

haha, ja, ik bedoel 4 mei, heb het al veranderd..ben er niet helemaal bij de laatste tijd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 16:17

Noukie, de paden daar zijn lekker breed en ruim, niet van die kleine kronkelpaadjes. Je kunt overal met z'n tweeen naast elkaar rijden (riant) en met drie moet ook nog makkelijk lukken. De paden zijn trouwens ook niet zwaar.

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 19:06

Sonja schreef:
Noukie, de paden daar zijn lekker breed en ruim, niet van die kleine kronkelpaadjes. Je kunt overal met z'n tweeen naast elkaar rijden (riant) en met drie moet ook nog makkelijk lukken. De paden zijn trouwens ook niet zwaar.


tnx! dat klinkt dus echt als het perfecte bos om zo'n paard voor het eerst mee naar toe te nemen! Als je met een groot paard allemaal kronkelpaadjes door moet sturen wordt je echt niet blij, maar dit is denk ik wel het proberen waard binnenkort!