Hengstenshow 26 maart in [b]Nijkerk[/b]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:12

Die een jarige die ze toonde, weet niet meer van welke hengst, díe kon lopen zeg!!
Die nakomeling van montecristo Lips are sealed

:evaw:


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:25

Whisper heeft mijn hart toch ook wel gestolen..

Die nakomeling Polansky/doruto... was het niet hè Paulanda, toch maar obelisk kijken Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:29

Het was een nakomeling van Elmshorn Sjimmy.... Wat een toppertje!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:36

Ja die bedoelde ik ja

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 14:26

Inderdaad was het weer een leuke show. Bij Iglesias sprongen helaas de tranen me in de ogen. Dat paard is er niet beter op geworden. Ook de nakomeling van Montecristo vond ik veel te gewoontjes om te laten zien.

Als niet geheel objectieveling vond ik toch Jetset D de show weer stelen. Wat kan dat paard bewegen. En respect voor de dochter van Gerritsen om toch maar even dat paard voor te stellen, terwijl ze hem nog niet zo lang rijdt.

De Jetset D nakomeling On Top was er ook, met Judith Scholte. Wat een verschrikkelijk goed paard. Dat was echt een goede reclame stunt!! Whisper vond ik een fijn paard die goed kon lopen. Geen hengst waar ik zo voor zou kiezen omdat hij toch wel wat zwaar is!

Ik verbaasde me over Showtime, geen aparte maar wat een fijn bewerkbaar dier. Zo ontzettend braaf! en dat voor zo'n jong dier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 15:58

Ja, ik was er ook, als een plotselinge verrassingsactie Haha!.
Dat de A12 rustig is savonds laat geloof ik graag, de A2 was een hele lange file Boos!.
Wel een paar knappe peerden gezien en een grappig intermezzo was de losgebroken schimmel *LOL*, die had pret!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-03-03 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 15:59

De quarter liep trouwens wel voor verkeerd publiek aan de reacties te horen Haha!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 16:01

Sjimmy schreef:
De quarter liep trouwens wel voor verkeerd publiek aan de reacties te horen Haha!


Pas 4 jaar en had al bijna anderhalf uur loswerken achter de rug, veel slechte spins overigens. Tijdens zijn optreden liet ie een kleine stop zien. Het had een leuke afwisseling kunnen zijn, maar het was kwalitatief .

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 16:03

Ik ben zelf geen westernruiter maar op mijn vorige stal kwam wel 3 x per week een westernruiter rijden en lesgeven.. Sorry maar dit zag er niet goed uit.. Voor een leek is het wel leuk maar je moest er idd niet iets meer over weten...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 16:04

Ja, en als het nou loswerken was... maar nee... Als ik naar de losrijbak keek was íe aan het spinnen. Hij zat ook redelijk dik in het zweet als je het mij vraagt Ik weet dan niet zoveel van de westernsport, maar als dit het is dan bedank ik ervoor.

Hij had wel een leuk kleurtje (vond ik).

:evaw:

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 16:26

Mmm, dan ga ik wel even naar Montfoort de volgende week...
Kon het helaas niet meer redden.
Wil On Top wel eens echt showend zien, thuis zie ik hem altijd alleen maar saai basiswerk doen Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 16:27

On Top was best wel Top ja!

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:00

Was idd echt een heerlijk paard om naar te kijken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 19:06

ik vond dat koppie van sonique erg leuk echt n ondeugende kop.
en ik vond m nog best goed bewegen.
maar whisper stak er met kop en schouders boven uit wat kan die knol bewegen zeg geweldig.
nou 2e paas dag weer naar de nieuwe heuvel zwijmelen Kwijl

groetjes janne


ik vond dat veulentje ook erg leuk die was echt nog geen maand oud.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers