Barefoot testen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Barefoot testen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 20:14

Hoi,

Ik ben al tijden (ruim een jaar zeg maar Lachen ) aan het twijfelen over een boomloos zadel, voorheen de Torsion, inmiddels de Barefoot. Ik wil nu een definitieve keuze gaan maken, en wel voor eind dit jaar.

Maar goed, heb al 4 zadels versleten in 3,5 jaar en wil nu dus voor eens en altijd de juiste keuze maken. Via Pmarena weet ik dat ik een testzadel kan proberen, maar de wachttijd hierop vind ik echter te lang. Waarom haasten? Omdat ik eind maart gewoon mijn wedstrijden (Endurance) wil kunnen starten Lachen

Ik zou dus graag met iemand willen meeten met zo´n zadel. Het maakt me niet veel uit hoe, ik naar jou mét mijn paard, even rijden op jouw paard, jij naar mij mét zadel.. Wat het makkelijkst is.

Een grote vergoeding kan ik niet bieden Bloos Moet het zadel namelijk ook nog kunnen betalen *LOL*

Alvast heel erg bedankt voor degene die me voor eens en altijd uit de brand helpen!

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:17


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 19:03

hoi !

Ik mag de barefoot in januari of februari ''lenen''.
Dus als het voor jou niet te laat is mag je hem altijd bij mij even (ik woon alleen wat ver) uitproberen.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:07

Ik heb wel een barefoot en woon redelijk in de buurt (Hilversum).
Pb me maar even als je interesse hebt.

17 mensen vinden dit leuk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers