[besloten] Topicafstofcursus SGB

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

[besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 15:26

Besloten voor het volgende HK topic:
[HK] Kakelend als een tierelier, de SGB-kipjes op naar deel 4!


Welkom, welkom.
De vorige meet is inmiddels alweer 2,5 jaar geleden en ons topic is enigszins dood. Dat maakt dus dat 'reunie' vermoedelijk een betere omschrijving is van dit plan, dan 'meet'.
Dus daarom is het plan: een echte sgb-reunie. Gewoon omdat het kan, omdat het leuk is, en om te zien hoe het nu met iedereen gaat.

Verdere aanvullingen:

- Ik stel voor dat we even topicleden die niet meer in het hk-topic kijken op de hoogte brengen van dit topic.

- Ook mensen uit ons topic die niet op de eerdere meet(s) waren zijn uiteraard welkom

- Mensen hebben het druk, aangezien bijna iedereen dit jaar examens doet. Het voorstel is dus om de meet na de examens te houden. Vermoedelijk ergens in juni dus.

- Ik stel mijn huis beschikbaar (Amsterdam) als we geen andere plek kunnen bedenken, maar als iemand anders een betere plek heeft kan dat uiteraard ook. Misschien weer in Mook, zoals de vorige keer?

- We gaan niet echt een schoonmaakcursus doen, want dat is stom. Ik had gewoon een topictitel nodig.

- Laat even weten of je dit een goed idee vindt, of niet. Dan weet ik of er genoeg animo voor is.

- Waarschijnlijk vergeet ik dingen. Dat komt dan wel.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:54

IK MELD MIJ!

Ik zou het super tof vinden om jullie allemaal weer eens te zien! hoe erg iedereen veranderd is :D

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 17:16

Yassss *\o/* Schoonmaakcurcus _O-

Jaa het kan eventueel in Mook, weer op de heide. Of in de buurt van Mook in het klooster van mijn vader :D

Nienke98
Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 21:08

Ik meld me ook!

Zal er wel even bij zeggen dat de caravan waarin wij toen met z'n allen geslapen hebben inmiddels gesloopt is en wij van de camping af zijn. Dus daar kunnen we helaas niet terecht.

xDaphnexx
Berichten: 1072
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 12:58

Goed plan nu het 2017 is :D

Thasja

Berichten: 941
Geregistreerd: 30-09-13
Woonplaats: Joure, Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 23:30

JAJAJAJAJA IK HEB ZOJUIST MIJN BOKT WEER TOT LEVEN GEWEKT!!!!!!

Thasja meldt zich :D

Nienke98
Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 17:13

Stof even wegblazen hier :P

_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 17:35

*geeft stoffer aan Nienke* hier, gaat t wat makkelijker mee. Ik heb vast wat vragen, want laten we op tijd beginnen. Het zou tof/handig zijn als iedereen die ooit eens beantwoord.

1) Hoe veel dagen? Een of meer?

2) Waar?
Amsterdam (bij mij dus)
Klooster van May's vader in de buurt van Mook
Ergens anders in Mook
Ergens anders, namelijk:

3) Wat willen jullie doen?



En dan ook maar meteen wat ik denk:
Hoe veel dagen, ik denk dat 1 wel genoeg is maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die van ver komen en dergelijk en dan is een middag misschien niet zo grappig. Meer mag van mij dus ook. Als t hier is ligt het er ook een beetje aan met hoe veel we zijn. (Ben niet echt fan van 5+ mensen laten slapen)

Waar: Is mij om het even, hoewel Amsterdam voor mij natuurlijk wel lekker makkelijk is :P

Wat: Ik ben voor buiten rondhangen of anders spelletjes spelen. Mensen bekend met boonanza? Munchkin? DnD, eventueel? (als iedereen daar zin in heeft want daar ben je je hele middag aan kwijt, wil er alleen en DnD-dag van maken als iedereen dat wil), koehandel, saboteur, weerwolven? Ongeveer wat ik hier heb liggen.

Nienke98
Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:27

*Gaat aan de slag met stoffer*

1) Ik ben voor 1 dag, lijkt me goed genoeg haha

2) Waar maakt me niet heel erg veel uit, ik zorg wel dat ik er ben. Onze caravan is verkocht dus op de camping in Mook kunnen we niet meer terecht, maar misschien inderdaad wel bij het klooster van May's vader. Bij mij in de buurt en in mijn huis kan het denk ik niet, weinig interessants en weinig ruimte haha.

3) Buiten rondhangen vind ik goed zolang het weer niet bagger is, ik heb het vrij snel koud haha. Spelletjes vind ik ook leuk al ken ik op weerwolven na niks van wat je opnoemde Rolin, maar ik sta open om het te proberen.

xDaphnexx
Berichten: 1072
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 21:47

1. Een dag ofzo vind ik prima
2. naja geen idee waar mook ligt maar amsterdam is toch wel lang reizen maar ja is niet erg
3 Ik ken ook alleen maar Weerwolven maar ik sta open voor alles is juist gezellig *\o/*

_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-17 09:18

Mook en Amsterdam is voor jou denk ik ongeveer even ver, tenzij je met het ov komt. Dan is Amsterdam een stuk sneller (scheelt bijna n uur) ivm betere verbinding.

Oh, en machiavelli natuurlijk. Die hebben we ook nog

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:02

Komt aanwandelen met de stofzuiger!

1 dag lijkt mij ook voldoende! En er moet vast wat te regelen zijn! Ik heb inmiddels mijn rijbewijs, ik zou eventueel mensen her en der op kunnen pikken naar de locatie en dan brandstofkosten enzo delen, is een stuk goedkoper dan met het ov :p

Het ligt er ook een beetje aan met hoeveel we zijn en hoe duur het is, maar wat denken jullie van een escape room? In Amsterdam zijn er genoeg en in brabant/limburg zitten er ook een aantal leuke! Is vaak wel prijzig, maar als we met wat meer zijn kun je de kosten beter verdelen en is het goed te doen!

xDaphnexx
Berichten: 1072
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:34

Ik kan trouwens wel overal komen want heb studenten ov dus gratis reizen *\%/*

Nienke98
Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 19:20

Een escape room is ook wel leuk ja, maar dat is geen dag vullend programma geloof ik

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 19:27

geen dagvullend programma, maar het zou wel een onderdeel kunnen zijn?
Ik vond het iig super tof, een escape room :D

ik ga even lukraak wat dingen roepen die we zouden kunnen doen, even niet kijkend naar waar en of het mogelijk is :P Voeg vooral dingen toe!


Citaat:
- midgetgolfen (en daar hard in falen :P)
- een workshop (misschien iets met verhalen of schrijven ofzo)
- escape room
- spelletjes als weerwolven etc.

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 23:03

Escape room vind ik een leuk plan!! Moet wel ff kijken hoe het met mijn geld zit tegen die tijd, want ik ben chronisch blut :') Heb geen werk, krijg geen geld van mn ouders, moet alles zelf betalen, en ik hou van mooie kleren. Dat gaat dus fataal mis hihi.

Bij mijn vader is misschien wel een optie, en anders kan Mook ook wel. Als het mooi weer is kunnen we naar de heide. En ons huisje is misschien ook wel beschikbaar als in mijn ouders lief aankijk. Tis overigens wel klein, maar met zo veel zijn we ook weer niet.

Of we gaan gewoon met zn alle naar Elfia :Y)

_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 06:56

Elfia is vlak voor de examens :P En ik ga nu geen kaartjes meer kopen, veel te duur. Das alleen in december grappig.

Escape room, what even is that :') Cultuurbarbaar hier, leg eens uit? (ik weet wel dat het een kamer is waar je uit moet komen, zo intelligent ben ik gelukkig nog wel)

Met mooi weer is Mook inderdaad wel een veel betere plek om rond te hangen dan waar ik woon :P

Nienke98
Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:08

Haha, de tikets voor Elfia zijn voor 1 dag 19 euro, vind ik nog wel meevallen hoor. :') Ik ben nog steeds van mening dat een dagje vrij gewoon mag, ook al is het vlak voor het examen haha. Maar Elfia lijkt me dan weer niet handig om te meeten.

En eigenlijk is een escape room niet veel meer dan een kamer waar je uit moet komen ro, sommige hebben een bepaald thema en meerdere ruimtes. Je moet puzzels en vraagstukken oplossen en aanwijzingen vinden. Zoiets geloof ik, heb het zelf nog nooit gedaan.

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:12

Mee eens! Maar Elfia als optie bedoelde ik eigenlijk ook niet serieus :')

Thasja

Berichten: 941
Geregistreerd: 30-09-13
Woonplaats: Joure, Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:46

1 dag is voor iedereen wel voldoende geloof ik :D

Ik heb dan liever A'dam, dat is een stuuuuukje heel erg veel dichter bij voor mij als Fries XD

Het liefst wel iets doen wat niet al te veel geld kost, want ik ga in juni naar Animecon met een groepje vrienden en dat is me toch pokkeduur :') 43 euro voor het kaartje, plus dat we met de trein moeten (zo'n 13 euries met een meerpersonen kaart, tis namelijk helemaal in Den Haag) en het feit dat ik daar eigenlijk ook wel wat leuke dingetjes zou willen kopen _O-

_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 19:51

Escaperoom of niet maakt mij niet zo veel uit, kan me er niet zo veel bij voorstellen :P

Oh, 19 valt stiekem nog best mee. Maar nog steeds nee. :') En stiekem had ik door dat het geen serieuze optie was O:)

_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 13:40

Tadaaa


https://doodle.com/poll/uxfbum7y8m748wxi


Als iedereen zo vriendelijk zou willen zijn O:)
Ik heb geen idee wanneer school/studie voor iedereen (weer) begint en vanaf wanneer iedereen zomervakantie heeft dus heb maar flink veel weekenden aangeklikt. Aangezien we het zo te zien op een dag houden zijn zaterdag en zondag dus losse opties.

Hij is later nog te wijzigen, dus gewoon vast invullen, ook als je bepaalde dagen nog niet zeker weet.
Als hier niets uitkomt ga ik doordeweekse dagen in de vakantie toevoegen.

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 20:32

Done :D Sorry, ik kan best weinig dagen...

_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 20:36

Help, er zijn nu al nog maar twee dagen over :') Ben benieuwd wat dit gaat worden..

Ik kan ook echt eng veel weekenden niet, heb al allemaal dingen gepland staan :P Maargoed, kan ook nog een tweede voor doordeweekse dagen aanmaken. (of gewoon deze wijzigen, maar dan wordt ie zo vol. Zie ik dan wel.)

DayDream21

Berichten: 1077
Geregistreerd: 30-06-13
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [besloten] Topicafstofcursus SGB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 20:49

Oh nooo :')

Jaa ik ook. Moet ook naar Leiden voor toetsen en gesprek etc, diploma-uitreiking, gala enzo. Dat valt meestal om/in het weekend.

Doordeweekse dagen kan ik meestal wel. Maar vanaf 15 juli zit ik helemaal vol voor een maand :=
Ligt denk ik vooral aan wie komt maar geen examen doet, en aan wanneer de vakantie van die mensen valt denk ik.