Burgh-Haamstede Strand/bos-rit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:19

let wel op waar je ze parkeerd, in de "lange gang" die aan de binnenbak zit tocht het verschrikkelijk , dus zet daar geen bezwete paarden neer ... In de buitenbak of wiedes lopen nu nog 100000den duitse kindjes rond die het niet kunnen laten om het "voer" ( lees snoep / kauwgom ) de paardjes te voeren,,,
Houd ze ook weg bij de paarden van dat bedrijf er heersen daar vaak besmetelijke dingen.. zo is er vaak schimmel , schuft enz,,,

Maar ik wens jullie veel plezier Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:38

Lekker optimistisch ben je weer, maar helaas (gedeeltelijk) heb je wel ong. gelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:29

haha ja wil gewoon waarschuwen... een gewaardschuuwd mens telt voor 2 Haha! ind helaas heb ik wel gelijk....

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 13:50

Het ziet er naar uit dat ik wél kom, maar dan samen met een vriendin Is het het plan om om 17.00 te verzamelen? Bij Lisaduna?

Groetjes

Talitha15

Berichten: 749
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Middelharnis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 23:00

Het lijkt wel of er momenteel een vloek op mij rust, want ze geven echt stortregens op. We hebben dus besloten om het naar oktober te verzetten. De precieze datum hangt af van het weer. Die laat ik nog wel weten. Hopelijk kan ik dan ook weer met mijn eigen paardje mee. Ik wilde op zich wel, maar iedereen die mee zou gaan krabbelde terug! Huilen

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:04

Talitha15 schreef:
Het lijkt wel of er momenteel een vloek op mij rust, want ze geven echt stortregens op. We hebben dus besloten om het naar oktober te verzetten. De precieze datum hangt af van het weer. Die laat ik nog wel weten. Hopelijk kan ik dan ook weer met mijn eigen paardje mee. Ik wilde op zich wel, maar iedereen die mee zou gaan krabbelde terug! Huilen



jammer, jammer, jammer