Yentl is dit weekend bijmij geweest,wie trekt er bij ons in?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Yentl is dit weekend bijmij geweest,wie trekt er bij ons in?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 20:24

Hallo!
yentl kwam zaterdag avond rond 7 uur. we hebben eerst ff haar spullen naar mijn kamer gebracht. en de slaapzakken gepakt om ze het bed te leggen. yentl moest in Linda's (horsegirl87) bed (wel verschoon Haha! ) helaas lag ze onder mij. want voor een tijdje staan de bedden van mij en linda op elkaar, omdat linda vna MIJN kamer gaat!!! jippppiiiiieeeee! maar ja nu ff verder....nadat we dus de slaapzakken gepakt hebben zijn we ff naar buiten gegaan. Moest yentl mijn hond: pasja showen! pasja was weer es heel lief en lekker lui! haha! daarna naar binnen gegaan. het was buiten een beetje te koud. toen hebben we boven wat gekletst en op internet gezeten. natuurlijk op BOKT! en gechat met domme jongens....
daarna nog TV gekeken naar: fear factor. en om half 12 ozo nog es effkies op internet. en toen naar boven. eerst onze pyama's aangetrokken en toen heeeeel lang op mijn bed gekletst. tot half 2. toen maar heel zachtjes onze tandel gaan poetsen. en ik moest naar de kamer waar linda voor die 1ne nact sliep. heeel stil dus. Ze werd gelukkig niet wakker, phew. daarna weer naarboven. ik mijn lenzen weggemieterd. en in bed gaan liggen. daar nog tot half 3 gekletst. en toen hebben we maar besloten te gaan slapen.
smorgen werd ik rond kwart over 9 ongeveer wakker. en nog wat lggen te half-slapen. en toen maar naar onder kijken of yentl nog sliep. ik (dacht) van wel. Maar toen lag ik net terug en verscheen er een koppie naar boven. yentl was dus ook wakker *LOL*
we zijn toen naar onder gegaan en hebben ontbeten. daarna weer naar boven, kleren aan. toen haar gedaan, tanden gepoetst en de hele reutemeteut......daarna weer naar oner. en toen was het ongeveer 12 uur. we zijn toen met pasja gaan wandelen. eerst naar zo'n shetjes. waarvan 1 heeeel klein! en toen ff gekeken of mijn verorgwelshjes in de wei stonden, maar die stonden nog op stal. en toen naar huis. daarna zijn we naar de Breukerheide geweest. want daar was concours. eerst wisten we niet waar we onze fiets kwijt konden. echt K*T! hebben we hem bij de kas van een vriendin geplaatst. we hebben toen nog: Poemelke, Chesney, Copper en Fury van de manege in baarlo (die nu weg is) gezien. Fury niet, maar die was er wel. mijn had die gezien. het was wel leuk. alleen waren er geen winkeltjes enzo. rond 3 uur weer naar de fiets. en naar huis gegaan. want yentl moeder zou yentl om half 4 komen op halen. Ik thuis nog een broodje gepakt en we haden nog ff gedronken. daana ff huiskrantje bekijken. Om een huis te kopen natuurlijk *LOL* en we hebben een erg mooi huis uitgekozen dit is de omschrijving:
plaats: MELDERSLO
vraagprijs: 430.000 euro k.k
Zeer goed onderhouden halfvrijstaande boerderij met lossstaande stalmet daarin 3 paardenboxen en zwembad, gel. landelijke omgeving in het buitengebied. Bwj. 1988, verbouwd in 1996 en 2001/2002. Tuin ca. 80 m diep, 2 omheinde weilanden en een manege. ind. ben.: Roy. woonkamer, geloten keuken, bijkeuken, badkamer, 1ste slaapkamer, saunaruimte, garage en berging 1ste verdieping: 3 slaapkamers en badkamer met douchekabine en dan nog een zolder (verder niet interessant. en dan staat er onderaan:
Ideaal voor de paardenliefhebber!!!!
duzzzzz......we zitten goed. we hebben nog wat plaats over dusss...wie trekt er bij ons in? eventueel bouwen we er wel een stal bij, he yentl?
hahahahaa!-we hebben geld genoeg-in onze dromen-Deze advertentie vonden we dus het beste en een zeer goed idee.
om iets over half 4 kwam yentl moeder...en toen ging yentl weg...en nu kom ik ook ene keer bij haar Knipoog
duss we horen nog van jullie! Pling
mzzls
monique

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 20:55

was echt kei leuk! hele lieve hond,

en een meisje op concours was van haar pony afgevallen, die weigerde (springen) en dat meisje vloog over de hindernis heen, paar balken eraf... lag ze achter de hindernis...

best wel zielig!! Scheve mond en Danny (ook van bokt) nog gezien, maar die draaide zich om toen ik wat wou zeggen Schijnheilig en nog wat mensjes gezien... kei leuk was het! jij komt volgende keer naar mij, ja...

en idd heeeeeel lang gekletst!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:35

hey dan kom ik ook wel meeting, ( als ik weer op de brommer durf, ) anders ga ik fietsend Lachen