Samen leuke dingen doen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Samen leuke dingen doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-18 20:48

Hallo
Ik weet niet of ik dit hier mag zetten of moet dit bij HK staan? Ik weet niet hoe ik moet beginnen. Ik heb geen paard dat vind ik heel jammer maar ben aan het kijken om meter te worden van een paard in het paarden rusthuis The Old Horses Lodge in Laarne dan heb ik toch een beetje een eigen paard. Zoals ik bij mijn voorsteling 16-02-17 nieuwe paardenvriend schreef Ben ik lichtslechtziend en woon ik in Belgie. Zijn hier nog mensen uit Belgie en van waar zijn jullie? Ik woon in Tielt West-vlaanderen . Meschien een rare vraag . Maar ik vind het leuk om samen met ander mensen toffe dingen te doen daarom ben op zoek naar mensen om samen leuke dingen te doen en die net als ik heel veel van paarden houden en geen schrik hebben om met mensen met een beperking om te gaan en mensen die graag koffie kletsen , kaarten maken en graag op stap gaan B.V.B naar hobbybeurzen, dierenevenmenten gaan samen de paarden verzorgen als je paarden hebt. alles wat maar met dieren te maken heeft doe ik graag. ik heb geen auto maar kan wel met het openbaar vervoer reizen. als je denkt dit lijkt mij wel leuk laat maar weten.

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 20:56

Hoi! Ook van België hier. Wij wonen in Kruishoutem en we zijn co-eigenaar van onze eigendom. Ik werk in Tielt, de afstand valt wel mee, dus ik dacht ik geef de volgende tip even mee. De vrouw van het andere co-eigenaarkoppel houdt hier een zaak open met haar paarden: Zarica Horses. Bezoek gerust eens de website, we hebben hier een vrijwilliger die in ruil voor helpen met klusjes ook dingen doet met de paarden. Misschien is er nog wel zo'n vrijwilliger welkom, dat kan ik zelf niet zo goed inschatten. Ik zou haar alleszins even een berichtje sturen als je interesse hebt :j Het is toch nog ietsje dichter dan Laarne hé. Groetjes en veel succes!

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Re: Samen leuke dingen doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 09:14

Hoi kan je het websiteadres eens door geven?

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 12:52

Hallo Ik heb de site gevonden en bekeken ziet er mooi uit. Wat betekent co- eigenaarskopel wat bedoelen ze daar mee? Welke vrouw is dat en waar houd zijn een zaak open en hoe noemt die zaak ? Waar werk jij in tielt?Groetjes

Fangio

Berichten: 2559
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Samen leuke dingen doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 14:51

Ik ben net naar west-vlaanderen (regio Kortrijk) verhuist, ken hier nog niet veel mensen, dus als er eens iemand zin heeft om wat leuks/paard gerelateerds te gaan doen roep maar.

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 16:08

Hoi
Ik wil dat wel doen. Zeg maar.ik stuur je nog een pbtje.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Samen leuke dingen doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 18:44


henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Re: Samen leuke dingen doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 19:58

Oké geen probleem.

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 20:06

henst schreef:
Hallo Ik heb de site gevonden en bekeken ziet er mooi uit. Wat betekent co- eigenaarskopel wat bedoelen ze daar mee? Welke vrouw is dat en waar houd zijn een zaak open en hoe noemt die zaak ? Waar werk jij in tielt?Groetjes


Co-eigenaar gaat over de eigendom en niet de zaak, maar dat wist je inmiddels al :o verder staat alles op de website. Ik werk op een basisschool in Tielt nu, een tijdelijke functie als leerkracht voor anderstalige nieuwkomers tot einde schooljaar (da's dus niet meer zo lang :) )

Veel succes!

henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Re: Samen leuke dingen doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 20:52

Inderdaad de weg waar de bushalte is daar is geen zebrapad om over te steken vind het nogal een gevaarlijke situatie zou niet graag omver gereden worden. Meschien zijn er ander oplossingen. Om zarica hordes te komen.