gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 08:16

Seventeen welkom! Waar woon je ergens? En bijbenen hier niet moeilijk, ligt regelmatig maanden stil hier ;)

Veerle gefeliciteerd, waar had je gereden?


Seventeen
Berichten: 1203
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 10:42

Dinther. :) Verzorg nu af en toe de mini van een goede vriendin, maar daar zijn ze nu een nieuw plekje voor aan het zoeken voor een jaartje, want we denken dat de shet niet kan blijven staan want dat was de gezelschaps poon :)

Dus ik hoop dat die niet te ver weg komt staan maar dat is gewoon hopen. Dus als iemand nog wat weet? :D Mag gewoon een simpel weitje zijn, liefst wel met in ieder geval 1 andere pony/paard. Is wel een jong hengstje, dus kan niet met een merrie maar is superbraaf!

Iedereen een lekker weekend gehad?

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 22:07

Wow ik zie ineens dit topic langskomen en dacht daar meld ik mij ook even!
Ik woon ook in Den Bosch. Nouja eigenlijk in een mini dorpje Engelen langs Den Bosch, maar dat is door Den Bosch stil veroverd en bestaat niet meer ofzo...
Daarbij rij ik al 6 jaar een tinkertje bij in Elshout (lekker dicht bij de duinen jeej)

.

ankep
Berichten: 338
Geregistreerd: 05-07-06
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:21

hallo elinedeau welkom!, door jouw reactie staat dit topic weer hoog in mijn lijst en reageer ik ook weer een keer....
en engelen is niet zo mini hoor... ik kom uit bokhoven.. ook ik rij in elshout, waar staat jou paardje? heb je afgelopen weekend ook meegedaan met het Heusdens ruiterfestijn? want dan heb ik je wellicht gezien....

Centered Riding instructrice level 1

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:25

ankep schreef:
hallo elinedeau welkom!, door jouw reactie staat dit topic weer hoog in mijn lijst en reageer ik ook weer een keer....
en engelen is niet zo mini hoor... ik kom uit bokhoven.. ook ik rij in elshout, waar staat jou paardje? heb je afgelopen weekend ook meegedaan met het Heusdens ruiterfestijn? want dan heb ik je wellicht gezien....


Ja deed ook mee aan het Ruiterfestijn, alleen dressuur om 9 uur mocht ik al starten bij de aparte rassen met Fay. Mijn bijrijpaard staat bij mensen thuis in de Mayweg bij Elshout.

.

ankep
Berichten: 338
Geregistreerd: 05-07-06
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:31

kwam jij lopen naast je pony naar het terrein? (volgens mij met een roze deken op...)
dan heb ik je wel gezien.... ik heb de hele dag geholpen als vrijwiliger, in de ochtend stond ik bij het ponyspel.... was een leuke maar vermoeiende dag...

Centered Riding instructrice level 1

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:52

ankep schreef:
kwam jij lopen naast je pony naar het terrein? (volgens mij met een roze deken op...)
dan heb ik je wel gezien.... ik heb de hele dag geholpen als vrijwiliger, in de ochtend stond ik bij het ponyspel.... was een leuke maar vermoeiende dag...


Haha nee ik geen heel luxe met de trailer vanuit elshout naar elshout :') Ik schaam me er bijna voor....
Fay is een bruine tinker en volgens mij was dat de enige bruine tinker

.

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 19:55

*ff uit de meeleesmodus*
ik was ook in elshout zondag. de meiden reden op een vosje dartmoor (B dressuur) en een nrps arabier (B dressuur en barrelrace). Onze jongste (zoonlief) reed als 2e bij de bixie ook op de dartmoor. Wij vonden het een mooi opgezet evenement. Helaas mocht jongste dochter niet overkampen omdat wij geen binding hebben met heusden / drunen. Maar daarvan waren we al op de hoogte.

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:12

Ohh wist helemaal niet dat het Heusdens Ruiter festijn was! Heb daar jaren geleden ook een aantal keer aan mee gedaan toen ik nog in Den bosch woonde en in vlijmen mn paarden had. Was altijd erg leuk en gezellig

Barbabientje

Berichten: 8203
Geregistreerd: 12-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 03:32

Welkom iedereen!

Voor iedereen die eens wil meeten:
Volgend jaar mogen jullie allemaal op kraamvisite komen als het goed gaat!! :D
Merrie is afgelopen zaterdag op 30 dagen drachtig gescand! *doet een dansje* :+


Echt werkelijk waar nog nooit gehoord van het ruiterfsstijn! Klinkt wel heel leuk!
Fijn dat het voor de kinderen ook zo leuk was :)

Nymphadora Ria <3 *22-06-2018*
Cadilac <3 *24-05-2007* B+8

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:26

Hahaha we konden stiekem een Heusdens Ruiterfestijn meeting doen! Het is een leuk evenement zonder een hoge prestatiedruk. Vooral als kind vond ik het altijd leuk. Stiekem vind ik het jammer dat ik niet meer mee kan doen met ponyspel en de andere spelletjes. Ben al lange tijd geen 12 meer. :+

Gefeliciteerd Barbabientje met de dracht!

.

ankep
Berichten: 338
Geregistreerd: 05-07-06
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:25

@elinedeau ik heb zondag veel meer mensen horen zeggen dat ze zon ponyspel nog wel leuk zouden vinden...

ik denk dat als iemand dat ooit voor volwassenen gaat organiseren, er best wel eens een hoop inschrijvingen zouden kunnen komen...

Centered Riding instructrice level 1

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 16:40

Barbabientje schreef:
Welkom iedereen!

Voor iedereen die eens wil meeten:
Volgend jaar mogen jullie allemaal op kraamvisite komen als het goed gaat!! :D
Merrie is afgelopen zaterdag op 30 dagen drachtig gescand! *doet een dansje* :+


*\o/* *\o/* Gefeliciteerd!

Heusdens ruiter festijn wel voorbij zien komen, maar zelf nu niet meer woonachtig in de regio en hadden ook clubfinale dat weekend. Verhalen klinken wel leuk zo!

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 09:41

ankep schreef:
@elinedeau ik heb zondag veel meer mensen horen zeggen dat ze zon ponyspel nog wel leuk zouden vinden...

ik denk dat als iemand dat ooit voor volwassenen gaat organiseren, er best wel eens een hoop inschrijvingen zouden kunnen komen...

haha, veteranen paardenspel ofzo.

Haike, ook dan mag je meedoen maar niet voor de overkamping

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 22:41

Dat hoorde/las ik idd, maar die dag hadden wij ook al clubkampioenschappen. En volgens mij (mss heb ik het helemaal mis) wedstrijd meer voor mensen zonder startpas?

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 08:34

Zo zou je het wel kunnen zien Heike. De punten die je rijdt op het ruiterfestijn gelde niet voor de KNHS. Voor mij een ideale wedstrijd, want heb mijn startpas opgezegd, omdat ik het te druk had met school. Zo kon ik toch nog een wedstrijdje mee pikken :D

.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:58

Dan is het idd wel Leuk!
Deze winter ook veel oefenwedstrijden in udenhout, zo wel dressuur als springen. Mensen die daar nog starten deze winter, officieel of oefen?

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:32

In Schijndel heb je ook zo'n ruiterdag. Met verschillende onderdelen.
In Heusden ben ik nog nooit geweest op het ruiterfestijn, maar dat is dus heel gezellig?

Gefeliciteerd Veerle!

_Wen_
Berichten: 115
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 19:46

Hallo allemaal,
ondanks dat jullie topic al even stil ligt ben ik hier denk ik wel op de goede plek.
Over ongeveer een half jaar verhuis ik naar Den Bosch en mijn paard gaat natuurlijk mee!
Vandaag heb ik een aantal stallen bezocht ter orientatie en ben al een hoop wijzer geworden.

Mijn vraag is of jullie nog goede tips hebben qua pensionstallen.
Ik zou graag op rij-afstand van de Loonse en Drunense duinen staan, maar wel aan de oostkant/Den Bosch kant van het gebied, van Helvoirt, Cromvoirt totaan Drunen ongeveer.
Mijn paard staat nu 24/7 buiten met een inloopstal. Als ik weer zoiets vind zou dat erg fijn zijn, maar dat lijkt lastig tot nu toe. Kleinschalig bij iemand aan huis in een kudde is ook een optie, maar moeilijker te vinden als je de omgeving nog niet kent. Dus kom maar op.
Mijn budget is maximaal 300 euro.

Ik ben wezen kijken bij manege D'n Dries, Fra Liberté, De Leyehoeve, manege 't Heike en kleine stal achter eetcafé de Kinkert. Uit deze opties heeft de Leyehoeve mijn voorkeur, lijkt me een leuke plek!
Ik wil nog gaan kijken bij Lips Stables en pensionstal de Distelhoeve.
Ik ben contact gehad met Pensionstal Giersbergen (overvol!) en Zorgstal Helvoirt (paddock paradijs, ook vol met lange wachtlijst).

Alle goede tips en ervaringen zijn welkom!
Dankjulliewel.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:22

Pensionstal Eikenburg te Rosmalen :-)

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:36


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:07

In helvoirt ook naast de manege geweest, bij van abeelen? Zelf nooit gestaan maar hoor positieve verhalen ook over.
Beemdhoeve in helvoirt is wat verder van de duinen af.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 18:26

Schop het hier weer omhoog aangezien er een aantal volgens mij echt wel mooie plekken in de buurt ontdekt hebben al. Weten zelf natuurlijk ook wel plekken maar mss dat jullie nog met tips komen waar wij nog niet aan gedacht hebben.

Voor onze bruiloft zoeken wij mooie plekken om foto's te maken, en waar we graag ook met de auto (dichtbij) kunnen komen. We trouwen bij het boerderijtje dus haaren Oisterwijk is prima.

sandyjorgen

Berichten: 813
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:26

haike schreef:
Schop het hier weer omhoog aangezien er een aantal volgens mij echt wel mooie plekken in de buurt ontdekt hebben al. Weten zelf natuurlijk ook wel plekken maar mss dat jullie nog met tips komen waar wij nog niet aan gedacht hebben.

Voor onze bruiloft zoeken wij mooie plekken om foto's te maken, en waar we graag ook met de auto (dichtbij) kunnen komen. We trouwen bij het boerderijtje dus haaren Oisterwijk is prima.



Schop m omhoog voor jullie :')

Lederfabriek Oisterwijk als dat nog kan /mag. Als je tenminste van industrieel houd.

jade Z1+16 bedankt voor de wijze lessen
zoë: M2+6, endurance 277 km's op de wedstrijdteller, K2 +1
fhaisa S (uphill x san remo): L2+5
Bellie (Wup x conto) Z1

xManon_

Berichten: 6641
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:06

Weet iemand misschien een weiland met schuilstal in de buurt? Liefst in de omgeving van Sint Michielsgestel.



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers