Snuffelmarkt Brabant 11 JUli

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Snuffelmarkt Brabant 11 JUli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 14:51

Op zondag 11 Juli organiseer ik voor de eerste keer een Snuffelmarkt in Hilvarenbeek (bij Tilburg). De markt is bedoeld voor nieuwe en tweedehands artikelen op paardensportgebied.

De markt is niet alleen voor Bokkers, maar kan natuurlijk wel als boktmeeting worden gezien!
Ik ben nog bezig om ruitersportzaken in de regio te benaderen. In ieder geval zal er een stand zijn met vliegendekens voor onder het zadel, of voor over het tuig (bestaan uit twee delen). Voor eten en drinken wordt gezorgd. Gelieve als verkoper zelf een tafel (en stoel) mee te brengen.
Verder heb ik nog voldoende ruimte voor goede ideeën en suggesties.

Ik zorg voor bekendheid in de regio, dus ik verwacht een goede opkomst van geïnteresseerden (kopers en verkopers).

Wie meld zich aan om te komen? Als koper of verkoper? Artikelen mogen tweedehands zijn, of nieuw als het maar met paarden te maken heeft.
Aanmeldingen graag via dit topic om eea overzichtelijk te houden.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 08:20

present iig als koper, verkoper zal ik even door de rotzooi heen gaan thuis Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 10:28

Helaas ben ik wat te voorbarig geweest met het noemen van een datum. Eigenaar van de stal die ik huur ziet het organiseren van een dergelijk evenement niet zitten, dus jammer genoeg kan het niet doorgaan.
Sorry!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:30

Dus op verzoek TS een slotje