[Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

[Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 18:50

Hallo! Dit is een meetingtopic voor meelezers en -praters in [MWS] Ik ben transgender.

Mijn idee is om in de zomer (of eventueel september?) van 2023 een meeting te organiseren voor alle geïnteresseerden uit het bovenstaande topic. Aangezien we mensen uit het hele land hebben (en buitenland :D) lijkt het me het meest geschikt om een locatie selecteren die redelijk centraal in het land ligt. Qua activiteit lijkt me samen iets eten en/of drinken het leukste. Met vrienden van mijn studie gaan we met enige regelmaat eten in Su in Hilversum, en een dergelijke setting lijkt me het meest praktisch om elkaar te leren kennen. Als jullie dus leuke locaties hebben waar je verstaanbaar met elkaar kunt communiceren in centraal Nederland, hoor ik ook graag jullie suggesties! Het handigste is wel als het bereikbaar is met zowel het OV als met de auto.

Als voorlopige suggesties voor data heb ik de tweede helft van juli, eerste helft van augustus en de weekenden in september. Tegen de tijd dat we goed en wel wat besloten hebben, vraag ik een mod wel of ze zo lief willen zijn de openingspost aan te vullen met informatie. :D

Overigens wil ik bij deze ook benoemen dat het natuurlijk een gevoelig onderwerp is en dat sommige mensen misschien liever niet openbaar met naam en toenaam aangeven dat ze mee gaan. Mocht je je meer comfortabel voelen bij een aanmelding via PB, dan mag dat natuurlijk ook tegen die tijd! :j

Brand los! En wie weet krijgen we het daadwerkelijk voor elkaar om een meeting op te zetten. :))

Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 20:22

I'm in :D Wel het liefste in een weekend of vrijdagavond ivm makkelijk plannen.

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 20:31

Ik kom graag!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:04

Sowieso leuk om jou weer eens te zien. Ik constateerde net dat de laatste keer alweer dik een jaar geleden is. Iets met hunebedden en muzikanten :))

Nog leuker om meer mensen uit het topic te zien :j en als we in het midden van het land afspreken, dan wordt de kans groter dat ik erbij kan zijn ;) Ik zal eens helpen nadenken over handige locaties, maar Su lijkt mij ook prima geschikt.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:06

Leuk! Ik doe mee.

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:09

Inhoudelijk qua meeting heb ik voorkeur voor iets dat niet teveel geld kost.

(Uit eten kan voor mij financieel nogal een uitdaging zijn. Iets waar mensen, inclusief ik, doorgaans niet graag voor uitkomen, maar ik doe dat nu mooi een keer wel)

Ergens iets drinken is budgettair makkelijker laag te houden dan echt ergens gaan eten en tafelen, zeg maar.

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:32

Ik meld me voorzichtig positief geinteresseerd. :)) t' Is wel een heel eind rijden van hier uit. Maar misschien, als de datum goed uitkomt en het niet op een doordeweekse dag is...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:36

Misschien bij een van de locaties op de Helling in Utrecht (bij de watertoren en de gelijknamige concertzaal)? Daar zitten veel leuke plekken waar je prima iets kunt drinken met een groep. Gist, Klein Berlijn, Ganspoort... Parkeren kan op het Smaragdplein (bijna altijd gratis, behalve op ma-za 6-11 uur :)) ) en station Vaartsche Rijn ligt op 5 minuten lopen. Ik roep maar wat hoor :))

Ibbel

Berichten: 49114
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:58

Ik zet ook even een voorzichtig stipje, lijkt me leuk!

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 22:59

Het is goed dat je het zegt Femke_Tweety! Mijn portemonnee zegt er ook geen nee tegen als bij een drankje blijft, dus ik ga graag met je suggestie mee. :D Ik heb in september weer een NS altijd vrij abo, dus als mensen er geen bezwaar tegen hebben dat het in een septemberweekend valt... O:) Maar een retourtje Utrecht en omgeving heb ik er ook wel voor over in de zomermaanden daarvoor, hoor!

Ik vertrouw je trouwens helemaal wat betreft locaties, Karin. :D Zolang je elkaar maar een beetje normaal kunt verstaan (en er koud bier is :Y) ) ben ik al wel tevreden. :D Lijkt me sowieso super gezellig om je weer te zien! Een van mijn beste vriendinnetjes is een Bokker, en echt elke keer als we het over Bokt hebben kom ik wel weer met een: "Ogh, Karin, dat is zo'n leuk mens..." :D

Edit: oh help, mijn Nederlands is echt aan het verslonzen. _O-

Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:05

Femke_Tweety schreef:
Inhoudelijk qua meeting heb ik voorkeur voor iets dat niet teveel geld kost.

(Uit eten kan voor mij financieel nogal een uitdaging zijn. Iets waar mensen, inclusief ik, doorgaans niet graag voor uitkomen, maar ik doe dat nu mooi een keer wel)

Ergens iets drinken is budgettair makkelijker laag te houden dan echt ergens gaan eten en tafelen, zeg maar.

We kunnen toch voor de mensen voor wie het financieel een uitdaging is de kosten verdelen over de rest? Voor mij is dat iig geen probleem en ik vind het zo banketstaaf als lieve mensen dingen missen daarom.
Laatst bijgewerkt door Avalanche op 17-05-23 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:06

Hiraeth schreef:
Lijkt me sowieso super gezellig om je weer te zien! Een van mijn beste vriendinnetjes is een Bokker, en echt elke keer als we het over Bokt hebben kom ik wel weer met een: "Ogh, Karin, dat is zo'n leuk mens..." :D

Ah, dat is lief <3 maar ga nou geen hoge verwachtingen scheppen hè :))

Ik zal binnenkort eens gaan kijken hoe het daar tegenwoordig in het weekend is. In de Helling zelf ben ik alweer een aantal keren geweest, maar de locaties die ik noemde... dat was voor virustijd. Ze zitten er iig nog ;-)

Avalanche schreef:
We kunnen toch voor de mensen voor wie het financieel een uitdaging is de kosten verdelen over de rest? Voor mij is dat iig geen probleem en ik vind het zo banketstaaf als lieve mensen dingen missen daarom.

Dat is ook lief <3 Voor mij is het ook geen probleem om het op die manier te doen.

_roodvos_
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:15

Femke_Tweety schreef:
Inhoudelijk qua meeting heb ik voorkeur voor iets dat niet teveel geld kost.

(Uit eten kan voor mij financieel nogal een uitdaging zijn. Iets waar mensen, inclusief ik, doorgaans niet graag voor uitkomen, maar ik doe dat nu mooi een keer wel)

Ergens iets drinken is budgettair makkelijker laag te houden dan echt ergens gaan eten en tafelen, zeg maar.

Ik ook inderdaad.



Is het een idee om ergens in een park neer te strijken (met picknick?)
Dat maakt het ook wat makkelijker om met meer mensen te praten dan de twee waar je toevallig naast aan tafel komt te zitten. (Of is dat een ding? Weet het niet zo goed, ik ben actief cafe- en restaurantmijder dus correct me if i’m wrong)
Of op een strand, maar met ook mensen die aan het begin van hun transitie staan is dat een beetje een banketstaaf keuze :P

Ben ook wel voorstander van iets dat wat langer duurt, zodat mensen niet vet lang onderweg zijn voor een uurtje ergens zitten.




Verder geen idee of ik er werkelijk ben, mijn weekenden in die maanden zijn nogal eens bezet met onverplaatsbare dingen.

Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:20

Yay picknick *\%/*

Ibbel

Berichten: 49114
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:20

Avalanche schreef:
We kunnen toch voor de mensen voor wie het financieel een uitdaging is de kosten verdelen over de rest? Voor mij is dat iig geen probleem en ik vind het zo banketstaaf als lieve mensen dingen missen daarom.

Zou ik ook een hele mooie oplossing vinden :j

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:27

Nou... ik ben wel een mooiweerpicknicker hoor... :o :')

Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 23:32

Pfft. Een die-hard picknicker picknickt in eender wat voor weer :')

_Mir
Berichten: 1358
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 00:50

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd
Laatst bijgewerkt door Muiz op 18-05-23 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd. Oneliner.

Avalanche

Berichten: 15975
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 02:09

Wat leuk dat je zo supportive bent! Je hebt een beetje bijzondere manier om te vragen of je mee mag, maar ik ben de kwaadste niet. Welkom. Rondje van jou?

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 11:49

Picknick vind ik wel heel gezellig. :j Maar toch graag een slecht weer alternatief voorzien dan, wat mij betreft.
En Utrecht lijkt me haalbaar. :j

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-23 18:40

Dankjewel Muiz. :)

Een picknick is ook prima! :j Als we dan de opties van Karin als regen back-up aanhouden, dan is Utrecht een redelijk mensvriendelijke omgeving om bij elkaar te komen. :D Voor mij is het belangrijkste qua meeting dat iedereen elkaar kan verstaan/spreken en dat het een activiteit is die qua duur lang genoeg duurt dat het de moeite waard is om voor naar Utrecht te rijden. :D

Ik zie dat september 5 zaterdagen heeft, dus ik gooi er even een paar op tafel:
2 september
9 september
16 september
23 september
30 september

:D

De kleden die ik gebruik als picknickkleedjes zijn trouwens wel weer heel typisch voor mij - een grote Carlsberg deken en een deken met allemaal Deense vlaggen. :') Soms ben ik een karikatuur van mezelf. _O-

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 19:28

9 september valt voor mij af wegens optreden (open monumentendag). De andere data zijn nog vrij.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 19:36

Parken genoeg in Utrecht e.o. :j

Voorlopig lijk ik het nog niet druk te hebben in september, maar laat het vooral niet van mij afhangen :))

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 20:10

Ik kan nog alle zaterdagen in september.

(Ik gebruik al jaren bij het sporten een grote Heineken handdoek. Best bijzonder voor iemand die geen alcohol drinkt. Ik weet dan ook niets over de kwaliteit van Heineken bier maar wel over de kwaliteit van de Heineken handdoek: die is prima.)

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [Besloten] 'Ik ben transgender' - meetingtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 20:22

Always bring your towel!

Il heb geen idee qua picknickkleden enzo.

Ik zit meestal gewoon in het gras op de grond :')