Rhijnauwen clinic Bunnik 18/10

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Rhijnauwen clinic Bunnik 18/10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 14:15

hahaha ik ben lekker de eerste met m'n foto's.... Haha!

Vandaag was er een clinic bij Rhijnauwen in Bunnik. Ik zou speciaal gaan om weeer 'ns gezellig bij te kletsen met Rhijnauwen, maar omdat ik me een uur in de tijd had vergist was ik een stuk later dan de bedoeling.....

Maar okee, we waren er. Ik kwam uiteraard speciaal naar Mirage kijken, voor het eerst na de verkoop. Ik had d'r zo'n 3 maanden niet gezien door m'n ongeluk en ik moet eerlijk zeggen; het was even slikken (sorry dames, voor m'n gejank......) Maar ja...was best raar en emotioneel nadat ik zoveel heb meegemaakt, maar de verkoop is gebeurd toen ik in het ziekenhuis lag.........dus okee. MAAR marianne, hier wil ik je grote complimenten geven; Mirage zag er toppie uit ! OK dan!
Ik vind jullie ook een geweldige combinatie samen, jullie zien er samen echt heel erg leuk uit passen perfect bij elkaar!!!! Dus bedankt dat je zo'n geweldig nieuw baasje voor haar bent...!!!!! Ik ben echt blij dat ze bij jou terecht is gekomen en kon weer met een gerust hart naar huis.........uiteraard met tranen, maar dat komt wel weer goed....

In de les van Mirage zat ook MarkKH, waarvan Richard m'n vriend ook gelijk wat plaatjes heeft geschoten. De foto's zijn niet heel mooi, te ver en door de rare zon niet echt super, maar okee, het is iets.

Het was gezellig zo met 2 schimmels in bak. Na het schimmel-uurjte was er een friezen uurtje, maar ik werd in beslag genomen door knuffelen met Mirage,dus sorry dames,maar daar heb ik geen foto's van.....ben ook naar huis gegaan.

Maar okee, hier komen ze dan:

Eerst wat foto's van Marianne(Miramar) met MirageGidran:

Marianne was een beetje gespannen... Ach gut
Afbeelding

Deze is helaas bewogen, maar geeft wel een beeld van Marianne d'r kleurensetje Vingers aflikken
Afbeelding

beetje ver weg, maar okee...ik was dan ook de fotograaf niet, maar m'n mannetje...
Afbeelding

Gezellig samen stappen
Afbeelding

Dan foto's van Mark, een paar

spelen met het licht:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daar word je moe van zo'n clinic...... Cool
Afbeelding

Beide combinaties liepen aan het eind beduidend beter dan aan het begin van de clinic, dus Rhijnauwen mag ook weer blijven Haha! Goed gedaan dus!

Dit waren de fans.......links Tequila die niet op de foto wilde, in de oranje jas is.............. Verward sorry, maar haar vroegere boktnaam was AnkeRietveld met een vriendin; dan ik in de rolstoel (ik was wel lekker herkenbaar Vingers aflikken ) noble girl staat te praten met ik denk de moeder van wilma1983
Afbeelding

En speciaal voor Tequila, die ik lekker gefopt hebt zodat ze toch nog op de foto kwam..... Schijnheilig
Afbeelding

Mijn verslagje van vandaag.....: [VvdD] Mirage gezien !!! een traan en een lach....

Nou dat was het weer hoor.......doei doei

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:12

leuke pic's !!!!
mirage ziet er goed uit !! wel koud denk ik buiten of niet ? bbbbibbber !

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 16:08

crossmonster schreef:
leuke pic's !!!!
mirage ziet er goed uit !! wel koud denk ik buiten of niet ? bbbbibbber !


het was freezing koud inderdaad.....bibber
maar gelukkig kreeg ik een lekker wollen deken van tequila voor over m'n benen, nu was ik ECHT net zo'n invalide..... maar okee, als je stilzit is het erg koud, ik denk dat Rhijnauwen ook wel een uurtje of 3 onder de douche staat nu Haha!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:48

het was een fantastische clinic, ik heb genoten, ook van de bokkers die er waren. Jammer dat ik jou niet heb gezien Ingrid, maar goed ik was wat later.
We hebben na de clinic enorm gelachen en heel veel gepraat.

naar aanleiding van deze clinic zou ik toch graag een Wist U Dat opstarten

Rhijnauwen, heel erg bedankt voor de gastvrijheid, gezelligheid en goede discussies, OK dan! voor mij mag het nog wel een keer

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:01

Vandaag dus clinic bij Rhijnauwen op stal gehad.. Was erg geslaagd Haha! Ik mocht samen met mirmar al om 10 uur. Om er te komen moest ik eerste nog een half uur over de weg stappen onder het zadel. Dus om een uurtje of half negen was ik al op stal. De vlechtjes die Angela (waarvoor dank Knipoog ) de dag ervoor had gemaakt zaten er nog steeds in. Vlot gepoetst en opgezadeld. Toen naar buiten en in de opkomende zon twee fototjes gemaakt:

Afbeelding


Afbeelding

Na op een vernuftige (not, hij viel er bijna nog af) manier der zweetdeken opgerold aan het zadel vastgemaakt te hebben gingen we op pad. Tunneltje en spoorlijn was geen enkel probleem. En na een rustig halfuurtje stappen waren we er al. T was nog vrij rustig even kennisgemaakt met Karine en Mariane. Toen begon de les. Ik heb echt heerlijk gereden, door de aanwijzingen van marriet begon ik beter zitten en in te werken met mijn hulpen, waardoor nikita echt heel fijn te rijden werd. Kortom een super uurtje rijden dus.

Karine heeft daar nog wat foto's van gemaakt (thanx! )



Afbeelding

Afbeelding
Het was nog best koud.. mooie stoomwolken uit der neus Haha!

Afbeelding


Afbeelding
In de loop van de les ging ze echt superfijn lopen Haha!

Afbeelding


Afbeelding

en nog een leuke foto van Marianne op mirage Haha!

Na de les alvast wat andere paardjes bewonderd en daarna Nikita weer naar huis gereden (mocht ze weer lekker der welverdiende hooi eten Haha! ). Op stal even afgezadeld & verzorgd en weer terug met de auto naar Stal Rhijnauwen.

Vond het allemaal hele leuk combinaties om te zien, heb er nog wat van opgestoken en ook nog wat actie van tequilla gezien ( he karine Knipoog )

Mariëtte en Cor, bedankt voor het organiseren van deze leuke dag, volgende keer ben ik weer van de partij!!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:42

Hey bokkers,

Okay ik heb nu eindelijk ook even tijd een een berichtje te plaatsen!

Het was echt geweldig om zo'n clinic bij te wonen echt waar, ik had nog nooit eerder een clinic gereden (steld ook niet veel voor natuurlijk), behalve dat ik dus een fries heb (foto's volgen nog) dus tja je wil toch een beetje netjes voor de dag komen!! Gisteren de hele middag bezig geweest met wassen en spullen schoonmaken puur voor alle gezelligheid natuurlijk!
Vanochtend moest ik de clinic van 11.00 tot 11.50 uur rijden! Dus wij waren netjes op tijd om 10.15 uur!!
Ik vond de clinic erg leerzaam en vooral omdat ik met een andere fries in de bak aan het rijden was!! Vond het erg leerzaam weer zo'n clinic ECHT VOOR HERHALING
MOCHT MARIETTE OOIT WEER ZO IETS ORGANISEREN IK BEN WEER VAN DE PARTIJ HOOR!!!!

Bedankt voor de gasvrijheid!!!!!!
Groeten,
Wilma1983

P.s nogmaals foto's volgen nog!!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:52

Het was een erg leuke en geslaagde dag! Ik heb erg genoten en veel gelachen, het was ook nog leerzaam, kortom de perfekte combinatie! Haha!

Gelukkig zijn er nog wat foto's gelukt Mark, zitten leuke plaatjes tussen! Cheese!

(alleen Ingrid, die foto had niet gehoeven hoor! Cheese! Verdrietig )

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:58

Wilma1983 schreef:
P.s nogmaals foto's volgen nog!!


Oké Wilma ik heb de hint begrepen Knipoog Haha!
Ga nu eerst even eten en dan zal ik kijken of
er wat gelukt is van die foto's van mij Schijnheilig

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:08

Wat een leuke dag was het vandaag zeg! Heb me in tijden niet zo vermaakt. En wat leuk om nou eens de gezichten achter de boktnamen te zien (al moet ik toegeven dat ik nu nog niet helemaal weet wie wie is... Verward ). Als ik even wat meer tijd heb zet ik mijn foto's er ook op. Cheese!
Mariëtte en Cor: bedankt voor de leuke dag en het was weer super georganiseerd OK dan! enne... bij deze geef ik me vast op voor de volgende keer!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 20:23

ja ik vind het ook jammer dat m'n vriendje wegmoest naar de voetbal....anders had ik ook graag nog langer gebleven en nog gezellig meegepraat.........ach ja volgende keer beter, ik was al blij dat m'n vriendje zo lief was om mee te gaan...!

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:28

Ja, ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de rest van de foto's!(hint... Schijnheilig )

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:59

ik vind de foto van Mark en Marianne erg leuk, ze kunnen zo een tweetal vormen Schijnheilig , alleen die lege stoelen op de achtergrond...gelukkig ging iedereen later toch even op die stoelen zitten, had ik ze niet voor niets neer gezet!
ik heb heel erg genoten vandaag en wil iedereen nogmaals bedanken voor zijn-haar inzet en enthousiasme OK dan! we gaan het zeker nog eens herhalen!!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:11

fpfffffffffff war veel fotos

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:14

Nou hier zijn dan eindelijk mijn foto's. Helaas staan lang niet alle aanwezigen erop , volgende keer ga ik beter mijn best doen!

MiraMar lacht eindelijk!
Afbeelding

Nog een keer MiraMar
Afbeelding


Mark KH en MiraMar
Afbeelding

Nog een keer MiraMar (maak je je al zorgen over een ban wegens overexposure, Mar? Knipoog )
Afbeelding

Eusebio
Afbeelding

Afra
Afbeelding

Nerootje
Afbeelding

Twee keer Tequila (de megabok staat er helaas niet op, sorry! Haha! )
Afbeelding
Afbeelding

En dit gebeurt er dan als een boktmeeting voorbij is. Cheese!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MootjeK op 18-10-03 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:23

Mooie foto's Monique! Je hebt goed je best gedaan OK dan! , het waren ook wel erg veel paarden. Lachen

Maar die mega-bok was ook zo snel weer voorbij, logisch dat je die er niet op hebt!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:27

Oke hier mijn bijdrage aan de bokt clinic Haha!
Helaas heb ik niet van iedereen foto's zoals van tequila en mark Bloos
Sooooooorrrry (maar ik moest ook filmen Knipoog )

Miramar:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wilma & Abel:

Afbeelding

Abel:

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Wilma:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eusebio:

Afbeelding

Afbeelding

Afra:

Afbeelding

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:53

En nog meer foto's:

Afra:

Afbeelding

Nerootje:

Afbeelding

Afbeelding

Publiek:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rhijnauwen:

Afbeelding

Afbeelding

Ingrid:

Afbeelding

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:58

En nu ga ik slapen Ziek ik heb helemaal vierkante oogjes gekregen van al die foto's uit te zoeken, verkleinen en uploaden Nerd
Ik hoop dat iedereen er blij mee is Rock-on, dudes!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 00:23

Hey ik sta er ook nog een keertje op, ergens op de achtergrond Tong uitsteken
Ik heb echt geen idee meer wie wie was, hoe moet ik ooit mn meetinglijst aanpassen Verward

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 07:39

HELP ik moet naar de kapper....hahahahaha
kzei het van de week nog tegen rich, ziet er niet meer uit, maar dat het zo erg zou zijn............maar daar moet ik toch nog ff mee wachten helaas..........toch leuk die foto, bedankt ryvana!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:28

hele leuke foto's Noble-Girl (maar die van mij had je gerust weg mogen laten hoor Bloos ) de overige foto's zijn heel erg mooi geworden! Dank je wel!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:34

Hey Noble-gril,

Ik heb toch op papier gehouden!! Tweede foto vind ik erg mooi zal ik je maar verklappen!!!!!
Maar waar zijn die mooie foto's op de volte bij C.....??? Weet je nog met die mooie achtergrond!!!
Foto van plubliek is ook grappig maar de FOTO van RHIJNAUWEN DIE BLIJFT HET LEUK (HIHI)

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:37

Wat een leuke foto's! Cheese! Ik ben ook erg benieuwd naar het filmpje, Noble-Girl OK dan!

(Je was trouwens je boek vergeten... )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:43

Hartstikke leuke foto's! Mirage ziet er idd goed uit! Als er een vervolgclinic komt, zal ik proberen ook te komen kijken.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:54

Jurga schreef:
Als er een vervolgclinic komt, zal ik proberen ook te komen kijken.


het staat al min of meer op de planning over een half jaar, in het voorjaar in april of mei!