'T Gooi gaat borrelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:35

Ik zou graag ovb mee doen. Ik moet even zien of ik het red. Heb erg veel schoolwerk namelijk :(

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-18 13:40

Zou leuk zijn Lieneke. Wanneer kun je het laten weten? Is wel handig om te weten voor wie wat meeneemt.

absque_dubio

Berichten: 7844
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:25

RubyXMillyX Dankje! Ik krijg over 2 maandjes nog een veulen erbij als het goed is. Wordt vast nog zo'n knappe. Uiteindelijk zal ik van 3 toch weer terug naar 2 moeten, dus tzt zal er 1 te koop komen.. ;)

Vriendje even geïnformeerd dat hij verplicht mee moet omdat er nog minstens 2 mannen zijn die elkaar waarschijnlijk niet kennen. En omdat het van Gail moet. Dus hij is akkoord. :+
Nog wel even een klein beetje onder voorbehoud. Ik ga nl zaterdag ochtend/middag naar de hengstenkeuring, en ik ben de laatste tijd niet helemaal fit. Dus ik moet sowieso even slapen als ik terug ben. := Ik ga er wel een beetje van uit dat we rond 6 wel redden, maar mocht dat niet zo zijn dan haken we wat later aan als dat kan. Kunnen wij nog wat meenemen? :) En een pbtje met adres en telefoonnummer? :)

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-18 14:46

Ah wat leuk dat je vriend mee komt!
Ik doe je een PB.
Ehm tja, wat meenemen....
Nu er toch best veel mensen komen is het misschien handig dat iedereen wat van vlees mee neemt? Vlees is relatief duurder dan wat stokbrood en bijvoorbeeld sla.
Hoe denken jullie daar over?

absque_dubio

Berichten: 7844
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:52

Ik vind het een goed idee. Of misschien dat ieder een X bedrag aan jou betaalt (als jij de boodschappen haalt)? :) Ik zie het al voor me dat iedereen bijv. biefstuk mee neemt.
En anders wil ik ook wel zo'n gourmet-vlees-schotel meenemen oid.
edit; of toetjes. Of neemt iemand die al mee? Mijn vriend is net een wijf en houdt van B&J's etc. :=

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:11

Ben de enige alleenstaande. Wist dat niet van te voren. Dacht dat het een girlsday/night werd. Ik twijfel ff of ik kom. Heb niet zo een zin om buiten de boot te vallen.

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:21

Waarom zou je buiten de boot vallen?

Mijn vriend en ik zijn iig geen kleffie beffie met zn twee. Wij gaan beide onze eigen gang en kletsen met iedereen.

Gewoon gezellig komen! Komt helemaal goed ;)

absque_dubio

Berichten: 7844
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:27

Idd Ruby gewoon komen! Echt geen zorgen over maken! :)

Duplo

Berichten: 1652
Geregistreerd: 11-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 20:27

Ja gezellig aansluiten hoor, ik denk dat mijn vriend toch niet meegaat :Y)

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:52

Soms word er raar gekeken als je nog zo jong bent als ik(30 jaar) en ik ben een alleenstaande moeder van 2 jongens van 5 en 7. Ik heb 10 jaar een relatie gehad met de vader van mijn kinderen maar we kregen te veel ruzie waardoor ik er een punt achter heb gezet. En als ik dan niet echt geaccepteerd word en iedereen met koppel komt voelt de steer voor mij heel naar. Terwijl ik lekker en no nonsens kan kletsen

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 05:08

Gewoon lekker komen ;)

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-18 09:17

Ja joh. Gewoon komen. Al had je zes kinderen van 6 verschillende mannen... maakt mij geen bal uit.
We gaan gewoon voor een gezellige avond voor iedereen.
Hoop niet dat ik het moet afzeggen want voel me grieperig. Maar doe vandaag rustig aan.
Ga er maar vanuit dat het door gaat. Als het echt niet gaat dan laat ik dat morgen ochtend weten.

Is het een idee dat iedereen 2 kleine bakjes vlees meeneemt en dan nog een bij ding.
Dan hebben we denk ik wel genoeg. En dan hier onder zetten wat je haalt.

Sure_lee - slavinken en hamburgers - wijn, standaard sausjes

absque_dubio

Berichten: 7844
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:01

Ruby je vult nu zelf in dat je niet geaccepteerd wordt en de sfeer naar voelt. Zonde, want ik kan me dat dus echt niet voorstellen dat zoiets gebeurt omdat je een alleenstaande moeder bent.
(Mijn moeder heeft dus 4 kinderen van 3 verschillende mannen, en vervolgens met een andere man getrouwd die ook al 4 kinderen heeft. Als ik me om zulke dingen zorgen moet gaan maken, kan ik beter ook thuis blijven :+ )

Sure_Lee, het heerst echt he, de griep. :(:) Rustig aan en houd ons op de hoogte. Als het niet gaat, gaat het niet. Prikken we gewoon een andere datum zonder dat je iedereen aansteekt.

Ik moet echt even nadenken wat ik van vlees meeneem en in mini-verpakkingen zit. :+

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:07

absque_dubio schreef:
RubyXMillyX Dankje! Ik krijg over 2 maandjes nog een veulen erbij als het goed is. Wordt vast nog zo'n knappe. Uiteindelijk zal ik van 3 toch weer terug naar 2 moeten, dus tzt zal er 1 te koop komen.. ;)

Vriendje even geïnformeerd dat hij verplicht mee moet omdat er nog minstens 2 mannen zijn die elkaar waarschijnlijk niet kennen. En omdat het van Gail moet. Dus hij is akkoord. :+
Nog wel even een klein beetje onder voorbehoud. Ik ga nl zaterdag ochtend/middag naar de hengstenkeuring, en ik ben de laatste tijd niet helemaal fit. Dus ik moet sowieso even slapen als ik terug ben. := Ik ga er wel een beetje van uit dat we rond 6 wel redden, maar mocht dat niet zo zijn dan haken we wat later aan als dat kan. Kunnen wij nog wat meenemen? :) En een pbtje met adres en telefoonnummer? :)


Gaaf ik zoek een leuke veeldzijdige D sportpony. Dressuur springen en alleen naar buiten en dan niet schrikkerig zijn. Tussen de paarden in de dressuur kunnen en op M niveau zijn getraind. Potentie voor meer. Niet rillig en onzeker, makkelijk de trailer op en af kunnen en goed te rijden is ook op vreemd terein. Mooie uitstraling hebben.

Hihi best kieskeurig.

absque_dubio

Berichten: 7844
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:09

Kieskeurig is niet erg, als je maar realistisch bent in welk budget je voor zoiets nodig hebt. :D
Mijn merrie is een E-pony en komt absoluut niet te koop. En haar 2 jarige en ongeboren veulen zijn uiteraard nog niet onder het zadel. Mocht je een paar jaar geduld hebben? :D _O-

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:12

Sure_lee schreef:
Ja joh. Gewoon komen. Al had je zes kinderen van 6 verschillende mannen... maakt mij geen bal uit.
We gaan gewoon voor een gezellige avond voor iedereen.
Hoop niet dat ik het moet afzeggen want voel me grieperig. Maar doe vandaag rustig aan.
Ga er maar vanuit dat het door gaat. Als het echt niet gaat dan laat ik dat morgen ochtend weten.

Is het een idee dat iedereen 2 kleine bakjes vlees meeneemt en dan nog een bij ding.
Dan hebben we denk ik wel genoeg. En dan hier onder zetten wat je haalt.

Sure_lee - slavinken en hamburgers - wijn, standaard sausjes
Ruby- 1 keer stokbrood, bakje sate saus, groente voor op de plaat

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:20

Ja ik ga gewoon mee.
Ik kan sowieso een lekkere wijn meenemen.

Waar is verder nog behoefte aan?

Ik kom trouwens ook gewoon alleen hoor :)

Duplo

Berichten: 1652
Geregistreerd: 11-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:24

Citaat:
Sure_lee - slavinken en hamburgers - wijn, standaard sausjes
Ruby- 1 keer stokbrood, bakje sate saus, groente voor op de plaat
Duplo - Chipolata worstjes en speklap - cupcakes


Iig dit even, moeten het mini producten zijn of zoals worstjes en speklapjes kunnen gewoon doormidden gesneden worden?
Ik heb geen idee wat er nog aan mini te verkrijgen is namelijk

Heb ook evt plek in de auto vanaf Hilversum mocht er iemand mee willen rijden

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 10:46

Mocht het echt niet lukken sure_lee dan kan het ook bij mij. Ik heb meer dan genoeg plek ;)

Sure_lee - slavinken en hamburgers - wijn, standaard sausjes
Ruby- 1 keer stokbrood, bakje sate saus, groente voor op de plaat
Duplo - Chipolata worstjes en speklap - cupcakes
Peelie - biefstukpuntjes?, vis? (Zalm of garnaatjes is daar behoefte aan?)

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-18 11:03

Gezellig!
Rugby, geef je ook nog even aan wat voor vlees je meeneemt? In ieder geval 2 soorten en dan nog iets erbij.

Lienek, wil jij hetzelfde doen. Wijn hebben we echt meer dan genoeg in huis dus dat hoeft niet.

Ik woon 500m van de appie. Dus als we iets tekort komen dan halen we dat even op.

Vis vind ik ook lekker.

Peelie, jij kon een tafeltje meenemen toch?
Hoeveel personen/stoelen kunnen daar aan? Dan koop ik morgen ff ergens klapstoelen.

Duplo

Berichten: 1652
Geregistreerd: 11-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:04

Mocht het naar Almere verplaatsen dan kan ik helaas niet komen omdat ik geen snelweg rijd %)
Iets met traumaatje die ik hopelijk ooit nog weg krijg :x

XRuby_SymmyX

Berichten: 1078
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:45

Sure_lee schreef:
Gezellig!
Rugby, geef je ook nog even aan wat voor vlees je meeneemt? In ieder geval 2 soorten en dan nog iets erbij.

Lienek, wil jij hetzelfde doen. Wijn hebben we echt meer dan genoeg in huis dus dat hoeft niet.

Ik woon 500m van de appie. Dus als we iets tekort komen dan halen we dat even op.

Vis vind ik ook lekker.

Peelie, jij kon een tafeltje meenemen toch?
Hoeveel personen/stoelen kunnen daar aan? Dan koop ik morgen ff ergens klapstoelen.


Groente volstaat als 1 niemand neemt dat mee en het moet wel een beetje gezond blijven ik neem een klein bakje shaorma mee. Bij de Deen hebben ze minis en die paketten zijn bijna evenveel als 2 bakjes. Dirk verkoopt ook nog paketten. Biefstukpuntjes zijn heerlijk. Ik lust geen ongepaneerde garnalen.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:48

Sure_lee schreef:
Gezellig!
Rugby, geef je ook nog even aan wat voor vlees je meeneemt? In ieder geval 2 soorten en dan nog iets erbij.

Lienek, wil jij hetzelfde doen. Wijn hebben we echt meer dan genoeg in huis dus dat hoeft niet.

Ik woon 500m van de appie. Dus als we iets tekort komen dan halen we dat even op.

Vis vind ik ook lekker.

Peelie, jij kon een tafeltje meenemen toch?
Hoeveel personen/stoelen kunnen daar aan? Dan koop ik morgen ff ergens klapstoelen.


Ik neem wat vleesjes denk kipfilet mee maar moet even bekijken wat de supermarkt heeft :)

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 11:59

Sure_lee schreef:
Gezellig!
Rugby, geef je ook nog even aan wat voor vlees je meeneemt? In ieder geval 2 soorten en dan nog iets erbij.

Lienek, wil jij hetzelfde doen. Wijn hebben we echt meer dan genoeg in huis dus dat hoeft niet.

Ik woon 500m van de appie. Dus als we iets tekort komen dan halen we dat even op.

Vis vind ik ook lekker.

Peelie, jij kon een tafeltje meenemen toch?
Hoeveel personen/stoelen kunnen daar aan? Dan koop ik morgen ff ergens klapstoelen.

Met een beetje schuiven kunnen daar best 3 mensen aan zitten. :P

absque_dubio

Berichten: 7844
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: 'T Gooi gaat borrelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:23

Duplo dan kan ik je altijd oppikken met de auto. Als je bij mij tenminste in de auto durft.

Iemand een idee wat ik mee kan nemen voor vlees? Of vis/gamba's als daar interesse voor is?
Ik vind trouwens mini kaassouflees ook altijd lekker erop, die zal ik ook meenemen.