Maarten heeft heerlijk voor me gekookt

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 21:37

Namelijk een heerlijke pesto. Ik had het nog nooit eerder gehad maar vond het echt verukkelijk. Hij mag vaker voor me koken hoor.

ond zes uur was Maarten bij me. We hebben eerst wat gedronken en zijn toen boodschapjes gaan doen. daarna heeft hij gekookt terwijl we de videoband van Julius bekeken. (die moet iedereen zien die bij mij komt *grinnik*)

Daarna zijn we naar de manege gegaan. Het was inmiddels half acht want we hebben wat afgekletst. daar even Brunate en Britt bekeken. Fjorden he? En natuurlijk ook naar Sonja gekeken. Dat had ie nog niet eerder gezien. Een fjord met een bles! Claudia was er ook nog en heeft dus ook even 'gemeet' met Maarten.

daarna natuurlijk Barley bewonderd. Volgend mij klikte het wel tussen hun. We hebben even in de kleine bak gespeeld. Eerst mijn jas op de grond gelegd. Die vond Barley een betje eng. Maarten kon toen natuurlijk niet achter blijven en legde zijn jack ook op de grond. Die vond ze in het begin ook eng maar daar is ze overheen gestapt. Nou ja ook OP gestapt. Maarten kon er gelukkig wel om lachen.

Toen nog even met Ditte (mijn instructrice) gepraat. Blijkt dat ze mekaar een beetje kennen. Wat is de wereld toch klein he?

Daarna nog even wat gedronken en toen is Maarten naar huis gegaan. Al met al een hele geslaagde avond. Het was echt heel gezellig.

De volgende keer kook ik!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:06

Eeej Heike, heeft ie Barley nou nog de beloofde knuffel van mij gegeven???? Ik zou het navragen *grijns* Als ie het niet gedaan heeft, dan doe ik hem wat...dan is het maar beter om Lunterencity te mijden!!! Extreme duivel Grom, hij lekker boktmeeten en ik op school zitten luisteren naar acht uur!!! vissen en aquaria...het leven is niet eerlijk!!! Laat die ei ook es aan het werk gaan Knipoog (Knipoog maarten, remember???) lees:anders heb ik weer ruzie en misverstanden gnagna! Pesto.....MIJN AFDELING van de supermarkt!!! Maarre.....ligt het aan mij of kookt maarten alleen pasta's???

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 23:16

Maarten is officieel nog steeds steeds student, en studenten koken vaak pasta. Lekker makkelijk en niet duur ook. Jammer dat mijn maagje niet goed tegen pesto kan, anders had-ie dat ook wel een keer voor mij mogen maken!

En waar kent Maarten Ditte nou weer van? Die jongen kent echt de halve wereld! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 23:45

Ok, hier komt mijn deel van de meeting. Heike heeft al een heel groot deel verteld. Ik kan iig zeggen dat we te weinig tijd hadden en dat de avond zo weer voorbij was.

Mijn jack is heel gebleven ondanks het feit dat Barley er overheen banjerde. Eerst moest ze er niets van hebben en liep ze er met een grote boog omheen (wat is dat???? ENG!!!!). Daarna bedacht ze zich dat ze toch wel een heeeeel dappere Welsh Cob was dus zo'n eng jack kon zij wel aan. Ze veegde haar voeten er zowat aan af Haha!

Daarna nog even Barley de beloofde knuffel van Jurga gegeven (vraag maar na Ilona! *LOL* ) en Ditte weer even gesproken, de laatste keer was geloof ik een jaar of 8 geleden. Ik heb haar toen een paar keer op een manege in Hoenderloo gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:56

Tja, wie kent Ditte nou niet? Party!! Hihi, in Hoenderloo, dat had dan vast iets met Brunate te maken, niet? He, waarom ligt Mierlo nou zo'n snerteind weg? Ik wil Barley en Britt zo graag eens irl zien!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:02

Britt is echt cool!! Wat een plaatje is dat zeg! Zo één wordt je ook spontaan verliefd op!!! Kruising Arabier/Fjord, super!!!! Zo eentje wil ik er ooit ook wel gnagna, maar ja, wat wil ik nou niet ook wel..haha. Ach ja, die maarten, laten we daar maar over ophouden gnagna...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 12:13

Citaat:
Op 2001-09-27 22:37, schreef Heike:
Namelijk een heerlijke pesto. Ik had het nog nooit eerder gehad maar vond het echt verukkelijk. Hij mag vaker voor me koken hoor.


Wat is 'een pesto'??? Verward *LOL*

Ik bedoel, ik eet ook regematig pesto (ook al kan ik er niet goed tegen, het is gewoon te lekker), maar 'een pesto'? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Of hebben jullie alleen potjes pesto zitten eten? Haha!

Klinkt heel gezellig allemaal, ik wil ook!! Verdrietig Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 22:01

Mag ik dan hier ook een potje gaan huilen omdat je niet naar mij toekomt Maartje???? Huilen Huilen Huilen Vindt het nl erg jammer, maar ja, volgende keer beter!!! Dan maken wij het een keer gezellie! Okay??? Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:08

Ok, even het raadsel van 'een pesto' uit de wereld helpen. Wat Heike denk ik bedoelde was dat ik een pesto-saus heb gemaakt met creme fraiche, groenten en spekjes! Vingers aflikken Een van mijn vele specialiteiten Knipoog.

Aaaaah Jurga, wat zijn we toch weer zielig Verdrietig. Weet je wat, we zorgen gewoon dat we een keer een wat grotere boktmeeting hebben dan zal ik eens kijken of ik nog steeds kan koken voor een grotere groep mensen (neeeeeeeee bokkers!! Ik ga niet koken voor 1350 man/vrouw en misschien wel een hoger aantal paarden! Haha!). Wordt dan wel pasta of iets dergelijks hoor! Vork

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 11:46

Tja ik schreef 'een pesto' gewoon uit mijn koppie zonder er eigenlijk verder bij na te denken. Maar lekker was ie.

Enne Jurga hij heeft de knuffel gegevan hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 12:18

Oh haha *LOL*

Jurga, ik vind het ook heeeel jammer!! Verdrietig Maar als jij gratis kunt reizen moet je maar snel een keer naar mij toekomen! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 18:34

JAAAH, doe ik zeker weten hoor! Moet het wel doordeweeks als ik een keer vrij ben. Maar...ik kom hoor. Echt wel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers