De Veluwe rond met bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:10

justkid schreef:
ik om half 10 :P

:Y) :') Winner..

Nadiine__x

Berichten: 2798
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:10

Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:12

Nadiine__x schreef:
Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?

Die mag je gewoon pakken, niet uit de blokhut, maar uit het buitenhuisje. Buitenhuisje is open overdag ;)
Daar loop je binnen, heb je links een zithoekje, rechts een grote TV en als je rechtdoor loopt zie je allemaal bandjes liggen met verschillende kilometers erop :D

Je kunt als je zelf een route uit wilt stippelen bijvoorbeeld mijn kaartjes opslaan op je telefoon en daar even op de heuwle grote kaart kijken en de nummertjes noteren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:15

xxwienekexx schreef:
_Dreamer schreef:
Maar zo te zien worden de ritten met de hele groep gereden per afstand? En superleuk dat er dan geroepen wordt dat er met iedereen rekening gehouden wordt, maar ik wil dus niet galloperen en de rest wel dus dat gaat al niet op want dan kan ik niet mee :')

Maar echt ik vind het geen probleem! Ik rij vaak zat buiten dus als men perse wilt galloperen is dat prima ;) Het is voor mij ook 'om de hoek' dus misschien kom ik wel gewoon gezellig lunchen :D


Op t groepen gedeelte wil ik even reageren, de rest weet je van mij hoe ik er in sta. ;)

Ik heb nu al meerdere keren aangegeven dat jullie het SAMEN met mij organiseren.. en wil dus ook nogmaals vragen zelf te overleggen en geen aannames te maken.. ik ben NIET verantwoordelijk voor de organisatie, dit zijn we ALLEMAAL..

Dus als jullie de rit in groepjes van 2/3/4/5 willen rijden allemaal prima. Maar overleg het zelf ipv er vanuit te gaan dat iets zo gaat. :)

Excuses maar ik hoop dat ik t nu niet nog een keer hoef te herhalen.. t is nu al zomaar de 6e keer. :+


Oh ik reageerde ook meer op dat ik zag dat de meeste in "mijn" groep inderdaad willen galloperen :)

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:16

Hoe kom je aan die knooppunten route, kan ik die ook ergens online vinden?
Lijkt me handig als ik ook eens hier zo'n route wil rijden.
Ik ga nu gewoon op pad en kom via TOPO GPS altijd weer thuis maar via die paaltjes lijkt me ook best lollig

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:17

justkid schreef:
Hoe kom je aan die knooppunten route, kan ik die ook ergens online vinden?
Lijkt me handig als ik ook eens hier zo'n route wil rijden.
Ik ga nu gewoon op pad en kom via TOPO GPS altijd weer thuis maar via die paaltjes lijkt me ook best lollig

Je kan bij de Cantharel een gratis routekaartje meenemen, staat de hele omgeving op! :D

Online heb ik m nog niet gespot op een duidelijke en recente manier :+
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 25-10-18 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:17

_Dreamer schreef:
Oh ik reageerde ook meer op dat ik zag dat de meeste in "mijn" groep inderdaad willen galloperen :)

Okidoki *\o/*

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:18

Nadiine__x schreef:
Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?


Ik vind de 23 km route die van xxwienekexx wel een hele leuke route. De nummers schrijf ik van te voren wel op dan kan kunnen we hem op de polsbandjes overschrijven.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:19

Black_Moon schreef:
Nadiine__x schreef:
Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?


Ik vind de 23 km route die van xxwienekexx wel een hele leuke route. De nummers schrijf ik van te voren wel op dan kan kunnen we hem op de polsbandjes overschrijven.


Istie zeker, thanks! :D

De nummers staan op de polsbandjes gedrukt per route in verschillende routes die ze vanuit het paardenhotel aanraden (uit m'n hoofd, 8 - 12 - 15 - 18 en 23 km) :) Dus je hoeft niks over te schrijven :D
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 25-10-18 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:19

Ja dat weet ik maar die knooppunten liggen ook bij mij om het dorp dus iemand moet die toch geplaatst hebben. Dat is toch niet alleen de Cantharel? ik dacht dat er een algemene organisatie was of dat ik het ergens anders ook kon vinden.

Ik ga eens even speuren...

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:20

xxwienekexx schreef:
Black_Moon schreef:

Ik vind de 23 km route die van xxwienekexx wel een hele leuke route. De nummers schrijf ik van te voren wel op dan kan kunnen we hem op de polsbandjes overschrijven.


Istie zeker, thanks! :D

De nummers staan op de polsbandjes gedrukt in verschillende routes die ze vanuit het paardenhotel aanraden (uit m'n hoofd, 8 - 12 - 15 - 18 en 23 km) :) Dus je hoeft niks over te schrijven :D

Wist ik niet dan is het nog makkelijker :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:21

justkid schreef:
Ja dat weet ik maar die knooppunten liggen ook bij mij om het dorp dus iemand moet die toch geplaatst hebben. Dat is toch niet alleen de Cantharel? ik dacht dat er een algemene organisatie was of dat ik het ergens anders ook kon vinden.

Ik ga eens even speuren...

Nee dat gok ik niet.. alleen 99, 98, 95 en 96 hebben ze zelf gedaan maar dat is in overleg gegaan met de boswachters daaro, wellicht via bosbeheer Veluwe/kootwijk?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 21:22

Black_Moon schreef:
Nadiine__x schreef:
Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?


Ik vind de 23 km route die van xxwienekexx wel een hele leuke route. De nummers schrijf ik van te voren wel op dan kan kunnen we hem op de polsbandjes overschrijven.

Ik ben er zelf overigens ook de zaterdag :Y) *\o/* Als jullie met mij willen rijden natuurlijk :D
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 25-10-18 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:22

justkid schreef:
Ja dat weet ik maar die knooppunten liggen ook bij mij om het dorp dus iemand moet die toch geplaatst hebben. Dat is toch niet alleen de Cantharel? ik dacht dat er een algemene organisatie was of dat ik het ergens anders ook kon vinden.

Ik ga eens even speuren...


Heb de routes/knooppunten kunnen vinden via de website van ruiteren & mennen

Natuurlijk xxwienekexx gezellig *\o/* *\o/*

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:35

Heb er echt zoooo'n zin in.. :D

Nadiine__x

Berichten: 2798
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:36

Is er iemand die de zaterdag in april ook de route weet die nu mee gaat? Of is er bekend of we zo polsbandje mogen pakken uit de blokhut?
[/quote]

Ik vind de 23 km route die van xxwienekexx wel een hele leuke route. De nummers schrijf ik van te voren wel op dan kan kunnen we hem op de polsbandjes overschrijven.[/quote]
Ik ben er zelf overigens ook de zaterdag :Y) *\o/* Als jullie met mij willen rijden natuurlijk :D[/quote]

Gezellig! Dacht dat jd alleen dat andere weekend ging ;)

Van de polsbandjes wist ik idd, wist alleen niet of jd ze ook mocht pakken als je er niet verbleef met je paard ;)

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:44

Anders pak ik ze wel.. ~~}> Wij verblijven et wel..

boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 22:21

Wat handig die pols bandjes.

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 22:25

Ik kan de routes op mijn telefoon zetten *\o/* via de ruiterenmennen site en topo-gps.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 06:24

Nadiine__x schreef:
Gezellig! Dacht dat jd alleen dat andere weekend ging ;)

Van de polsbandjes wist ik idd, wist alleen niet of jd ze ook mocht pakken als je er niet verbleef met je paard ;)

Ohja das waar, sorryy xD was een lange dag gisteren :+

Vast wel, en anders heeft vast iemand een stal of landje uit de groep. Die kan ze altijd pakken *\o/*

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 06:47

Niemand die langs arnhem/de steeg komt met een plekje vrij in de trailer?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 06:55

EmptyWords schreef:
Niemand die langs arnhem/de steeg komt met een plekje vrij in de trailer?

Nop ik rij via Gouda, Amersfoort, Apeldoorn :)

En ik kan ook niet zoveel extra meer laden met de veewagen met mijn rijbewijs en met 1 paard en spullen dus doe dat liever niet :)

Tinkermuts

Berichten: 9385
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 07:01

Ik ook niet, rijd met anderhalf paards

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:13

Ik heb mn trailer vol met mn eigen monsters.. :)

Trailer huren geen optie?

boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Re: De Veluwe rond met bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 17:20

Ik kom niet via die kant, kom vanaf Haarlem dus wordt anders erg om naar steeg