Bokkers uit Oss (noord brabant) en omgeving

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-18 19:38

kelseyclover schreef:
ilse_89 schreef:
Wordt langzaam Wat drukker hier. Gezellig! :-)

Iemand een idee of er ergens in de buurt nog een bixie wedstrijd wordt georganiseerd?



17 maart in Vorstenbosch!



https://concours.nl/wedstrijden/index/view/id/984



Daar hebben we al voor ingeschreven :-)


HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 02:09

x_Heidi schreef:
Wat leuk, allemaal bokkers in de buurt :D Ik wil me ook nog wel graag aanmelden als dat nog kan, ik woon in Escharen bij Grave. Niet zo ver van Oss af dus :)

Ik heb twee pony's, een shetlander merrie van 10 en een haflingerxgroninger van 18 (al merk je dat niet aan haar :o)

Zelf ben ik 21 jaar en ben ik nu aan het afstuderen. De pony's zijn al ruim 6 jaar van mij, daarvoor heb ik ze eerst 2 jaar verzorgd.
[ [url=m/ZN2Bnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QOZoax.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag iemand met een vraag over bixiedagen, in Grave is die op 10 mei (hemelvaartsdag). Ik zit bij de vereniging waar deze dag en onder andere het hippisch festijn wordt georganiseerd :)


Halen jullie toevallig wel eens friet in escharen?

x_Heidi

Berichten: 1763
Geregistreerd: 18-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 19:22

aMomentLT schreef:
x_Heidi schreef:
Wat leuk, allemaal bokkers in de buurt :D Ik wil me ook nog wel graag aanmelden als dat nog kan, ik woon in Escharen bij Grave. Niet zo ver van Oss af dus :)

Ik heb twee pony's, een shetlander merrie van 10 en een haflingerxgroninger van 18 (al merk je dat niet aan haar :o)

Zelf ben ik 21 jaar en ben ik nu aan het afstuderen. De pony's zijn al ruim 6 jaar van mij, daarvoor heb ik ze eerst 2 jaar verzorgd.
[ [url=m/ZN2Bnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QOZoax.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag iemand met een vraag over bixiedagen, in Grave is die op 10 mei (hemelvaartsdag). Ik zit bij de vereniging waar deze dag en onder andere het hippisch festijn wordt georganiseerd :)


Halen jullie toevallig wel eens friet in escharen?


Ja best wel eens op vrijdag bij de frietkraam voor de kerk :o Jij ook?

"If the plan doesn't work, change the plan, but never the goal"

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 22:25

x_Heidi schreef:
aMomentLT schreef:
[quote="x_Heidi"
Wat leuk, allemaal bokkers in de buurt :D Ik wil me ook nog wel graag aanmelden als dat nog kan, ik woon in Escharen bij Grave. Niet zo ver van Oss af dus :)

Ik heb twee pony's, een shetlander merrie van 10 en een haflingerxgroninger van 18 (al merk je dat niet aan haar :o)

Zelf ben ik 21 jaar en ben ik nu aan het afstuderen. De pony's zijn al ruim 6 jaar van mij, daarvoor heb ik ze eerst 2 jaar verzorgd.
[ [url=m/ZN2Bnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QOZoax.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag iemand met een vraag over bixiedagen, in Grave is die op 10 mei (hemelvaartsdag). Ik zit bij de vereniging waar deze dag en onder andere het hippisch festijn wordt georganiseerd :)


Halen jullie toevallig wel eens friet in escharen?


Ja best wel eens op vrijdag bij de frietkraam voor de kerk :o Jij ook?[/quote]

Nee ik mag pas aanvallen als esteren voorzien is van friet hahaha! Dus als je daar komt zie je zowel als mij en Mn vriend frietjes bakken Haha!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:56

Heyhey,

Volgensmij heb ik me al wel eens gemeld. Maar vroeg me af of er nog bokkers van mijn leeftijd zijn in omgeving Oss. Ik woon zelf in Nistelrode, ben 17 jaar. Lijkt me leuk om eens te meeten :)
Ik heb 2 Friezen dus we kunnen ook een buitenrit oid maken :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers