Ladies and Germs: PLACE YOUR BETS!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 18:46

Mijn motivatie voor t geheel:
Karin plaatst een topic met allerlei rare smileys over Joost... Dat stemt tot denken niet dan?
Vervolgens gaat Lautje uit haar dak in het roddeltopic, dat stemt nog meer tot denken (want veel geblaat en weinig wol).
En nou opent Joost hier een topic.
En dat over Lautje moeten we natuurlijk wel helemaal goed rechtbreien. Zij is de enige die het weet, en Karin kan zoveel zeggen als ze wil, daar is ze namelijk heel goed in (hadden jullie dat al door, ze zegt ook de hele tijd op F5 te drukken, maar ondertussen!). En het is nou eenmaal erg female-like om een positie in te nemen waar niemand je verdenkt van de dingen die besproken worden. En wat doet Lautje? Die zegt dat ze t weet, en tsja, alle feiten zijn tegen haar...

Ik moet nog wel een paar mensen toevoegen aan mijn lijst: Lovely, de eeuwige single, Bart onze webbie (al geloof ik er niet echt in). Misschien wel Lov met Bart? Is dat geen leuke combi (ik zit btw na deze opmerking in de printer, voor het geval jullie mij zoeken).

En wat betreft my bet: nog steeds Lautje met Joost. Waarom? Als het niet nu is, dan is het later wel! Als ze nou over 10 jaar happy zijn met elkaar, krijg ik dan 100x zoveel als nu? Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 18:59

De eeuwige single?? Joehoe, je wordt bedankt (laatste vergissing is net exit). Wel een goed idee trouwens, eeuwige single; wellicht het overwegen waard.
Bart en ik kan ook al niet, veeeeeel te groot leeftijdverschil, dat schijnt niet te mogen (zie Karin over Joost). Dusse guess again.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:01

*grijnz* ja dat krijg je ervan... Je bent zo negatief over mannen... Maar Bart is geen man, dat is SuperBart!
*tenenenenenenenene* Bartman!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:04

Oke, ik zal er nog eens over nadenken.


(doordenkertje rekenkunde: 1000 x 0 blijft 0 - Freek de Jonge 1984)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:11

Ik stem op Ilona en maarten ze zijn voor mij gevoel veels te vaak samen en doen leuke dingen *LOL* .

Dusse ik zet er 2 euro op dit lieve koppeltje Lovers .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:11

Ik vind Pris echt niet meer zo lief.... WIJ ZIJN GEWOON GEEN LIEF KOPPELTJE!!! Je bent gewoon jaloers omdat wij leuke dingen doen... (welke leuke dingen???)
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen dat maarten en ik absoluut NOOIT zal werken.... *grom* Boos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:59

wrom niet loon?
ik ga voor bart en karin!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 22:31

Ben ik erg geinteresseerd? tsja, dat is omdat ik ineens veel volk heb leren kennen, en ik heb een gezicht achter een naam nodig.

Lautje heeft idd een vriend, en Karin ach ja die's wel erg oud Haha! (Haar woorden, so don't blame me!, nit dat ik t niet met haar eens ben Lachen ).

Roddel nog maar ff lekker door, ik trek me er nix van aan, ik ga lekker maffen, en dan morgen weer JULLIE post bezorgen! (en voor de veronica-abonees: de veronicagids)

Dus ik ga morgne lekker verder lezen Lachen

Groetjes!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 23:21

En ik houd wijselijk mijn mond!!! Haha! Lips are sealed nènènènènèèè!!! *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-19 23:22 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 23:59

maarten
toe zeg nu
betekend dit dat maarten bij t koppel hoort
tuurlijk
maarten en karin. karin probeert erg de aandacht naar ilona te leggen is dat een afleidings manouvre???

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 00:21

Iloon ik denk dat jullie echt een leuk koppel kunnen worden hoor of al is Schijnheilig .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 19:13

Nu kappen, anders wordt onze Iloon heel errug boos, want ik vind het echt niet leuk. Eén keer pesten is leuk, maar dit wordt vervelend. Nee, wij zijn geen leuk koppel en zullen het nooit worden ook, neem dat maar van mij aan.... Boos! *grom*
Ik haat maarten.....
(en omdat 'ie anders denkt dat ik het meen en gaat huilen Verdrietig : een Knipoog , want maarten weet niet waar mijn grens van menen en niet-menen ligt.....)
Verder hod ik wijselijk mijn mond... Lips are sealed
Kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat ik bezet ben.... *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 19:31

Je hapt wel heel errug hoor Iloon Tong uitsteken

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:15

Hé Iloon, weet inmiddels behoorlijk goed waar je grens ligt hoor! *LOL* Heb hem inmiddels al een paar keer bereikt! Haha!

Hmm, het roddelcircuit is dus nog druk bezig merk ik wel Lachen Tja, wil graag even wat uit de wereld helpen (hmm, sommige van jullie zullen wel weer zeggen "jaja, zal wel!!" Hihi, hè Pris? Schijnheilig ). Ilona en ik kunnnen het goed met elkaar vinden, ookal lijkt het soms van niet hier op bokt *LOL*. Het is leuk om een vriendschap op te bouwen door zoiets als bokt. Ik kan wel zeggen dat als bokt er niet was geweest, (edit... en Karin!!! ) Ilona en ik elkaar niet hadden leren kennen, dusseuh, thanx Heike en Bart! (edit... en Karin) Lachen We doen gewoon leuke dingen samen (en sommige zijn er jaloers op Haha! Hmm, waarom moet ik nu weer aan Prisca denken?? Verward *LOL* ). Deze week bijvoorbeeld gaan we drie dagen een paar buitenritten maken in de omgeving van Lunteren en daar hebben we enorm veel zin in Party!! Misschien tussendoor ook nog een keer een boktmeeting (omdat ik een auto heb en Ilona een lift nodig heeft Lachen en omdat ik ook zin heb in een meeting).

Hihi, vind het aan de ene kant wel grappig dat er zoiets kan ontstaan (zo'n roddel) door een site!!! Maar er kan ook iets ontstaan als een leuke, heel goede vriendschap dmv een site als bokt.

Ik dank u!! Haha!

Btw, om ff ontopic te komen.... ik zet 3000 Euro in op...... euhm...... PJ en.... in te vullen door een vrijwilliger *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-20 22:30 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:28

Thanx Heike en Bart??? Ja oké, voor het opzetten van Bokt dan. Maar ik wil ook graag bedankt worden, want als jij mij niet had leren kennen daar in Nieuw-Zeeland was je waarschijnlijk nooit achter het bestaan van Bokt gekomen! Cool

Dusse... Maarten, op je blote knietjes! Haha!

[Edit] En om ff on topic te blijven: ik zet een nog nader te bepalen bedrag aan Euro('s) in op Dorée en een nog nader te bepalen slachtoffer... *LOL*

[Edit 2] Ah, ik zie dat Maarten zijn antwoord al aangepast heeft. Zo mag ik het zien. Haha!
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden? </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-20 22:37 ]</font>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:35

Ok, nog 1 woord van dank naar aanleiding van mijn laatste antwoord. (sorry, dit wordt misschien heel erg offtopic): Karin, thanx!!! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 07:57

PJ en Doree dan maar?
eigenlijk ga ik een beetje voor PJ en Marsje...
Of Doree en Bart...
Al werd ik ook wel erg gek vrijdag van de vele sms-jes die tussen renate en Joost heen en weer gaan dusse....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:40

Lovley en Bart..

waarom heet Lovley nou LovleyVB?

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:41

Lovely Van Bragt Lachen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:50

ja duh, dat snap iik ook nog wel Lachen

maar hoezo is dat veranderd?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 13:05

is bij algemeen geloof ik ook een topic over gestart...
Hoezo heet Lovely nou lovelyVB??
Zouden ze stiekum getrouwd zijn Tong uitsteken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 13:19

Tja wie zal het zeggen...uit een ander bericht blijkt dat Bart pas om 6.30 naar zijn bed ging.....vanochtend!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 13:21

Afgelopen nacht ja, ergens tussen 12 en 6. Haha!

Er zijn trouwens ook nog andere mogelijke Boktstellen hoor, ik heb nog niet alle namen van de Artis-gangers langs zien komen. Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 13:49

Het is een stiekume boodschap dat VB... ja jaja... En maar zeggen dat het niet zo is...

Enneh: Iloon gaat mij te hard er tegen in, dus die heeft vast iets te verbergen!

Maar toch blijf ik Joost en Laura goed bij elkaar vinden passen (Lautje dus he)...

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 14:29

Hate to ruine your therory but: Lautje heeft naar ik begrijp een erg leuke en lieve vriend Lachen

Wist je dat niet?