wie zijn er naar zondag..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

wie zijn er naar zondag..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 09:29

wie zijn er zondag naar een rit geweest in eersel? het begon in eersel en kwam ook langs postel en volgens mij eindigde die ook in eersel maar dat wist ik niet zeker ik weet niet percies hoe die rit heet maar het was een rit van 40 km en daarbij waren er een stuk of 150 onder de man en 150 met de sjees of hoe je dat schrijft want mijn de mensen bij wie ik werk hebben meegedaan met een haflinger en zijn nichtje heeft op lobke meegedaan.. en ik ben wel benieuwd naar foto`s maar ik hoor het wel..
groetjes


fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:59

hej hej ik heb meegedaan met mn paardjes althans een poging gedaan tot Boos!
swerdy was helemaal door het lint gegaan net na de start haalden veel ruiters ons in in draf en toen kreeg ik hem niet meer gestopt hij is op hol geslagen achter de paarden aan en ik heb hem vol op een boom in moeten rijden om hem te stoppen met een vriendin van mij die er eigenlijk op reed was ie al gaan steigeren en bokken op dat moment hij werd echt knetter dus was ik er op gegaan en dat was het zelfde probleem
ik heb wel pics maar alleen tijdens het defile en tijdens de start maar niet van alle ruiters zeg maar zodra ik ze ergens upgeload heb zal ik ze wel plaatsen welk start nummer hadden je vrienden??? wij waren nummer 78 ik ben dus nadat mn paard op hol geslagen was gestopt met de rit er terug gelopen naar de trailer want hij was zo knetter en niet te kalmeren dat ik gestopt ben voor ik anderen in gevaar breng want dat kan ik ntl niet hebben
ik vind het onwijs jammer en vraag me nu heel erg af of er ooit een dag komt dat mn paard wel gewoon rustig kan lopen ik reed hem nu op advies van heel veel mensen op trens maar ben er zwaar van overtuigd dat ik hem met stang of shanks bit iets beter bij had kunnen houden en hij sneller gekalmeerd was
maar ja achteraf gesproken is het makkelijk gezegd ntl
en tja volgend jaar weer een kans denk ik dan maar :'(

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 10:03

pff dat weet ik niet want ik ben er zelf niet geweest wel jammer .. ze waren wel te kerkennen een super groote haflinger voor de kar ze zullen wel helemaal dubbel gelegen hebben hun zijn af en toen zo gek Tong uitsteken maarwel jammer voor je volgend jaar beter dan hoop ik ook mee te doen Tong uitsteken ik zal voor nummer nog ff aan hun vragen

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 10:11

owkeej maar de meeste koetsen heb ik niet gezien dus heb ik hun sowieso al gemist dan hoop dat de rit voor hun goed ging op wie wil je volgend jaar mee gaan doen als ik vragen mag

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 10:15

iiiikkkkkkk

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 17:39

hebben er nog meer mensen van deze rit foto`s Haha! en wie zijn er van plan om volgend jaar nou mee te doen?

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:41

hej hej volgend jaar doe ik dapper weer een poging en als het met mutzje goed ging met oefenen wou ze misschien ook mee doen aankomend jaar met een vriendin samen en krisje van bokt ook maar das allemaal niet 100% zeker groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 18:31

aha dan weten we dat.. ik ga als het goed is ook nog meer mensen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers