limboland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

limboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-02 20:47

Die limburgse meetings schijnen niet te lukken, (wanneer komt die boktrit nou Verward , ik heb er nog wel zin in hoor Party!! ) maar ik probeer het toch nog maar eens een keertje om een limoblandmeeting te houden. En iedereen van buiten limburg is ook van harte welkom, kunnen jullie nog lachen om onze superleuke g *LOL*

Oke het voorstel is: in april of maart (Dan is het al iets warmer als het goed is) naar de kinderboerderij in venlo gaan, daar lekker beestjes knuffelen en gewoon kletsen en gezellig meeten.

Daarna kunnen we dan evt. naar de supergrote speeltuin Klein Zwitserland gaan (nee, dat is niet kinderachtig Tong uitsteken ) Dat is echt superleuk voor iedereen die zich jong genoeg voelt om door de langste buisglijbaan van Europa te glijden, of op de grootste/hoogste schommel van Europa te zitten, of een superstijle glijbaan, waar door je net niet in vrije val naar beneden gaat. (Zelfs mijn vader vind dat leuk en dat wil wat zeggen Knipoog ) Het is dus echt niet kinderachtig en tussendoor kunnen we weer kletsen en wandelen door het bos, waar de speeltuin in staat.

Als dit laatste helemaal niks is, kunnen we naar Venlo gaan en daar stadten en alweer kletsen Haha! . En als allerlaatste kunnen we ook nog naar Expensive gaan (van Yentl)

Lijkt jullie dit wat? Of helemaal niks?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:50

lijkt me zeker tof! als niemand komt gaan we gewoon met zijn tweetjes Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Druif_01

Berichten: 8788
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:52

nee yentl, als niemand gaat gaan we dus met z'n drieeën. *LOL*

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:15

Count me in for sure! Ik vind het zeker een geslaagd idee, en ik ken natuurlijk alle cafe's en winkels in Venlo omdat ik overal wel al bijna wat gekocht heb Tong uitsteken
Misschien kunnen we ook nog wel wat anders derbij gaan doen nog, nou ja in ieder geval genoeg mogelijkheden, maar ik vind het een beetje raar dat iedereen alleen maar naar die boktmeetings gaan die hoger dan tilburg ofzo liggen Verward

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:28

zieje, hier is het gewoon veel leuker Tong uitsteken als niemand dus gaat, gaan we al met 'n vieren.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-02 21:46

*grijnz* er gaat niemand mee, dus we gaan al met z'n 4'en *LOL*

Meer mensen? Van verder weg? Of zijn jullie allemaal te lui Knipoog Tong uitsteken

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:01

1) rit gaat niet door, omdat paardengek dfe rit heeft verplaats naar de lente ed.

2) ik heb genoeg aan me hoofd dan ff paardjes te regelen *LOL* En Pg wilde die rit, ik wil dus best helpen maar niet alles doen, er kwam opeens alles op mij neer.

3) als er meer mensen komen wil ik best wel ff komen meeten,

dusse dit was zeur Lara weer Tong uitsteken:P:P

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:40

wjerdo schreef:
3) als er meer mensen komen wil ik best wel ff komen meeten,


Als jij ook komt zijn we al met 5 Tong uitsteken hehe maar ik hoop wel dat er wat meer mensen komen ja, ook al woont het grootste gedeelte van bokt buiten limburg, naar de achterhoekmeeting komen toch ook brabanders en limburgers? waarom komen die achterhoekers en brabanders en de rest van Nederland dan ook niet naar ons toe Tong uitsteken:P:P:P

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 19:28

Buiten de waard gerekend.
Rit of geen rit in Roermond, Ik kom naar Venlo.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 19:31

jaaaaaaaaaaaaa, ikke komt, wie nog meer?

Druif_01

Berichten: 8788
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:14

waarom reageren alleen maar mensen uit limburg op dit topic??? er is niks mis met limburg hoor! tis zelfs suuuper gezelli hier in Limbabwe. ligt heeze trouwens wel in limburg Verward ja sorry mijn topo is echt beneden de maat

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 21:39

Nee! Da's braboland *LOL*
En ach, limburgers weten gewoon hoe gezellig het hier is Tong uitsteken

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Druif_01

Berichten: 8788
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:40

hihi ja inderdaad en de niet limburgers durven niet te komen omdat ze bang zijn dat het in limburg gezelliger is dan in de rest van het land. Hihi dat is natuurlijk ook wel zo Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:46

ja flubke dat is het zeker. mensjes kom aub Lachen het is hier echt het leukste (vooral rond carnaval hahaha)
Tong uitsteken jeeh Ikke komt Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 22:23

Verder niemand Huilen ?
Trouwens, nu ik eraan zit te denken, het kan evt ook wel eerder, maar dan is die superleuke grote speeltuin nog niet open Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:28

Nou kleine club dan maar. Gaan we hele gezellige berichten schrijven naderhand, is iedereen jaloers dat ze er niet bij waren *LOL* *LOL* }> *LOL* *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 07:20

Ikke kom ook!! Hoop ik, moet eerst ff vragen. Haha! Maar dat mag wel, is toch dichtbij.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:12

En als ik mag neem ik Ellen ook mee! Lachen

assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 21:52

Joepie! weer 2 erbij *LOL*
Dat wordt nog wat! Heel gezellig.
Ik ga even kijken wanneer Klein Zwitserland open is, kunnen we dan gaan kijken naar de datum, of willen jullie niet naar de speeltuin, jullie mogen kiezen!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:57

Via mijn werk kan ik korting grijgen op bungalows bij Grando Rama. Zit er iets bij jou in de buurt? BOKTWEEKEND.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 22:02

Yeah! goed idee, zal eens gaan zoeken!

Meer mensen voor dit plan?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 23:07

IK ben er wel voor in als ik niet krap bij kas zit Haha!, maar dat zal wel niet denk ik Bloos

Druif_01

Berichten: 8788
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 19:56

en toch vind ik het opvallend dat er alleen maar mensen uit de buurt van Limburg reageren. De libolanders zijn geen kannibalen hoor. Vork *LOL*

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

ikke

Berichten: 37440
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 01:05

flubke schreef:
en toch vind ik het opvallend dat er alleen maar mensen uit de buurt van Limburg reageren. De libolanders zijn geen kannibalen hoor. Vork *LOL*


Dat kun jij nou wel zeggen, maar ik heb daar toch ook andere ervaringen mee Extreme duivel Extreme duivel bovendien zul je daar de anderen ook nog eens van moeten zien te overtuigen. Limburg, ons eigen buitenland, dat riep de VVV tocch, een paar jaar geleden?

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 17:10

ikke schreef:
Dat kun jij nou wel zeggen, maar ik heb daar toch ook andere ervaringen mee Extreme duivel Extreme duivel bovendien zul je daar de anderen ook nog eens van moeten zien te overtuigen. Limburg, ons eigen buitenland, dat riep de VVV tocch, een paar jaar geleden?


Forza VVV ole ole, Forza VVV ole ole, Forza VVV, Forza VVV, Forza VVV ole ole! Haha! nee hoor ikke met ons is niets aan de hand Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 8 bezoekers