Mee op stormchase

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:56

Jazeker, check het stormchasetopic maar en mn fb pagina. Ik ga zo nog ee nfilmpje monteren.

Komend weekend mogelijk weer nieuwe kansen _O-


Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8271
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 15:24

Oehhh, ga graag mee dan als het doorzet :):)

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:01

Joolien schreef:
Jazeker, check het stormchasetopic maar en mn fb pagina. Ik ga zo nog ee nfilmpje monteren.

Komend weekend mogelijk weer nieuwe kansen _O-

whaha ist echt :+

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:11

Ja maar nog niet zo dynamisch als afgelopen twee zondagen hoor :P
Kans op ostgewitter, dat kan wel ff lekker knallen maar is vaak niet zo spectaculair.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:04

Jaaaaaaaaaaaaaaaa morgen weer tjeesuuun!!!! En ditmaal redelijk in de buurt. Ik heb eerst om half 2 een afspraak, maar vanaf 14 uur gaan we op pad, of nja, misschien blijven we gewoon eerst wel thuis, en gaan we op pad als het zover is :P
Maar eniehouw, ik heb sowieso nog 1 plek over in de auto, misschien 2. Het zal dus voornamelijk in Overijssel, Gelderland, Drenthe zijn waar we gaan rond crossen, dus het zou makkelijk zijn als je naar Almelo kunt komen, dan kunnen we vanuit daar op pad gaan als het begint :) Achter me aan rijden mag ook, evenals naar me toe komen. :P

Even een idee hoe het eruit gaat zien. De definitieve kaarten heb ik vanavond/morgenochtend.
Hier zie je de 12Z staan(rechts bovenin), maar daar moet je (om welke stomme reden dan ook :') ) 3 uur bij optellen.
Afbeelding
15Z= 18.00 uur
Afbeelding
18Z= 21.00 uur
Afbeelding

Maw, er trekt een systeem van west-België via midden Nederland naar het noorden. Trekrichting noord-oost. Dit zijn nog kaarten van gisteravond dus er kan nog het een en ander veranderen qua timing.

Edit: dez kaart is niet zo ingewikkeld om te lezen. De legenda staat er naast. Komt erop neer, hoe paarser, des te meer paasei.

Er kan van alles te zien zijn, mooie wolkjes, veel onweer :P

LoveGlove

Berichten: 7915
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:14

Als het goed is hoef ik het niet jammer te vinden dat ik het niet mee kan, aangezien hier als het goed is rotzooi langs gaat komen :))

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:22

Ik ben vrij van werk morgen, maar misschien komt er nog ergens een belangrijke afspraak tussendoor. Ik denk het vandaag wel te horen.

Daarnaast is er dus een dikke kans dat het praktisch over komt. Misschien ga ik wel voor het eerst zelfstandig op pad ;) Ik wacht iig eerst die afspraak even af!

Beat drums, not people!

Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:28

Ja je hebt nu zelf een auto :D
Donderdag trouwens ook nog kansen :P

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:29

Hmmm, helaas, 2 uur is echt veel te vroeg. Ik kan pas rond 5/6 uur ergens zijn ivm werk. Verder zou morgen avond wel ideaal zijn, want ik ben woensdag lekker vrij.

Maar mocht je in het gebied waar het over komt wat mooie plekjes weten waar ik veilig kan staan voor foto's te maken, hoor ik ze graag! Of als jullie mogelijk later op pad gaan dan gepland/ik later zou kunnen aansluiten eventueel, dan hoor ik het ook graag.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8271
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:48

Heb je iets van een groepsapp? 2 uur is voor mij nog twijfel voor een auto en of ik klaar ben met examens maar lijkt me gaaf om mee te gaan!

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:11

Joolien schreef:
Ja je hebt nu zelf een auto :D
Donderdag trouwens ook nog kansen :P


Samen is sowieso leuker en daarnaast ben ik ook niet heel ervaren natuurlijk, maar het is echt puur die afspraak die ik nog moet maken en het feit dat ik woensdag alweer vroeg moet werken. Gelukkig is het Nederland en sowieso dicht bij huis.

Ik laat het nog even weten zodra ik meer weet over die afspraak!

Beat drums, not people!

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:41

Ik kan morgen helaas niet. Nieuwe Pony halen.
Misschien komt er wat over ons. Belgisch limburg

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:29

Ah jammer, ik had best een keer mee gewild! Ik heb om half 4 nog een afspraak, in Almelo notabene, maar 2 uur red ik dus echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:31

black_kelpie schreef:
Ah jammer, ik had best een keer mee gewild! Ik heb om half 4 nog een afspraak, in Almelo notabene, maar 2 uur red ik dus echt niet.

Kan ook zijn dat we pas om 16 uur gaan rijden hoor haha.
Heb eigenlijk kapper morgenavond maar ik maak wel een nieuwe afspraak :') :x

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:37

Ik heb geen flauw idee hoe lang, maar ik ben bang dat het daar wel even gaat duren ^)

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8271
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:09

Ik probeer mijn moeder te porren of ze mee gaat. Als ze mee wilt dan heb ik ook een auto om mee te gaan :)
Ik zou ongeveer om een uur of 3/half 4 uit utrecht kunnen vertrekken maar ik kan ook ergens aanhaken

Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:25

Oh leuk, gaat je moeder dan mee omdat ze het ook leuk vind of omdat ze geowon mee moet haha.
Bij mij is de auto waarschijnlijk vol :P

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:59

kitlover schreef:
Ik probeer mijn moeder te porren of ze mee gaat. Als ze mee wilt dan heb ik ook een auto om mee te gaan :)
Ik zou ongeveer om een uur of 3/half 4 uit utrecht kunnen vertrekken maar ik kan ook ergens aanhaken


Dikke kans dat ik ook rond die tijd uit Utrecht vertrek mét auto ;)
Ik moet even die mogelijke afspraak afwachten. Als ik mag tekenen voor de studio die ik graag wil hebben gaat dat voor, maar anders ga ik zeker op pad. Ik zou denk ik vanaf half 3 kunnen.

Beat drums, not people!

Anoniem

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:06


Sabini

Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:31

Joolien schreef:
Ja, de auto zit officieel vol, maar jullie kunnen altijd naar ons toe komen en zelf rijden. :)
Nieuwe initiatie:
http://www.modellzentrale.de/WRF4km/12Z ... DBZ_eu.png
Ook voor het eerst dat ik paars een leuke kleur vind :+ Ik zal trouwens vragen of ik de GoPro mee mag morgen *D

Daar heb je een punt
--> .

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8271
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:51

Vooral omdat ze het leuk vind :p
Vroeger stond ik met mijn moeder naar het onweer te kijken als het te keer ging dus het leek me mooi als ze mee kon gaan. Ze kan zelf niet rijden in het donker vanwege nachtblindheid dus zelf gaan jagen kwam er niet van.

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:19

Ik ga tot nu toe met een lege auto vanuit Utrecht. Ik kan eventueel mensen oppikken als het niet te ver om is, maar het is ook nog niet bekend waar we heen gaan :D

Beat drums, not people!

lisem94

Berichten: 676
Geregistreerd: 01-03-10
Woonplaats: Ergens in zuid-west Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 13:33

Oh wat lijkt het me geweldig om eens met je mee te gaan! Als er slecht weer opkomst is dan ben ik de eerste die voor het raam zit. :+ Daarbij weet jij er natuurlijk ook veel vanaf, lijkt me echt heel gaaf!

Helaas woon ik volgens mij niet echt op je vaker terugkerende routes (zuid-west Brabant tegen zeeland aan) dus dan zou ik je eigenlijk eens moeten onderscheppen zo gauw ik mijn rijbewijs heb in September.

En weet je al waar je langs en naartoe gaat Animal? :D

xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 13:49

lisem94 schreef:
Oh wat lijkt het me geweldig om eens met je mee te gaan! Als er slecht weer opkomst is dan ben ik de eerste die voor het raam zit. :+ Daarbij weet jij er natuurlijk ook veel vanaf, lijkt me echt heel gaaf!

Helaas woon ik volgens mij niet echt op je vaker terugkerende routes (zuid-west Brabant tegen zeeland aan) dus dan zou ik je eigenlijk eens moeten onderscheppen zo gauw ik mijn rijbewijs heb in September.

En weet je al waar je langs en naartoe gaat Animal? :D


Ik woon daar ook ergens in de buurt en ook ik zou natuurlijk graag eens mee gaan! Ik zou je een keer op kunnen pikken hoor, ik rijd daarna gewoon weer terug naar huis dus kan je ook weer thuis brengen.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 14:04

Ik ben autoloos en zit in Tilburg dus niet erg op de route van iemand :’)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers