Paardenmeiden in Tiel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinklinger

Berichten: 209
Geregistreerd: 07-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 15:02

Lienepien95 schreef:
Hoe gaat het met iedereen hier? Iedereen vakantie? :D

Hier wel vakantie, maar helaas niet helemaal fit. De paarden staan dus op een laag pitje. Gelukkig wel een veulen +merrie in de buurt staan waar ik regelmatig even mee mag gaan knuffelen. (Staat ook bijna naast Layan, zag jullie zondagmiddag nog langsrijden)

[ [url=m/JRymHh.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hoi hoi, hier gaat het goed. Al wat fitter lienepien? Als je me een keer ziet kan je gewoon even roepen hoor. Alleen maar gezellig! Kan je laay ook even een knuffel geven. (Dat is zijn hobby hihi)

Lienepien95

Berichten: 817
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: omgeving Tiel

Re: Paardenmeiden in Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 15:06

Haha is goed! Ik zie je vrij vaak. Donderdagavond ook nog toen je aan het longeren was :).

Gelukkig wel iets fitter, maar nog steeds 80% van de dag niks doen en rusten.

Django_Mette

Berichten: 1372
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 15:24

Ik meld mij ook maar eens!
Ik ben Ilse, 18 jaar en ik woon sinds een jaar in Varik. Ik ga in Tiel naar school en mijn vriend woont daar ook :3
Ik heb nu ruim een maand een leuke Connemararuin genaamd Zebo in mijn bezit, en we hebben nog een Shetlandruintje, Guusje, van 14 maanden oud. Beide paarden staan aan huis :)
Afbeelding

Lienepien95

Berichten: 817
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: omgeving Tiel

Re: Paardenmeiden in Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 09:50

Leuke paarden!:D
Hoe oud is de Connemararuin? Rij je er al mee?

Tinklinger

Berichten: 209
Geregistreerd: 07-10-15

Re: Paardenmeiden in Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:17

Wat leuk Ilse!! En wat een knappe paardjes.
Wat doe je allemaal met Zebo en Guusje?

Tinklinger

Berichten: 209
Geregistreerd: 07-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:18

Lienepien95 schreef:
Haha is goed! Ik zie je vrij vaak. Donderdagavond ook nog toen je aan het longeren was :).

Gelukkig wel iets fitter, maar nog steeds 80% van de dag niks doen en rusten.


Dat is balen zeg, maar gelukkig al wel iets fitter. Hopelijk knap je snel weer op. :(:)
Tot snel denk ik dan? :D :j

Django_Mette

Berichten: 1372
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 05:30

Lienepien95 schreef:
Leuke paarden!:D
Hoe oud is de Connemararuin? Rij je er al mee?

Thanks! :D Zebo is afgelopen mei vier jaar geworden. Ik rij er wel mee, maar het is vooral nog leren kennen en de basis in orde brengen :)

@Tinklinger: vooral grasmaaien (Y) Guusje is vooral nog om even de penny mee uit te hangen. Af en toe gaan we eens een klein stukje de weg op om te wandelen. Zebo rij ik maximaal drie keer per week en een keer extra longeren, ik tut er lekker mee, ook eens wandelen op de weg of gewoon lekker op de wei knuffelsessies :3

Tinklinger

Berichten: 209
Geregistreerd: 07-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:11

Django_Mette schreef:
Lienepien95 schreef:
Leuke paarden!:D
Hoe oud is de Connemararuin? Rij je er al mee?

Thanks! :D Zebo is afgelopen mei vier jaar geworden. Ik rij er wel mee, maar het is vooral nog leren kennen en de basis in orde brengen :)

@Tinklinger: vooral grasmaaien (Y) Guusje is vooral nog om even de penny mee uit te hangen. Af en toe gaan we eens een klein stukje de weg op om te wandelen. Zebo rij ik maximaal drie keer per week en een keer extra longeren, ik tut er lekker mee, ook eens wandelen op de weg of gewoon lekker op de wei knuffelsessies :3


Klinkt heerlijk!