Boktweekend - probleempje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 19:12

sorry maar dit vind ik wel asso hoor ! IK bedoel dan kim (niks persoonlijk) er zijn maar 8 huurpaarden -> ik denk dat die onderrtussen al volgeboekt zijn zeker . en tja persoonlijk zou ik het hardstikke fijn vinden om andere mensen buiten de bokkers te ontmoeten tja ieder eigen mening


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 19:21

oei op je teen getrapt kim ! ooit al gehoord van vrije meningsuiting nah moet je zelf weten hoe je opstelt voor anderen he


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 19:38

waar is dat bericht van kiĆ¹m nu heen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 23:51

ik reageer helemaal ni woest kim !!
tja ieder eigen mening ! en jou berichtje was heus niet zo vriendelijk als je nu doet voorkomen kim !
bart : ik had eerst gereageerd en dan had kim nog is gereageerd en ik reageer nog is snappei?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-02-28 22:54 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-02-28 22:57 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:16

acxh prisca je zal ze anders heus wel ontmoeten en mayo jij bent precies wel superhartelijk ! je lijkt me een erg fijn mens!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 09:51

neeeen ,
ik echt niet -> midden in het school kan ik er echt niet tussenuit dan [***] naar daar rijden maar die moet dan over 2 maand weer al zo ellenlang in de trailer en day doe ik liever ook niet !
mayo-> gewoon hoe je op iedere situatie reageert enal


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 50 bezoekers