meeting met Zep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:29

Gisteren heb ik gezellig gemeet met Zep. Zep had op maandag toch al een afspraak in Nijmegen staan dus Arnhem lag voor haar mooi op de route.

Om 13.00 uur hadden we afgesproken op stal en precies op dat tijdstip ging mijn mobieltje: "Hoi ik sta bij je op stal", hoorde ik aan de andere kant van de telefoon. Zep stond precies 3 meter van me vandaan met haar rug naar me toegekeerd *LOL* . Ik was druk met poetsen waardoor ik niemand op het erf had zien lopen.

Ik heb Lois gereden en Zep heeft gekeken. Lois is nu amper een week onder het zadel sinds zijn rustperiode en hij is nog niet zo scherp aan de hulpen als hij hoort te zijn. Zep vond het heel erg leuk om mij aan het werk te zien omdat wij beide precies dezelfde oefeningen rijden om het paard te gymnasticeren. Dat is ook niet zo verwonderlijk want haar instructeur geeft in bijna exact dezelfde geest les als mijn instructrice.

Na het rijden zijn we nog naar mijn huis gegaan en hebben daar cup-a-soup gedronken en elkaars fotoalbums bewonderd. Zep houdt van al haar paarden schitterende dagboeken bij, vol met foto's verslagen, uitslagen en zelfs krantenartikelen Cool .
Om 17.00 uur moest Zep weer verder op doorreis. Het was reuze gezellig en we waren nog lang niet uitgepraat dus we maken snel weer een afspraak voor een nieuwe meeting.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-10-02 12:30 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:24

Haha! hier heb ik niks meer aan toe te voegen eigenlijk, mobiele eenheid Frusty het was idd erg leuk om eens iemand te zien rijden die vanuit dezelfde gedachtengang aan het werk gaat, en dan de overeenkomsten en verschillen te zien, heel leuk.

Zo lang zitten kletsen dat ik bijna te laat in Nijmegen was... dus dat gaan we nog maar eens vervolgen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers