Mee op stormchase

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 06:30

Ik ben ook nog steeds geïnteresseerd!

Ipv achter je aan of met jou mee, kan ik ook uberhaubt rijden en dat jullie bij mij instappen. Lease = geen benzine kosten :P

Ik wil zó graag eens gave bliksem foto’s maken!!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:29

Hmmm, helaas, 2 uur is echt veel te vroeg. Ik kan pas rond 5/6 uur ergens zijn ivm werk. Verder zou morgen avond wel ideaal zijn, want ik ben woensdag lekker vrij.

Maar mocht je in het gebied waar het over komt wat mooie plekjes weten waar ik veilig kan staan voor foto's te maken, hoor ik ze graag! Of als jullie mogelijk later op pad gaan dan gepland/ik later zou kunnen aansluiten eventueel, dan hoor ik het ook graag.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mee op stormchase

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:56

Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaan :P Al was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 15:50

Hiraeth schreef:
Shiloh schreef:
Ik stel de TIF graag nog eens ter beschikking! Haha. Het klinkt haast of ik de verkeerde dag mee ben gegaan :P Al was frankrijk ook écht gaaf! Jep, je hebt me geloof ik wel een beetje aangestoken!

Ik denk dat dinsdag juist beter was voor jou hoor! We hebben namelijk nauwelijks flitsen gezien en echt fotomomenten zaten er ook niet tussen. Dinsdag was gewoon ideaal qua locatie en cellen om je camera te testen! :D


Haha, wellicht waar. Al lijkt het me ook erg gaaf zo'n wolkenpartij te *-:) ... al begrijp ik dat er niet echt ruimte was om dat te doen :P haha.

Joolien schreef:
Edit En oh ja, vols mij had ik gewaarschuwd dat het verslavend was toch? >;) :')


True :Y)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers