Boktweekend - probleempje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 19:51

ok, mijn reactie, het is tenslotte door mij allemaal nu zo gegaan:
Jura, even goede vrienden hoor, maar waarom reageer je met je prive bericht van oh wat leuk, gitaar en camera enzo, terwijl je wist dat het niet de bedoeling was?
Kim, ik weet niet waar je bericht is gebleven, maar ik vind vriendinnen wel iets anders dan je man/vriend, je partner dus.
Meri: Als je het ziet zitten met meis moet je gewoon mee gaan, kan je ook weereens op honey hobbelen
Marjolein: Problemen met huurpaarden zijn er niet, want van de aanhang is dick de enige die rijdt en die heeft zijn eigen paard bij.
Verder, het was mijn idee om adriaan (mijn man dus) een leuke film te laten maken, die we dan later een keer (bij iemand thuis bijv.?? ) terug te kijken. Daarbij leek het mij ook leuk, aangezien hij zijn gitaar mee neemt, dat we gezellif life muziek hebben.
Daarbij zie ik net als sonja totaal het probleem niet. Stel nou dat adriaan en ik (stel he) niet met het weekend van bokt mee gaan, maar dat wij dat weekend zelf een kamer + stal huren bij de paalhoeve, kan iemand me het verschil daartussen uitleggen misschien?
Ik snap het probleem niet hoor


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:00

hallo, wat zeg ik nou net? van de aanhang is dick de enige die rijdt, en die heeft zijn eigen paard bij, dus dat probleem is er helemaal niet.
Ga nu alsjeblieft geen problemen zoeken die er niet zijn, het is zo al ingewikkeld goenoeg!!!!!
No hard feelings mayo, you know!!!!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:05

het lijkt mij dat zo'n weekend er juist voor is om elkaar te leren kennen, of ben ik nou van het padje af?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers