Karolien (angelke) weer eens gemeet!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Karolien (angelke) weer eens gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 16:39

vandaag is Karolien helemaal vanuit het België naar mij gekomen (valt kwa afstand nog redelijk mee hoor, maar het is best een eindje)
Helaas zat het weer niet zo mee het regende flink, maar dat weerhield ons er natuurlijk niet van om eerst ff bij m'n pony's te gaan kijken, en 's middags nog even te rijden.

Het rijden ging best redelijk, ik heb een aantal hele handige tips gekregen, en hoewel Mazzeltje de laatste tijd niet zoveel gereden is (mijn fout Bloos! ) liep ie na ene tijdje best lekker, ondanks de slechte conditie en de superbuik die hij eronder heeft hangen Haha!
Karolien is er ook nog even op gegaan, en volgens mij vond ze Mazzel wel een 'n leuke pony Knipoog .. Heb er toch maar even een stokje voor gestoken toen ze meldde dat ze hem mee naar België ging nemen *LOL*
Op het moment zit ze denk ik in de trein (kaartje kopen ging niet helemaal naar behoren, maar ik hoop dat het in Roosendaal wel lukt!) op weg naar huis.
Karolien: ik vond het erg gezellig en misschien kunnen we nog eens meeten? En dan komt het springen er misschien wel van! Lachen

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 16:46

Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad! Volgende keer zal ik er ook bij proberen te zijn! Lachen

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 17:52

En vergeet vooral niet dat ik de taart heb laten vallen(niet zo'n héél groot stuk hoor Knipoog) en daarna ook nog eens cola over de bureau gegoten heb Schijnheilig. Bloos!
Zoo typisch!

Ik vond het ook super, echt dom dat Mazzeltje niet mee de trein op kon Knipoog.

ik had wel een kleiin probleempje in roosendaal. Ik heb eerst met mijn bankkaart betaald(waarschijnlijk extra kosten), en daarna op de trein, de conducteur kwam. Euhm, mevrouw (:))), dit is een sneltrein, die stopt niet in kapellen! Dus ik vragen of ik in antwerpen af kon stappen, die ene conducteur naar een andere(een vriendelijkere dan de eerste) en die maakte er geen probleem van.
Dan kwam er een melding: wegens de vertraging stoppen we niet in antwerpen centraal, máar wel in antwerpen-berchem (oef).
Al bij al veilig thuis geraakt Haha!.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 18:38

Toch nog een geluk dat de trein stopte in Antwerpen-Berchem dan Haha!
De foto's volgen nog Lachen

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:45

Foto's zijn inmiddels bekeken. Klinkt als een leuk dagje bij elkaar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 8 bezoekers