Bokkers omgeving Utrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Kayleigh__

Berichten: 1072
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:12

Ik ben 24.
Kan je helaas niet helpen aan leuke foto’s, emmaxsammy.


Britt_Sisi

Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:21

Ik ben 25 maar wel nog aan de studie (helaas) Haha!

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:25

Jeetje wat gaan jullie snel! Ik ben 23 en ook nog aan het studeren, doe mn master in Leiden :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:37

Ik zou wel graag mooie foto’s willen met mn oudje. Die word in april 26 jaar en heb behalve die prachtige kerstfoto geen 1 mooie foto met hem. Je weet nooit wanneer het te laat is... 26 is nog niet superoud maar toch... Staat in Odijk.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:38

SusanH schreef:
cissy: wat een lief uitziend paardje heb je!

De mijne bedoel je? Die is alleen voor mij lief, mevrouw draak voor anderen :+
Eigengereide tante is het! Alpha merrie en iets te slim....
Maar ik kan er mee lezen en schrijven. Hierna komt er geen paard meer want zo'n karakter vind ik niet meer ben ik bang.

Trailerladen en grondwerk les http://www.horse-assist.nl

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:03

Kan dat wel snappen. Had ik met onze hond. Vorig jaar in laten slapen. Maar wil geen nieuwe dit was zo'n bijzondere hond zo een vind ik nergens meer. Alleen voor jou lief is prima toch? Ik hou daar wel van als dieren zo'n duidelijke voorkeur en eigen wil hebben.

Anoniem

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:15

Ik zou na mijn merrie ook geen ander paard meer willen, zo'n stuk karakter en maatje als deze ga ik niet meer vinden. Dat is mij vanaf dag 1 al op het hard gedrukt, en nu weet ik dat dat 100% klopt. Karakter voor 10, koppig, eigenwijs, veelte druk, onwijs snel afgeleid, onhandig, overdosis aan energie, maar inmiddels kunnen we lezen en schrijven samen en een exemplaar als deze vind ik nooit meer <3

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:20

Once in a lifetime paarden zijn dat. Heerlijk toch als je zo'n sterke band hebt.

Trailerladen en grondwerk les http://www.horse-assist.nl

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:09

ik ga zelf dit jaar een veulen kopen.

me hafje wat ik nu heb is en blijft mijn maatje, me alles me once lifetime horse. Maar ik weet dat ik juist zonder paarden om me heen ongelukkig wordt. En daardoor gekozen om nu een veulen te nemen. zodat ik straks een opvolger hebt ipv vervanger. Ik ben bang dat ik in een zwart gat ga vallen als me hafje komt te overlijden en dat ik dan opzoek ga na een soort gelijke, en dat bestaat gewoon niet. Van hem is er maar 1

mijn eigenwijze spekkie,met humor die mij blij maakt

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:21

Esirene schreef:
Ik zit stiekem al een tijdje mee te lezen dus vind het wel tijd om me aan te melden :o
Ben geen super actieve bokker dus niet zo bekend maarrgoed ik woon in Leusden en ben ook vaak in Amersfoort of Utrecht zelf te vinden :)

Ik heb een bijrijdpaardje in Achterveld, helaas niet de mogelijkheid om ergens anders te gaan rijden maar aan de stal waar hij staat loopt het ruiterroute de Gelderse Vallei Trail wat een heerlijk rondje is om te maken!


Je bent echt overal jij :+

♡♡♡♡♡

Kayleigh__

Berichten: 1072
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:28

Hier ook gezegd dat er geen paard meer in komt. Twee paarden gehad met beiden een heel ander karakter en beiden op hun eigen manier echt goud waard. Met het overlijden van mijn eerste paard had ik vrede, bijna 28 en een prachtig leven gehad. Was ook snel weer toe aan een ander maatje. Met het overlijden van mijn tweede paard heb ik meer moeite gehad (hoewel, gehad is een groot woord..) omdat wij net begonnen samen en zij zo uit het leven gerukt werd. Tijd gezegd geen paard meer te willen, maar inmiddels weet ik dat de ontspanning mij zoveel geluk brengt, dat er toch wel een paard komt. Voorlopig nog niet, dat is te snel, maar dat er weet wat komt is zeker.
Een veulen heb ik ook nog aan zitten denken, maar durf dat niet aan. Lijkt mij wel echt super leuk!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:51

Ik heb mijn uk ook als veulen gekocht, eerste kennismaking met 3 weken oud. En echt, de band die je met zo'n dier krijgt is zo bijzonder <3 ze wordt dit jaar alweer 4 en we kennen elkaar door en door. Zij is echt mijn once in a lifetime paard <3 ik vind het als je het graag wilt en je hebt de mogelijkheid zeker een aanrader. Het is zo speciaal die connectie.


ik heb haar destijds idd ook als opvolger gekocht. Mijn andere tinker was 17 toen ik haar kocht, hij is inmiddels wel overgenomen door mijn verzorger en haar gezin, mag hij heerlijk gezinspony spelen :D

2e kennismaking, 5 weken oud :D
Afbeelding
En 1 dag oud <3
Afbeelding

Haar op zien groeien vond ik ook echt geweldig, het voelt soms ook wel heel raar om op mijn puppy te zitten XD

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 22:54

Jaaaa Baileigh! *\o/* Knap paardje! :D

Kayleigh, ik hoop dat er een leuk paardje op je pad komt. Hoe is het inmiddels met de opleiding? Al helemaal klaar? :)

Ik ben ook nog piepjong (25, over een paar dagen 26 jaar). :D

Always be yourself. Unless you can be a mermaid. Then... always be a mermaid!

Mandarijn
Berichten: 9063
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:26

Hier ook 25. :))

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 01:03

SteffiiY schreef:
Anoniem schreef:
Grote bos rijden wij ook vaak! (wel met trailer) Wij parkeren altijd bij de oprijlaan van die Camping, geen idee hoe die heet :)

[ [url=m/mvA2ZY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hO9vL9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou het wel leuk vinden daar een keer met iemand te rijden! :D

Oelala! Ik wil ook wel keertje mee als ik verhuisd ben :D (heb eigen trailer en auto)


Die oprijlaan van de camping is de Hydeparklaan 24, kun je inderdaad prima parkeren. :D

❤Spike 30-04-2007-22-05-2020❤
❤Dunja 08-06-2015❤

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 07:29

Mijn once in a lifetime was Chuck. Zoon van hem aangehouden in de hoop net zo'n klik mee te hebben maar na vijf jaar proberen helaas geen klik onder het zadel. Nu heb ik Dax en wat ben ik gek met dat dier, hij is zo anders dan Chuck maar ook zo uniek op zijn manier.
Afbeelding
Afbeelding eerste Chuck en tweede Dax.

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 07:34

Honden heb ik al meerdere gehad, ben op allemaal stapelgek geweest. Je moet niet de illusie hebben om dezelfde hond terug de krijgen, moet je ook niet willen, ieder dier is uniek en heeft zijn eigen identiteit. En ze houden allemaal onvoorwaardelijk van hun baasje op hun manier. Dit is mijn beste vriendje DKAfbeelding

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:19

Chuck <3

Blijf hem toch echt nog steeds één van de mooiere hengsten vinden.
Je had toch nog een zoon van hem die ook zo wit was?

Black is the colour of my true love's hair

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:58

Zou best kunnen dat ik dat ooit weer krijg met een hond, maar ik ga er niet naar op zoek. Naar Timo waren we ook niet op zoek, die kwam op ons pad en heeft ons uitgekozen zeg ik altijd. Zo was het ook echt. Wij hebben vroeger thuis altijd honden gehad en die vond ik stuk voor stuk lief. Maar wat Timo en ik hadden ging veel dieper. Hij was dikke maatjes met ons vorige paard dus ik hoop echt dat die elkaar weer gevonden hebben nu.

Wow Tinkermuts wat een stoere foto's!

Calanddra: wat een droppie :D

Tinkermuts

Berichten: 9383
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:05

Ja Onali, dat was degene waar ik met rijden helaas echt geen klik had. Caydo, heeft gelukkig heel fijn baasje nu. Afbeelding

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:18

Ja hij was ook al zo knap <3

Wat jammer dat er geen klik was tussen jullie.
Wel fijn dat je het teruggevonden hebt in Dax.

Black is the colour of my true love's hair

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:07

Ik heb een meer speciale band met mijn pony dan met mijn paard.
Al heb ik meer plezier van mijn paard als mijn pony..

Ja klinkt gek haha. Maar pony heb ik al 10 jaar en ben ik mee opgegroeid in mijn pubertijd.
Elke middag na school uuuuuuuuuuuren daar rond banjeren en uithangen.. Samen echt van alles gedaan.. Rijden, bosritten, kunstjes, mennen, voltige, sleeen etc. Al werd na een paar jaar wel duidelijk dat ze echt niet meer geschikt was voor de sport. Dus reed ik veel minder toen ik ouder werd.

Toen ik ouder werd lag mijn ambitie toch echt wel bij het dressuur trainen en springen en de wedstrijden die daarbij horen.. Dat kon niet met de pony.

Nu uiteindelijk een sport paard gekocht waar ik met super veel plezier wedstrijden mee rijd in springen en dressuur. Ik heb dus veeeel meer plezier met rijden met mijn paard als met de pony.. beetje rondhobbelen in de bak vind ik niks aan..

Maar door alle ervaringen die ik met mijn pony heb meegemaakt, opgegroeid samen, vele ziektes doorstaan etc. heb ik daar toch echt wel 10 x meer een band mee als dat ik nu met mijn paard heb x)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:32

Ja is gek hoe dat werkt met zo'n band. Ons vorige paard was echt een rotzak af en toe. Maar juist daardoor veel meegemaakt en echt een band gekregen. Chaplin is echt een schat en ik zou hem niet willen missen. Maar die band is weer heel anders. Wat ik met hem vooral mooi vindt is dat we echt samen groeien als combinatie.

Kayleigh__

Berichten: 1072
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 13:45

Adamootje schreef:
Jaaaa Baileigh! *\o/* Knap paardje! :D

Kayleigh, ik hoop dat er een leuk paardje op je pad komt. Hoe is het inmiddels met de opleiding? Al helemaal klaar? :)

Ik ben ook nog piepjong (25, over een paar dagen 26 jaar). :D

Opleiding is nu sinds dit jaar helemaal afgerond :)
Blij dat ik die stap genomen heb. Jij bent ook lekker bezig zag ik! :D

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 16:34

Klopt! Inmiddels alweer een jaar werkzaam als docent waarvan een paar maanden nu op een school in mijn eigen woonplaats. Daar heb ik het erg naar mijn zin. Ik snap heel goed dat je blij bent dat je die stap gezet hebt. Dat ben ik ook! :D Heerlijk dat je nu ook klaar bent met je opleiding. Gefeliciteerd nog met je diploma!

Always be yourself. Unless you can be a mermaid. Then... always be a mermaid!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 bezoekers