boktmeeting gehad met assie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 18:07

ze woont hier niet zo ver vandaag maar ik kon haar niet.
bij het ziekenhuis van venlo afgesproken om 2 uur, ze vroeg ben jij yentl ik zei ja. dus toen gingen we naar de kinderboederij, daar een rondleiding gehad en wat is theike een schatje van een veultje en ook nog es valk Kwijl Kwijl en de 2 ezels (anita) ook toen nog 2 ratjes vanuit het leslokaal naar de zaal gebracht en astrid had 2 kippen of hanen weet ik veel. daarna nog meegelopen met astrid die heeft 2 eenden naar hun andere hok gebracht (ik geen een want was ban g dat ik em liet vallen) Haha! daarna naar ex gefiest, een half uurtje is dat ongeveer denk ik en toen expensive voorgesteld daarna een halve minuut weer op de fiets tot aan de geitjes even de trucjes laten zien van mijn meisjes Lovers en toen ex gepakt uit de wei en opgezadeld naar de bak na een kwartier ging assie effe stappen (ze had haar rijkleren niet aan) dan nog effe wat gedraafd, een kwartier zat ze erop en toen heb ik er nog opgezet een half uurtje denk ik daarna afgezadeld en naar de wei gebracht en assie uitgezwaaid. weet niet of ze al thuis is want ze wist de weg niet (oei oei)
het was wel leuk!!
groeetjes yentl

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 18:49

Fijn dat het gezellig was.

Boktmeetings zijn meestal wel gezellig he?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 18:52

ik zou het niet weten, dit is de eerste maar het lijkt mij wel altijd gezelli. jammergenoeg zijn er geen fotos gemaakt en als ik dat deed.. de scanner is kaaappoeet
weeeehh Huilen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:16

Leuk hoor!! Party!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 19:39

Hihi! Het was echt heel gezellig! Alleen was ik de weg een beetje kwijt *LOL*
Ik heb heel/half blerick doorgefietst en ook nog de hele boekend gezien *LOL* Maar ja, dat was ook wel leuk behalve dan die regen Boos!

Ik vind ex een supermooi beestje! Nog leuker dan op de foto's. En ook superlief. Was wel jammer dat ik mijn rijkleren niet aan had, want nu schoten mijn voeten steeds door de beugels Scheve mond\
Vond ex gelukkig niet erg Lovers

En oja, Yentl, moeten we gauw nog een keer doen he...

Toedels! Astrid

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 20:01

ja astrid doen we nog es. ik vind theike's kleur ook super mooi. en miep is echt grooot en die bok sjaak stinkt beeh
haha