Mee op stormchase

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:29

Morgen 8 deadlines inleveren :(


Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 00:03

Niemand? Eenmaal andermaal?

Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:50

Helaas toch niet op pad omdat de omstandigheden niet goed genoeg zijn, en waar er kleine kansen zijn, is het 500 km enkel reis :') Dus volgende keer beter.

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2637
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:54

Ohh ik wil zo verschrikkelijk graag een keer stormchasen!
Ben wel een keer met mn vriend achter een onweersbui aan gegaan, na 30km rijden hadden we m te pakken en konden we genieten van de beste lichtshow ever.
Maarree, mocht je nou een keer in Groningen of Drenthe chasen, dan hou ik me aanbevolen.
(oh en ik hou ook van de McDonald's)

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:55

Laurora schreef:
Ohh ik wil zo verschrikkelijk graag een keer stormchasen!
Ben wel een keer met mn vriend achter een onweersbui aan gegaan, na 30km rijden hadden we m te pakken en konden we genieten van de beste lichtshow ever.
Maarree, mocht je nou een keer in Groningen of Drenthe chasen, dan hou ik me aanbevolen.
(oh en ik hou ook van de McDonald's)

dat laatste is echt heul belangrijk :D (het is serieus niet grappig om met ons mee te gaan als je de Mac haat :P )

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2637
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:00

Hahaha ik vertelde mijn vriend van dit topic, en toen was ie meteen heel enthousiast, tot ik het McDonald's stukje vertelde. Hij haat de mc echt tot in zn tenen. Is ook best zielig voor mij want nu moet ik altijd andere mensen optrommelen om een meastro burger te gaan eten :')

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:03

Hahahaha. Nja hij kan wel buiten wachten :') En ze hebben ook patat...! :')

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2637
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:05

Ja nou dat vind ik dus ook!

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:49

Dames en heren, nieuwe ronde nieuwe kansen! Er kan voor komende dinsdag nog iemand mee in onze auto! We gaan namelijk naar Noord-Frankrijk om supercells met mogelijke tornado's (ja ik overdrijf niet) te chasen, en dat kunnen we alleen doen als onze auto vol zit met mensen om de kosten mee te delen, en uiteraard voor de gezelligheid :D En voor de chase. Duh!

Maar goed, even het volgende. We kunnen je niet ergens oppikken. De kans dat we op de heenweg anders rijden dan op de terugweg is heel groot, dus het liefst kom je naar Almelo, met trein of auto. Blijven slapen kan altijd, want ga er vanuit dat we laat, zo niet, midden in de nacht terug zijn.
Dus, het wordt vermoeiend, lang, ver en spannend, en de kosten zullen grofweg rond de €30.- PP. aan brandstof zijn, maar je kunt er een boel voor terug krijgen. Tornado's *\%/* , supercells *\%/* , monstervette structuren *\%/* , 6 cm hagel *\%/* (niet op je hoofd natuurlijk, neem je tennisracket mee), en heeeeel veel onweer *\%/* !
Alles voor de veiligheid natuurlijk. We gaan met andere chasers op pad die meer ervaring hebben dan ik, dus we zorgen ervoor dat we ten aller tijden veilig zijn :)
Eten en drinken moet je zelf voor zorgen, we kunnen nl niet even door de Mcdrive als er een supercell ons op de hielen zit :P

Tijd, grofweg tussen 11 uur s'ochtends en 3 uur s'nachts :) Het is nu al een van de veelbelovendste settings van dit jaar, dus met een beetje geluk gaat het de moeite waard zijn :D (kans op een 'bust' is er altijd, maar de modellen ogen redelijk solide).

Stuur me een pb als je mee wilt! :D

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:56

Ah ik zou graag willen maar moet woensdag om 9 werken dus dat gaat hem niet worden :(

Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:29

Nee dat wordt dan iets te spannend haha.
Voor nu heb ik 2 aanmeldingen, maar mocht je mee willen, geef het dan door. Mocht er een plek vrij komen, kun je misschien nog mee :)

Ik moet me wel even goed realiseren dat het al overmorgen is _O- Denk de hele tijd dat het vandaag zaterdag is :P

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:34

En de baas vroeg nog of ik om 1 wilde beginnen of van 9-1 :') heel veel plezier en ik zie de foto’s wel verschijnen!! Hopen dat het eindelijk raak is.

JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:50

Ik zou graag mee willen! Maar helemaal naar Almelo reizen om vervolgens weer naar het zuiden te gaan en omgekeerd wordt me iets te veel..

Te koop Shire merrie - PB voor info
[FK] [FOTO] Another year in photos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:53

JewEmm schreef:
Ik zou graag mee willen! Maar helemaal naar Almelo reizen om vervolgens weer naar het zuiden te gaan en omgekeerd wordt me iets te veel..


Haha ja dat snap ik :P

xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:38

Ahh balen! Ik heb dinsdag een zware, niet leuke privé kwestie en woensdag moet ik weer op tijd beginnen met werken. Helaas helaas! Volgende keer beter

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:44

Ik vroeg me af, ik ben nog geen 18. Ik ben nu 17. Zou ik evt wel mee kunnen als een van mijn ouders mee gaat? Wellicht kunnen we dan ook met onze eigen auto gaan? :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:52

Als het mogelijk is kunnen jullie altijd mee in de auto, als er plek is :) Ik heb wel weer gemekrt dat met veel auto's rijden best lastig is, en zeker als je nog geen ervaring hebt. Nou verschilt dat ook per situatie, maar gisteren en afgelopen dinsdag waren echt geen dagen om er als nieuweling achteraan te rijden. Het is vooral heel veel chaos en je moet echt rustig kunnen blijven, maar toch door kunnen rijden en overzicht kunnen houden. En iemand naast je hebben zitten die je heel goed kan navigeren.

Maar goed, als zich weer een chase voor doet dat er mensen mee kunnen, laat ik het weer weten. Wie weet :)

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:56

Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaan :P Al was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:57

Joolien schreef:
Als het mogelijk is kunnen jullie altijd mee in de auto, als er plek is :) Ik heb wel weer gemekrt dat met veel auto's rijden best lastig is, en zeker als je nog geen ervaring hebt. Nou verschilt dat ook per situatie, maar gisteren en afgelopen dinsdag waren echt geen dagen om er als nieuweling achteraan te rijden. Het is vooral heel veel chaos en je moet echt rustig kunnen blijven, maar toch door kunnen rijden en overzicht kunnen houden. En iemand naast je hebben zitten die je heel goed kan navigeren.

Maar goed, als zich weer een chase voor doet dat er mensen mee kunnen, laat ik het weer weten. Wie weet :)


Ah oke! Nou we zullen zien wat mogelijk is! :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:59

Shiloh schreef:
Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaan :P Al was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!

Haha, nou dinsdag was ook vet hoor, maar gisteren hadden we gewoon wat meer geluk :D En ik was wel trots omdat ik een beetje lui werd door steeds met anderen mee te gaan en hun te laten bepalen. Gisteren moest ik het weer helemaal zelf doen, en prompt was ik de enige die deze storm heeft weten te pakken _O-

Edit En oh ja, vols mij had ik gewaarschuwd dat het verslavend was toch? >;) :')

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 13:12

Shiloh schreef:
Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaan :P Al was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!

Ik denk dat dinsdag juist beter was voor jou hoor! We hebben namelijk nauwelijks flitsen gezien en echt fotomomenten zaten er ook niet tussen. Dinsdag was gewoon ideaal qua locatie en cellen om je camera te testen! :D

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær


Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 15:50

Hiraeth schreef:
Shiloh schreef:
Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaan :P Al was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!

Ik denk dat dinsdag juist beter was voor jou hoor! We hebben namelijk nauwelijks flitsen gezien en echt fotomomenten zaten er ook niet tussen. Dinsdag was gewoon ideaal qua locatie en cellen om je camera te testen! :D


Haha, wellicht waar. Al lijkt het me ook erg gaaf zo'n wolkenpartij te *-:) ... al begrijp ik dat er niet echt ruimte was om dat te doen :P haha.

Joolien schreef:
Edit En oh ja, vols mij had ik gewaarschuwd dat het verslavend was toch? >;) :')


True :Y)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers