Bokkers omgeving 't Gooi

Moderators: Warboel, Essie73

Lienek

Re: Bokkers omgeving 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 09:14

Wat een knapperds!

En een goede morgen van ons!
Afbeelding

Professional Model & Horse Enthusiastic!
Follow our adventures on Insta: Lieneke_92

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 09:22

Heel knap allemaal Haha lekker wakker worden zo.
Ik rijd al acht jaar deze dame;
Afbeelding

Inmiddels is ze drachtig. Hoop dat ze het rijden nog even aan kan.
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 07-11-17 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto op verzoek verwijderd

What susie says of sally says more of susie than of sally. Remember that!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:46

absque_dubio schreef:
Ik vind Bloeme-Rose zo gaaf, heb dr eerder wel eens op bokt voorbij zien komen.

35-60 minuten is ook niet leuk nee! Hoe is jouw ervaring met een blessure aan check-ligament? Wij zitten er nu mee, al een maand 2x per dag aan het stappen.. En we moeten nog 2 maanden..

Ah, dankjewel!! :o
Jij hebt ook een kanonnetjes onder je zeg, zo hee! Prachtig!

Floorg18 schreef:
Ik kom ook uit het gooi! Woon in hilversum, nog bij mijn ouders :). Ik stond op een prive stal op de goyergracht en kon dus zo gelijk de hei op! Helaas vorige week mijn paard moeten laten inslapen. Maar ik ben nog steeds regelmatig te vinden op stal om voor andere paarden te rijden!

Wat rot dat je je paardje hebt moeten laten inslapen. Heel veel sterkte!!
Welke stal was dit? Zou zo graag ook dichter bij de hei staan..

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:14

Leuk topic! Mooie dieren komen er ook voorbij. :) Heb zelf in Bussum gewoond. Woon nu in Almere. Zou heel graag terugwillen naar Bussum, maar de prijzen van de woningen zijn hier gunstiger. Heb tot voor kort een verzorgpony gehad die in 's Graveland stond. Al een wat ouder dier met wat gebreken, maar heb toch nog regelmatig van hem mogen genieten met stapritjes door het Spanderswoud. Prachtige omgeving en ontzettend betrouwbaar dier. Helaas ging de eigenaresse verhuizen en heeft ze hem meegenomen. Heb er mooie herinneringen aan. :j Kom nog wel regelmatig in 't Gooi vanwege vrienden en werk.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:47

Afbeelding

Dit is mijn apekop. Zij verhuist in januari naar Evers in Baarn. Dan kunnen we eindelijk het rijden op gaan pakken, want daar kom ik nu nauwelijks aan toe.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-17 15:15

Ahh leuk, een fjord. :+: Stal Evers is 24/7 buiten toch?

Pippin's Passion - Z1+5 - drachtig van Cassanova Du Bois voor 10/04/2018
Passion's Pretty Perfect - van Goldstar Du Bois, uit 2016

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 15:33

Ja. Dat klopt. Wel gelijk aan het bos! Je kan daar super mooi uitrijden.

:+: ..........Mara......... :+:..........Nash (M2+5)......... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-17 15:34

Lijkt me echt een mooie locatie! Helaas voor ons geen optie.

Pippin's Passion - Z1+5 - drachtig van Cassanova Du Bois voor 10/04/2018
Passion's Pretty Perfect - van Goldstar Du Bois, uit 2016

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 15:34

Wat zoek je?

RubyXMillyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 02:43

Hey!

Ik ben Ruby, ben bijna 30 jaar en ik woon in Almere maar ik ben vaak in het gooi in verschillende gebieden aangezien ik bij Vivium op meerdere locaties werk.

Mijn pony heb ik op het Almeersch Hippisch Centrum staan. Een D pony, merrie 9 jaar, welsh cob koffievos x appaloosa snowflake

Afbeelding

Afbeelding
(Let niet op mijn houding ik weet het vieten naar binnen en handen meer dragen boven de schoft)

Afbeelding

Het lijkt mij ontzettend leuk om een meeting te doen. En ben voor veel dingen in. Zou mijn eerste bokt meeting worden.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 04:04

Goh. Dan staat jou paard bij mij om de hoek. AHC is echt maar 2 min net de auto voor mij.

Maare. Als je bij vivium werkt, waarom je paard dan niet in het gooi stallen? Het is goedkoper en je krijgt er meer voor.

[size=7]ik vind het AHC zo'n butstal. Je paard niet buiten. 1x per dag kuil. Kleine stallen en bovenal mega duur.[/size]

Eenhoorni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:47

_Denise_ schreef:
Leuk topic! Mooie dieren komen er ook voorbij. :) Heb zelf in Bussum gewoond. Woon nu in Almere. Zou heel graag terugwillen naar Bussum, maar de prijzen van de woningen zijn hier gunstiger. Heb tot voor kort een verzorgpony gehad die in 's Graveland stond. Al een wat ouder dier met wat gebreken, maar heb toch nog regelmatig van hem mogen genieten met stapritjes door het Spanderswoud. Prachtige omgeving en ontzettend betrouwbaar dier. Helaas ging de eigenaresse verhuizen en heeft ze hem meegenomen. Heb er mooie herinneringen aan. :j Kom nog wel regelmatig in 't Gooi vanwege vrienden en werk.

Heeeee, ben jij ook van Remy? :D

RubyXMillyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:13

Peelie schreef:
Goh. Dan staat jou paard bij mij om de hoek. AHC is echt maar 2 min net de auto voor mij.

Maare. Als je bij vivium werkt, waarom je paard dan niet in het gooi stallen? Het is goedkoper en je krijgt er meer voor.

[size=7]ik vind het AHC zo'n butstal. Je paard niet buiten. 1x per dag kuil. Kleine stallen en bovenal mega duur.[/size]

Ohw wat leuk! Waar sta jij dan precies? Gaan we een keer samen buiten rijden? Waar woon jij dan?

Mijn paard staat wel buiten in de wei wat weer op veel stallen niet kan in de winter. Zomers van 8 tot 19 en swinters van 9 tot 16. Het is duur maar ik heb gelukkig bijrijders die meebetalen en de stal mijn pony is niet zo groot staat er prima en heeft het naar haar zin. Ik voer zelf wel wat bij.

Ik werk niet dagelijks dus komt het weer in de benzinekosten te zitten. Ik woon 5 mn nu van stal en de school van mijn kinderen ligt tussen huis en ahc. Als er nood aan de man is of er zijn andere dingen kan ik er zo heen. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen van 5 en 7 jaar en dit is allemaal gewoon zo ontzettend praktisch. Bijna alles word gedaan behalve binnen/buiten zetten. Gelukkig heb ik een weidemaatje en goede bijrijdsters dus valt het te overzien.
Laatst bijgewerkt door RubyXMillyX op 20-11-17 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:16

Ik woon zelf naast de woondome in buiten. Maar ik heb altijd in blaricum gewoond. Ik vind er ook helemaal niks aan in Almere.

Mijn paarden staan in Eemnes opeen grote pensionstal.

RubyXMillyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:24

Peelie schreef:
Ik woon zelf naast de woondome in buiten. Maar ik heb altijd in blaricum gewoond. Ik vind er ook helemaal niks aan in Almere.

Mijn paarden staan in Eemnes opeen grote pensionstal.

Oohw wahaha verkeerd begrepen. Ik dacht dat je je paarden 2 mn van mijn pony vandaan had.

Ik vind het hier wel leuk. Kom uit Amsterdam en heb het echt een soort van eigen hier gemaakt. In mijn 5 jaar waarbij ik de eerste 2 jaar alleen maar strak naar school ging en met mijn kinderen bezig was voelde ik mij heel alleen. Pas later kreeg ik meer tijd voor mijzelf en heb ik een paar keer woningruil gedaan en het eigen gemaakt. Ik vind het wel jammer dat ik iedereen zo heb achtergelaten maar een huis met wat ik wil is daar bijna niet te doen. Ach met mn auto ben ik er binnen 20 mn. Heb nu wel een paar hele leuke vriendinnen.

We kunnen alsnog meeten. Ben wel benieuwd hoe het bij jou op stal is

RubyXMillyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:28

absque_dubio schreef:
Peelie dat aanbod neem ik graag aan! Lijkt me heel erg leuk om je haffies eens in het echt te zien. (En als je t goed vindt wil ik er wel een rondje op hoor, ben mega benieuwd hoe hij aanvoelt! :D )

Jeetje die wond. :oo Dan schrik je je ook dood zeg.. Pff. Ik lees je topic later even rustig door, nu alleen even foto's gekeken.

Dit is mijn knappe duo;

Mijn allergrootste vriendinnetje genaamd Passion;
[ [url=m/FETTUP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nntkWR.jpg]Afbeelding[/url] ]

En haar fantastische jaarling Pretty Perfect (oftewel Pretsel);
[ [url=m/uOir4I.png]Afbeelding[/url] ]

wat een prachtige pony's!
Hoezo verplicht niet rijden?
Laatst bijgewerkt door RubyXMillyX op 20-11-17 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

RubyXMillyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:31

Eenhoorni schreef:
_Denise_ schreef:

Hey wel ff voorstellen jij he
Ik heb nooit meer een appje van je gehad! Ik wil cloverhill? wel eens in het echt zien.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:33

Hier een oud matrasje, maar nog vaak zat in en rond Hilversum. Ik had mijn paard aan huis staan, aan de hoorneboegse heide. Heb op manege Hallinckveld gereden en op het drafcentrum gewerkt. Woon nu sinds 11 jaar in Dordrecht en paardloos sinds 2012 toen is mijn vriendje overleden op 29 jarige leeftijd..rij nu soms nog op het paard van de man van mijn moeder, die staat in Groenekan. Ben trouwens bijna 40 dus val wel een beetje buiten de boot..

Schoentje........................... Pas op glad

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:38

Boheme schreef:
Hier een oud matrasje, maar nog vaak zat in en rond Hilversum. Ik had mijn paard aan huis staan, aan de hoorneboegse heide. Heb op manege Hallinckveld gereden en op het drafcentrum gewerkt. Woon nu sinds 11 jaar in Dordrecht en paardloos sinds 2012 toen is mijn vriendje overleden op 29 jarige leeftijd..rij nu soms nog op het paard van de man van mijn moeder, die staat in Groenekan. Ben trouwens bijna 40 dus val wel een beetje buiten de boot..

Hallinckveld heb ik gereden van mijn 9e tot 17e. Ik ben nu bijna 34.. :o

Ik ben ik ;-)

Eenhoorni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:29

RubyXMillyX schreef:
Hey wel ff voorstellen jij he
Ik heb nooit meer een appje van je gehad! Ik wil cloverhill? wel eens in het echt zien.

Hi, ik ben Eenhoorni, en ik heb dus een leasepony Klaver in ‘s-Graveland staan. Ik ben 12j oud, denk niet dat ik een keer ga meeten oid maar altijd leuk om even mee te posten.

Waar in Hilversum staan jullie allemaal? :)

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:42

Eenhoorni schreef:
_Denise_ schreef:

Hi! Klopt, dat was Remy. Zag dat jullie bij de connemara's zijn gebleven? :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:50

Hoi,
Ik woon sinds augustus ook in Huizen.
Ben altijd in voor wat afspreken.
Ook ik heb nog niks geschikts gevonden voor mijn 2 paardjes.
Dus die blijven voorlopig nog in Ede staan.
Daar woonde ik eerst bij op de pension stal.
Dit zijn wij.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eenhoorni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 17:55

_Denise_ schreef:
Hi! Klopt, dat was Remy. Zag dat jullie bij de connemara's zijn gebleven? :)

Jazeker, we rijden nu een connemara vosje :)
Afbeelding

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:00

Wat leuk voor jullie! Leuke uitstraling heeft ze. <3 Ondanks hetzelfde ras lijkt ze helemaal niet op Remy overigens.

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:14

Hallo iedereen,

Hier nog iemand uit Huizen, is er nog plek in dat topic voor een Gooische?
Woonachtig in Huizen, werkend in Hilversum en paard naast het vliegveld in Hilversum

Een paard ruikt beter. Een paard hoort beter. Een paard springt beter. En toch zijn wij de baas.
Het paard vindt het best. Dat noem je, met recht, een edel dier .