Wat werd er besproken aan tafel 1 in het pannenkoekenhuis???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 10:38

Ik ben nu wel erg benieuwd wat er besproken is aan de andere tafel dan waar ik zelf zat in het pannenkoekenhuis. En onder tafel 1 versta ik dan de tafel van Sugarmiss, Sjuimpje, Spades, Prisca, Janna en Maarten, Maarten, Jippie, Susan en Karin... Haha!
Ik weet wel dat tafel 2: Steef, Nimber, Akerna, Mayo, Dorée, Mike, Nonnie en Jurga natuurlijk.... nogal veel in een stuip lag van het lachen....
Janna was in een erg boeiend gesprek verwikkeld met Sjuimpje en Spades deed tevergeefse pogingen ertussen te komen en Janna's aandacht te trekken. Nee Marco, het was weer duidelijk..je wordt nog niet direct geaccepteerd als Bokker... Knipoog
Iedereen was trouwens verbaasd over Mayo.... Er bleef nogal veel pannenkoek op haar bord liggen... Vork En wat kan die Mayo lachen zeg... Er kwamne nogal wat rare blikken van mede-restauranters onze kant uit....
Dus bij deze mijn vraag: welke onderwerpen kwamen er ook alweer ten sprake aan onze tafel en welke aan de andere tafel?????? Verward
Het is natuurlijk de bedoeling dat ik bij het lezen ervan weer denk :"Oh ja...!" en spontaan weer in een deuk lig.... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 10:39

Dildodee Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-01 10:43

Tja, die kunnen we natuurlijk niet 1, 2, 3 vergeten hahahaha. Arme arme Dorée!!! Mike en Kim gingen Mayo geld toe bieden om Dorée mee naar huis te nemen. (voorgoed) Moest ze wel en erg sterk hangslot kopen... Waarop Mayo op een gegeven moment zei:"Ik stop haar wel in mijn nachtkastje en dan mag ze er elke nacht een keer uit..." Wat natuurlijk hilarische taferelen opwekte, door Dorée's nieuwe bijnaam: DILDODEE!!!!
Nog meer story's over dit boeiende onderwerp???

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 11:02

Ja, we hebben haar uiteindelijk maar meegenomen, niemand anders wou haar meenemen }>

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-01 11:32

Arme Mike...en je hebt het nog overleefd ook???? Joh, ik doe het je niet na. Knipoog Er zat vast wat spinazie tussen die erwten... kreeg je wat kracht van om Dorée te overleven. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 13:46

Nouhouhouhouhouhouhouhouhouhou!!!!!!! *HUIL*

Jullie mij nie zo pesten hoor!!! Ikke snileig!!! En ikke heeeuuul liefffff!!!
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 13:55

Aan tafel één was de appel-rozijnen met extra roomboter EERRGGGG lekker Haha! Haha!

Hij had ietsjes warmer mogen zijn, maar dat mocht de pret niet drukken Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 14:00

Susan en ik hebben heel lang gekletst over uitgaan in Twente, paardrijden in Twente, werken in Twente, 'wie-ken-jij-die-ik-ook-ken' in Twente etc. etc. En met Sugarmiss hebben we het uiteraard ook veel over westernriding gehad!

Niets schokkends dus... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 21:05

nee niets schokkend of ranzigs Lips are sealed zoals aan tafel een maar het was wel ontzettend gezelli
tenminste dat vond ikke!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 08:23

Ik had wel wat boeiende roddels verwacht eigenlijk, maar nee hoor....
Alleen maar pannenkoeken, Twente en Susan... Haha!
Ik geloof dat ik aan de goede tafel ben gaan zitten, had dat lachen net ff nodig hahahahahaha. Missie geslaagd. Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 10:45

Ja ik wil ook roddels horen!!! Hahaha en ik ken lekker Joost Bakker heel goed!!
Over hunks in Twente gesproken..... Kwijl
of hebben jullie die niet besproken...? Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:08

Hmmmzz...
Volgens mij heb ik alleen maar over paarden gepraat... Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 11:11

Mhhh....
Waarom geloof ik dat niet??? Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:37

we hebben het niet over joost bakker gehad maar die is well HEEL LEKKER!!!!!!!!!!!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:58

Erg hè? Wonen ze ieder aan een andere kant van Nederland, kennen ze allebei Joost Bakker uit Nijverdal. Schijnt een lekker ding te zijn, maar IK ken hem niet (beetje niet mijn doelgroep denk ik... Haha! ).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 09:36

Joost bakker is zooooooooo lekker!! hahahahaha en ik ken hem heel goed!! nenenenenenene
Bovendien heb ik.... (naja zal ik maar niet verder op ingaan!!) Haha! Haha! Haha! Schijnheilig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 10:16

Ik ga ff met Karin mee...... GEEN IDEE wie het is.... iemand van de tv die langs jou is komen waaien op je werk Dorée???

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 10:50

Neehee, Joost Bakker is een hunk uit nijverdal en hiij is de zoon van de beste vriendin van mijn moeder, dus bijna neef voor mij altijd zeg maar.......hahahaha Haha! Kwijl Lovers

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 11:27

Joost is de zoon van dokter Bakker. En als in Nijverdal de naam van dokter Bakker wordt genoemd, dan schijnt de standaard reactie te zijn: "Oh, die heeft een ontzettend lekkere zoon"... Verward

Susan bleef door zo'n opmerking zelfs een keer in een lachstuip toen ze met een gebroken ledemaat in de manege lag te wachten en hoorde dat dokter Bakker haar zou komen helpen. Vaaaaag... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 12:19

Jaaaa das Rob Bakker, de dokter....
Hahaha das dus mijn bijna familie... ik heb vroeger heel wat gezellige uurtjes met joost doorgebracht en samen in bad enzo...... Haha! Lovers
Zal eens kijken of ik niet een oude skattige foto van hem heb...

Maar dat verhaal van Suus wist ik helemaal niet!!!
Ik wil meer van dat soort verhalen!!!!!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 12:26

Nu word ik toch ook wel erg benieuwd!!! Maar het is dus geen tv/soaphunk???? Zo klinkt het nl. wel!!!! Hihi. Haha! Joost Bakker en Dokter Bakker, net Dorée 's soap! Wie schrijft het scenario verder???? Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 16:45

Dorée heeft een foto van hem in haar portemonnee... (dat rijmt) Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:05

Ja duh!! ka, ik heb alleen maar hunks in mijn portemonnee..... zo ook Bart Haha! en natuurlijk Steef Clown

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:23

hey doree! ik heb geen pasfoto's meer!!!!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 13:44

O maar dan heb ik er nog wel een voor jou VAN jou, Steef!! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers