Apeldoorn 28 APRIL...alternatief????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Apeldoorn 28 APRIL...alternatief????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:37

Vandaag bij de Paalhoeve geweest om de rit te bespreken.
Op de 28e zaten ze al vol en ze blijken nog maar 6 paarden te hebben en dat is dus te weinig.
Daarna bij de Veluwe ranch geweest, zij doen geen gecombineerde ritten met manege en eigen paarden (vinden ze te gevaarlijk) en zitten al tot eind juni vol.

Heeft er iemand nog een ander idee voor een manege in de omgeving van Apeldoorn?????


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:57

De Kronkel........fjord hobbelen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:11

Ik weet niet of Ab wel zoveel zadels&hoofdstellen heeft, wel genoeg pony´s Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:21

kun je die niet eens bellen? eventueel valt er vast wel wat te regelen met mensen die eigen zadels hebben misschien?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 10:53

Ilindra schreef:
Ik weet niet of Ab wel zoveel zadels&hoofdstellen heeft, wel genoeg pony´s Haha!


Een westernzadel past al snel op een Fjord (lekker breed). Dus een zadel (en hoofdstel) kan ik wel meenemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:22

Elles"]
[quote="Ilindra schreef:
Ik weet niet of Ab wel zoveel zadels&hoofdstellen heeft, wel genoeg pony´s Haha!


Een westernzadel past al snel op een Fjord (lekker breed). Dus een zadel (en hoofdstel) kan ik wel meenemen.
[/quote]

Sorry Elles maar dat is dus onzin. De meeste westernzadels zijn nl. te smal op de schouder voor Fjorden. Je hebt echt een boommaat Full nodig voor een beetje Fjord, terwijl de meesten met Quarter of SemiFull rijden....

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 13:32

Moet deze rit perse in Apeldoorn zijn? Anders zouden jullie naar het Fjordenpaard in Een (Drenthe) kunnen gaan. Alleen weet niet of die combineren met eigen paarden. Ben er op ponykamp geweest en ze hebben leuke paardjes.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 17:22

Sonja schreef:
Sorry Elles maar dat is dus onzin. De meeste westernzadels zijn nl. te smal op de schouder voor Fjorden. Je hebt echt een boommaat Full nodig voor een beetje Fjord, terwijl de meesten met Quarter of SemiFull rijden....

Hoe kon ik zo stom zijn... Frusty Je zult wel gelijk hebben... hoewel mijn zadel op meerdere aardig brede ponies heeft gelegen. En wellicht had er een wat smallere Fjord tussen gelopen? Proberen/passen kan altijd...

Maar ik hoor net dat mijn schoon-neefje Verward Haha! die dag eerste communie doet. Kan het niet maken om daar niet bij te zijn. Helemaal omdat het joch pete-kind is van mijn vriend... Frusty Elles kan dus niet mee... Verdrietig

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 10:31

Tja als het niet in Apeldoorn kan dan kan ik eigen paardje niet meenemen en A'doorn is hele mooie omgeving...!!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 12:53

andere datum? anders vanavond even overleggen lia?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 11:18

door ik ben het helemaal met je eens! ( ma dat weet je ook wel wan tik kan nix zonder jou Haha! )

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 17:48

Anedre datum ben ik voor! Party!! Ik kan helaas nl de 28e niet. Ik las vandaag op de manege dat er dan weer een springwedstrijd is, en daar wil ik toch wel aan mee doen. Ik vind het erg jammer, dus ik hoop dat het op een andere datum kan.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 18:16

Zie nieuwe topic,
Datum blijft 28 april en wordt alleen voor eigen paarden.
De paalhoeve heeft maar 6 paarden en dat is te weinig en de veluwe ranch wil geen eigen paarden mee op een buitenrit.
Ik heb nog geen andere manege kunnen vinden waar het wel kan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers