verslag van avondje Time-Out

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:51

De 20ste kan ik en de 26ste ook !!!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:54

ook de 13e?
want anders kan ikke niet mee...

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:02

Nope 13e niet.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 00:58

is al opgelost!

een paar mensen kwam de 13e beter uit(mike youngster en machie dus) en dan gaan die er heen, en ik ook

de 20e kan ik ook en ga ik ook mee!

en de 26e kan ik als t goed is ook, en ben ik er weer bij!

(en das omdat de time-out gezelli is en de mense die meegaan ook gezelli zijn, niet vanwege het personeel daar Knipoog )

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:29

neeeee, die barmannen is maar nix he rens Schijnheilig ! Maar we gaan iig met zijn 3en de 26! De rest moeten jullie zelf uitzoeken, dan kan ik toch niet mee *LOL* ! haha! Maar mss kan ik dan bij renske ofzo "slapen Schijnheilig " en dan gaan we wel naar de time out! haha OK dan! !

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 23:21

Destinietje schreef:
neeeee, die barmannen is maar nix he rens O:) ! Maar we gaan iig met zijn 3en de 26! De rest moeten jullie zelf uitzoeken, dan kan ik toch niet mee *LOL* ! haha! Maar mss kan ik dan bij renske ofzo "slapen Schijnheilig " en dan gaan we wel naar de time out! haha OK dan! !


nou zeg zo erg was ie ook weer niet hoor Tong uitsteken zoende lekker en had en heel lekker strak kontje Knipoog

maar was een eenmalige actie van mij haha

maar je mag van mij best zeggen dat je hier blijft slapen, alleen heb ik van die ouders die, als jouw ouders bellen, meteen zeggen dat we op stap zijn(eerlijkheid duurt t langt zeggen ze dan.....)
dus als ik geen problemen met jouw ouders krijg, en je er zeker van bent dat ze niet onverwachts hierheen bellen, dan is t goed hoor Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 23:06

Ja, daar is vast wel een oplossing voor ! Anders zeg ik wel dat ik bij een andere vriendin van me blijf slapen, die woont op zichzelf, en haar vriend speelt t ook wel mee haha Haha! ! Als ons mam dan belt (en ik ben er dus niet)Oooh, ja, die staat ff onder de douche Schijnheilig !haha!

Maar mocht je nog een barman tegenkomen, doe t dan aan het begin van de avond, is goed voor je portemonee Clown