Blaren op mijn handen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 10:16

Nou ik mocht dus op Zunneke, een (lelijk *LOL* ) vosje van 1.60 ongeveer, toen ik zei dat ik wel een vlot paardje wilde.
Nou vlot was ze zeker!
Aan het begin merkte ik er nog weinig van maar het laatste uur, jemig, ik moest haar zowat constant inhouden anders vloog ze de begeleidster voorbij. En ze was ook niet lekker nageeflijk ofzo, maar keihard in de mond. AU AU AU.
Zoals Honeybee ook al opmerkte, ik houd ook helemaal niet van trekken maar deze moest ik echt bij me houden en ik heb blaren op mijn handen en spierpijn in mijn schouders!
Vooral als ze lekker wilden draven en het tempo wordt aangegeven als een sukkeldrafje waarbij de paarden niet meer weten of ze nu zullen stappen of draven *LOL* Honeybee en ik werden er op het eind helemaal gek van en besloten af en toe maar te gaan stappen, de begeleidster hobbelde vrolijk voort... Dromen
Maar gelachen hebben we wel!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:39

Haha, die begeleidster vond het draven duidelijk niet zo prettig meer nadat ze aan mij een beugel had gedoneerd Haha!
Ja, ik heb ook spierpijn in m'n schouders, terwijl ik wel gewend ben om zo lang te rijden.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:48

Gut, ik heb ook al spierpijn. In mijn kuiten (?), en in mijnb rechterbovenarm. Ik denk dat ik daar een spiertje heb verrekt gister met he zadel van de adelbok te halen.... Had er met het rijden namelijk ook al wat last van.

Jammer dat je dat niet eerder had gezegd marije, van die blaren, ik had namelijk handschoentjes bij me gehad!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:56

Ik heb lekker geen spierpijn en ook geen blaren want ik had handschoenen aan. Bijna altijd, just in case...

Het is nu alweer 24 uur geleden dat ik mijn Koe -tje voor het eerst zag Lovers

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:26

Nu precies 24 uur geleden zaten we nog te paard. Lachen Dit was het moment waarop Cody en ik ons het allermeest ergerden. Lachen En tja, ook ik heb blaren en genoeg spierpijn.. Lachen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:35

Citaat:
Op 2001-10-25 10:39, schreef maaike van de vis:
Haha, die begeleidster vond het draven duidelijk niet zo prettig meer nadat ze aan mij een beugel had gedoneerd Haha!
Ja, ik heb ook spierpijn in m'n schouders, terwijl ik wel gewend ben om zo lang te rijden.


Niet prettig? Ze moest wel de hele tijd doorzitten Haha!
Het leek daardoor ook steeds dat we weer gingen stappen, maar zij bleef maar stug doordraven... Ik heb geen blaren, wel een zere kont....

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:43

Gelukkig heb ik nergens last van *LOL*

Want ik had Aluunke!!! Niks niet sloom, maar ook niks niet te hard (was makkelijk terug te rijden). En al helemaal niet hard in de mond. Echt een fijn paard, waar ik zo wel weer een keer op weg wil.

Dat sukkeldrafje was wel grappig. Vooral de reactie van Marije en Sandra met hun turbo-knollen Haha!