3 lange dagen :)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

3 lange dagen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 15:41

Nu ook even een verslagje van mij, na 3 dagen, shame on me Bloos

Zaterdagochtend vroeg om half 7 ging de wekker. Was gelijk heel wakker, want ik ging 3 dagen bij Paard Ahoy werken waar ik veel zin in had! Gelukkig wilde mn vader me brengen en halen, dat scheelde een hoop geld en tijd.
Aangekomen wist niemand wat hij moest doen, wat het gevolg had dat we om half 10 pas wat gingen doen. Eerst maar even Boy (Shetlander van lerares) om een shetlanddekentje te passen bij de leuke gozer in de stand van De Bles Schijnheilig . Jammer genoeg was de deken een stuk tekort bij boy zn kont.
Daarna het hek naar de stallen bewaakt, maar we moesten nog veel dingen ophangen zodat er niet veel terrecht van kwam. Gevolg, boze organisator en verkeerde mensen in de stallen Scheve mond
Na 1,5 uur werden we dan ook weer weggestuurd en mochten we kaartjes gaan controleren en afscheuren met een leuk verhaaltje over de loterij erbij Knipoog.
Smiddags een mooie nieuwe zwarte zweetdeken gekocht bij de Hypodrma en laten borduren omdat dat moest van een vriendin en een gozer van de Hypo Bloos! Haha! .
Na een tijdje mochten we ook nog fijn enquetes gaan houden. De eerste 5 waren wel leuk, maar daarna viel het hard tegen Gelukkig waren er een hoop mensen die we kenden en die hem wel wilden invullen voor ons
Toen nog even snel gegeten in het restaurant en verder wat dingen gaan doen. Uiteindelijk waren we dan klaar en om half 10 ging ik naar huis Gaaaap

Zondagochtend, de wekker ging weer zo vroeg en het koste best veel moeite om wakker te worden. Mn ma zou nog Red Bull halen maar was dit vergeten Boos! Met een enorm slaperige kop was ik dus aan het werk. Was erg sacharijnig en dat was te merken ook voor een aantal mensen. Schijnheilig Heb ook niet veel boeiends gedaan. s'Middags rond een uur of 3 werd ik weer een beetje wakker, maar ja toen was de dag alweer bijna om, gelukkig sloot de beurs om 6 uur, maar doordat de shows uitliepen was ik om 8 uur thuis.

Maandagochtend, uitgeslapen en wel, eerst maar even Red Bull gehaald bij de benzinestation, wilde immers niet nog zon dag als zondag. Aangekomen in Ahoy gelijk maar aan het werk. Samen met een vriendin een beetje de mest uit de stallen halen die bij de stands stonden. Ondertussen nog even gekroeld met een falabella Lovers
Vervolgens was ik ingedeeld bij de kleine ring, moest het hek open en dicht doen. Marjolein Kylstra ging weer een clinic geven. Ze had haar witte paard bij en de man die bij haar hoorde had al gezegt dat de schimmel wel eens over het lijntje wilde springen. En ja hoor, zodra hij los was, keek hij naar het lijntje en sprong hij eroverheen. Dus wij gelijk met onze handen omhoog, wat als sommige mensen werd gezien als een wave he pennybitch Knipoog Na een uurtje maar weer ff drinken rond gaan brengen en daarna weer de deuren gaan bewaken.
s'Middags met een onwijs gave 3 jarige hengst gelopen (boillounos Verward ) Die was echt heel stoer, jammer genoeg geen Cheese! van. Vervolgens nog een tijdje bij de grote ring gestaan. Leuke shows gezien, vooral van Erna vond ik het erg goed dat ze zo reed! Daarna weer een beetje rond gelopen.
Toen moesten we om half 5, bij de grote ring zijn met zn allen, wat vervolgens weer 16.50 werd en uiteindelijk 17.10 u. Wij dus met zn allen in de grote ring en weden toen bedankt voor de 3 lange dagen en kregen een bos bloemen. En toen moesten we natuurlijk nog een leuk rondje rennen Tong uitsteken Marcel heeft hiervan wel een aantal mooie Cheese! gemaakt!! *LOL*
Afbeelding Met zn allen Lachen
Afbeelding Ik in actie Lachen

Daarna nog even een mooi lederen halster en touw gekocht en zo'n ding voor om je knot met van die kraaltjes voor als ik op wedstrijd ben.

Verder heb ik Liberty nog gemeet en nog een paar foto's voor haar gemaakt en heb ik Dickie en Nimber nog gezien!

Het waren 3 onwijs leuke dagen, maar ik hoop wel dat het volgend jaar groter word! En wellicht dat ik ook mee doe aan een show van school Schijnheilig


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:31

Gave actiefoto van jou, mis alleen een pony of paard Knipoog

het was leuk je te meeten Lachen

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 16:59

haha. ja was geloof ik één van de weinige foto's waar geen paard/pony opstond, die Marcel had gemaakt Lachen

Maar was inderdaad leuk je te meeten!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:13

Ik heb jou niet gezien sorry! volgnde keer wel even zeggen wie je bent he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:13

Was jij een van die meiden die de organisatie hielp?
Dat hebben jullie netjes gedaan hoor! Compliment.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 20:21

Frank schreef:
Was jij een van die meiden die de organisatie hielp?
Dat hebben jullie netjes gedaan hoor! Compliment.


Dank je Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers