minimeeting met Givanni_girl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

minimeeting met Givanni_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 12:25

Ik heb Givanni_girl (danicque) gemeet Tong uitsteken Ze woont net zoals mij in zeeland alleen zo'n 16 kilometer verderop, ik werd luxe gehaald in een auto Schijnheilig toen gingen we haar fiets halen en toen hop op haar fiets naar Givanni, uh vraag niet hoe dat fietsen ging, hahaahahaa *LOL* Toen we bij Givanni waren werd ze eerst een beetje gepoetst en toen ging Danicque erop zonder zadel en gingen we een rondje naar buiten. We stopten op een veld om een paar foto's te maken (die komen binnenkort ook op bokt) Toen mocht ik er ook even op Haha! ook een paar foto's gemaakt, en heel klein stukje gedraafd, heb er wel 5 minuten opgezeten Knipoog Tong uitsteken toen 's middags gingen we bij haar eten en hebben we nog even gebokt Knipoog toen belde Alyssia (de verzorgster van Ilona, een pony die bij Givanni staat) op om te vragen of we mee gingen met de karretjes! Dus gingen we 's middags nog een stukje met het karretje Tong uitsteken ook nog een paar foto's gemaakt, daarna werd ik weer naar huis gebracht en bleef ze nog een uurtje omdat haar vader toch nog iets in vlissingen moest doen, toen gingen we spelen met psp 8 en rollercoaster tycoon spelen Tong uitsteken

het was een leuke dag !

marjon