Hedel paardenmarkt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:50

Hey mensen (hey Djoon! Haha! )

Ik ga ook.....IK WOON NAMELIJK IN HEDEL!!! Haha! Haha! Haha!
Ik ben te herkennen aan mijn (lichte) cowboyhoed met veel veren eraan Cool. De eerste paarden komen meestal rond een uur of 4 's nachts en het duurt tot 5 uur 's middags. Er is altijd een gezellige sfeer en het is echt een traditie in Hedel. Alleen zijn de paardjes altijd heel zielig... Verdrietig

Tot dan!

kusjes,
Marieke

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:10

Ik ga ook naar Hedel. Wij gaan om 2 uur 's nachts weg. Errug vroeg. Ben daar voor het eerst dus ben benieuwd Haha!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:25

Ik ga dus ook.. om 6 uur.. maar moet dus helaas vanwege mijn hele lieve aardig school (NOT DUS!) en mijn hele lieve ouders die mij zieken willen melden (DUS OOK NIET!) om 8 uur al weer weg..
Wie zijn er rond die tijd nog meer?? Tong uitsteken Ik weet eigenlijk niet waar ik aan te herkennen ben.. dat beslis ik zondag nog wel ff Tong uitsteken

Mss tot maandag..

xxxjus Marieke

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:58

ik en mirzam gaan ook morgen !!
wij zijn er rond 7 uur sochtends..
je herkens ons aan..
slapende ogen Haha!
en aan euhh..zwarte rijbroek met paars geruite sokken met zwarte rij jas.en pet..
ennn..
paars/grijs kleurige rij jas ennuhh..grijze rijbroek met hoge(kleur nog onbekend) sokken..
ban namelijk bang voor koude voeten Tong uitsteken

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 23:01

Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:56

Zoo.. ik ben net terug....Waren er om 6 uur.,.. Was al om 3 uur mn bedje uit... Moesten nl. eerst naar purmerend 2 paarden ophalen..Hebben 1 welshje verkocht...Hebben een appaloosa merrie mee terug genomen.. Helaas ben ik zelf niet geslaagd voor n shet merrieveulen.. Wilde iets aparts ,maar niet gevonden... Helaas volgende keer beter...Ga nu naar stal,heb vanavond rijles Haha! Word lang dagje!!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 19:21

ben ook geweest en had bijna de welsh merrie NOAH gekocht
heb nog steeds spijt wat een lekker ding was ze!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 15:08

Dees schreef:

Desiree, ik kijk rijkhalzend uit naar jou verhalen


vind het wel enigszins teleurstellend dat je voor een shet-veulen gaat....vind het zelf persoonlijk met grotere paardachtigen leuker Cool


dit keer niet zo avontuurlijk als vorig jaar hoor. maar hier compleet met plaatjes: [ITP] Paardenmarkt hedel...

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:14

O cool, ik zocht al naar je verslagje...
Dank voor link!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 15:59

waarom zijn paardenmarkten altijd doordeweeks in de ochtend........ik zit dan nl altijd op school maar zou graag een keertje naar een grote paardenmarkt willen. Ik ben in de vakantie naar die hier in Utrecht geweest....maar er was bijna niks en na een halfuurtje hadden we het al gezien.........Is er geen enkele paardenmarkt in het weekend?? Of doordeweeks in de middag??