waar zijn al die Montferlanders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-17 21:00

Ik woon nu anderhalf jaar in Didam en binnenkort verhuis is nog dichter naar het mooie montferlandse bos (bergher bos) en overal zie ik hier paarden in de omgeving maar ik ken maar weinig paardenmensen! Dus ik vond het wel tijd voor een oproepje!

Ik ben zelf 33 maar leeftijden zegt mij niet zoveel. Ik hou natuurlijk van paarden maar ben ook met fases graag creatief bezig. Op dit moment maak ik woldreads dus mocht je intresse hebben dan stuur me gerust een berichtje!

Dus kom je uit sheerenberg, azewijn, kilder, zeddam,beek, lengel, stokkum, braamt, loerbeek, didam, nieuw-dijk of loil en vind je het leuk om een keer wat gezelligs te gaan doen laat het danweten.

Diesel, Fuel for life...


desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:19

Hier een montferlander geboren en getogen sheerenbergenaar. Nu sinds 6 maanden woon ik in Zeddam en paardlief staat in lengel

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-17 21:57

Ow dus jij kent het bos op je duimpje! Mijn vriend moet na anderhalf jaar nog de weg aan mij vragen om naar de albert hein te komen :')

Wij verhuizen ook naar zeddam..en daar is het zo klein dat we onze straat elke keer voorbij rijden :D

Diesel, Fuel for life...

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:00

Hier een Montferlander met de paarden in Beek, wij gaan (praktisch) elke zondag, dinsdag en vrijdag naar het bos, dus al je mee zou willen .....

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-17 22:07

Nou..we moeten dus nog verhuizen en dan dus de paarden en onszelf en daarbij heb ik mijn pony vorige maand in laten slapen. We hebben nog 3 paardjes maar ik heb even een korte break kwa paardrijden. Maar dat ga ik uiteraard wel weer oppakken op zijn tijd. Eerst maar eens de hele bende verhuizen :D

Diesel, Fuel for life...

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:17

Hee!! Telt Zevenaar ook? :wave: :D

Houding & zit lessen met de Joker Rijsimulator op jouw locatie!
Ramira (20 jaar) - Suppie (24 jaar) - Galoppy (18 jaar)

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:59

Vooruit anoek, voor jou maken we zevenaar tijdelijk aanhangsel van t montferland :D

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 23:00

peaches schreef:
Ow dus jij kent het bos op je duimpje! Mijn vriend moet na anderhalf jaar nog de weg aan mij vragen om naar de albert hein te komen :')

Wij verhuizen ook naar zeddam..en daar is het zo klein dat we onze straat elke keer voorbij rijden :D


Haha jaa ken het bos wel goed. Als ik de tijd had ga ik t liefst dagelijks daar rijden...
Waar in zeddam komen jullie te wonen ?

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-17 23:37

AvanKol schreef:
Hee!! Telt Zevenaar ook? :wave: :D


Nou vooruit :D

ik woon straks in de wijk dicht bij de rotonde bij die broodjes zaak. Zijn we dan praktisch buren?

Diesel, Fuel for life...

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 23:46

peaches schreef:
AvanKol schreef:
Hee!! Telt Zevenaar ook? :wave: :D


Nou vooruit :D

ik woon straks in de wijk dicht bij de rotonde bij die broodjes zaak. Zijn we dan praktisch buren?


Haha yup, daar woon ik namelijk ook echt heel dichtbij :') richting de chinees

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-17 18:03

Nog een vraagje, zijn er hier ook montferlanders die pokemon spelen? Ik heb vrienden die er mega verslaafd aan zijn maar die wonen dan ook in de stad en niet tussen de maisvelden. Ik heb altijd het idee dat hier weinig pokemon te vinden zijn maar ik zie hier ook nooit mensen pokemon spelen. Maar volgends mijn vrienden was dat ook een goeie om meer mensen te leren kennen..

Diesel, Fuel for life...

catootje

Berichten: 291
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: ergens in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:16

Ik kom ook uit Zevenaar, maar mijn bijrijdpaardje staat in Didam. Ik zou het ook wel leuk vinden om eens een keer met iemand samen te rijden.

niets is zeker en zelfs dat niet

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 13:58

peaches schreef:
Nog een vraagje, zijn er hier ook montferlanders die pokemon spelen? Ik heb vrienden die er mega verslaafd aan zijn maar die wonen dan ook in de stad en niet tussen de maisvelden. Ik heb altijd het idee dat hier weinig pokemon te vinden zijn maar ik zie hier ook nooit mensen pokemon spelen. Maar volgends mijn vrienden was dat ook een goeie om meer mensen te leren kennen..


Welke straat komen jullie te wonen dan ? Pokemon is hier in de omgeving volgens mij erg schaars

mirim

Berichten: 4387
Geregistreerd: 07-10-10
Woonplaats: de Achterhoek

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 14:26

Jullie maken mij jaloers :D
Wij willen zo graag in deze regio wonen!!!
We hebben al heel wat huizen bekeken , maar moeten eerst onze eigen boerderij in noord-Holland nog zien te verkopen :x

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 14:35

hoi hoi wat een leuk idee. ik woon ook pas sinds 1,5 jaar in Didam, met de paarden aan huis en vind het ook leuk om met mensen te leren kennen en om mss gezellig mee buiten te rijden.

Ella Elle L'a (Oscar x Lauries Crusador xx) & Innuendo (Cadans M x Oscar)
G-Star (Brainpower x Concorde) L2+1 & Now I'm Here E&S (Mc Jonnas x Brainpower) & Play the Game E&S (Ceasar ter Linden x Brainpower) Nova of Gold (D’n hop x Bon Bravour)

Facebook Like *-:) *D

Nikass

Berichten: 16548
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:19

mirim schreef:
Jullie maken mij jaloers :D
Wij willen zo graag in deze regio wonen!!!
We hebben al heel wat huizen bekeken , maar moeten eerst onze eigen boerderij in noord-Holland nog zien te verkopen :x


Waarom wil je uit NH weg?

Bo-San waar kom jij vandaan? Voor de paarden naar de Liemers gekomen?

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:27

ik kom uit Nijmegen. we zochten een huisje met grond voor de paardjes en zijn in Didam terecht gekomen. de paarden stonden in Berg en dal in het bos. dat is het enigste dat ik mis, direct het bos inlopen.

Ella Elle L'a (Oscar x Lauries Crusador xx) & Innuendo (Cadans M x Oscar)
G-Star (Brainpower x Concorde) L2+1 & Now I'm Here E&S (Mc Jonnas x Brainpower) & Play the Game E&S (Ceasar ter Linden x Brainpower) Nova of Gold (D’n hop x Bon Bravour)

Facebook Like *-:) *D

Nikass

Berichten: 16548
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:31

In Nijmegen alles duur?
Ja bos is wel fijn om in de buurt te hebben :)

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-17 17:19

Bo_san waar rij je nu dan buiten of rij je helemaal niet buiten?

Diesel, Fuel for life...

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-17 17:21

Catootje. Volgends mij zit je hier wel goed! Zijn meerdere bokkers met paarden uit didam.

Diesel, Fuel for life...

MarjanB

Berichten: 16305
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 17:29

Verhuisd :') ik woonde in stokkum en nu verhuisd naar de regio Nijmegen. Het bos is erg mooi en vooral aan de zeddamse kant mooie galop paden.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

Bo_San

Berichten: 2722
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:05

@peaches ik rij nu nauwelijks buiten. ga nodig heel af en toe met de trailer naar berg en dal om daar met oud stalgenootje te gaan rijden in het bos.

@nikass ja regio Nijmegen groesbeek is echt heel erg duur, helemaal vergeleken met hier. en 4 paardjes in pension werd ook erg duur

Ella Elle L'a (Oscar x Lauries Crusador xx) & Innuendo (Cadans M x Oscar)
G-Star (Brainpower x Concorde) L2+1 & Now I'm Here E&S (Mc Jonnas x Brainpower) & Play the Game E&S (Ceasar ter Linden x Brainpower) Nova of Gold (D’n hop x Bon Bravour)

Facebook Like *-:) *D

dandy123
Berichten: 102
Geregistreerd: 13-03-13
Woonplaats: didam

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 18:55

Ik woon ook in didam ,en hoop dat ik eind van de zomer ook een buitenrit kan maken ,als mijn paard wat beter onder het zadel is en ik mijn vertrouwen terug heb .
Peaches mij ken je al van wyke

Dandy 11-05-1984 +11-07-2013
Lieke 21-04-1986 +08-01-2015

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:35

catootje schreef:
Ik kom ook uit Zevenaar, maar mijn bijrijdpaardje staat in Didam. Ik zou het ook wel leuk vinden om eens een keer met iemand samen te rijden.


Als je met je paard van de stallocatie af kan kom gerust in Montferland rijden, ik rij in principe elke zondag, dinsdag en vrijdag in het bos. Niet komend weekend dan is een weekend Rheezerveen gepland. Mocht je mee willen en kunnen dan kan dat. Stuur mij dan een PB eventueel huurpaarden van de locatie daar beschikbaar 30,00 euro voor een dagdeel.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

peaches

Berichten: 1704
Geregistreerd: 04-12-05

Re: waar zijn al die Montferlanders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-17 15:26

Dandy123 hej jij ook hier!? Ja jij moet gewoon straks gewoon op vakantie komen bij ons dan gaan we gezellig met zun alle naar het bos!

Diesel, Fuel for life...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers