Boktweekend - probleempje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 17:31

Uhmm, betekend 't dat ik m'n vriend niet kan meenemen? Hij gaat niet mee op de buitenrit hoor, hij doet dan alleen mee met de huifkartocht (+ de overnachtingen). Ik hoop dat ik snel antwoord kan krijgen, want anders moet ik 'em dit nieuws gaan vertellen. Ik geloof namelijk dat 'ie al zin begon te krijgen om mee te gaan.

Greetz Mayo



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 17:43

Hahaha, nou Pris, ik geloof dat je 2 hele enthousiaste vrijwilligers hebt gevonden om je vriend om te praten. *grinnik*

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:08

Bart, thanx voor de uitleg. Ik snap 't wel. Maarre thanx dat Mo alsnog mee zou kunnen. Ik vraag 't vanavond aan 'em of ie nou wel of niet mee wil.

Dusse no hard feelings!

Succes met leren!

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:10

Citaat:
Ik ben nu onder mijn zusje der naam ingelogd, maar ehh ik weet dus niet waar ik me aan moet melden voor het boktweekend, want nu Muts helaas niet meer is..... kan ik wel mee met mijn andere paard Meis en dat lijkt me best leuk. Mijn vader wil mij alleen wegbrengen als mijn trailer daar kan blijven staan. Greetz Merilyn


Jajajaja... je moet meegaan! Zal Mo ook wel leuk vinden als ie mee gaat (is nog niet helemaal zeker)(hoor ik vanavond).

Dikke kus Twinny

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 19:56

Uhmm, ik heb even gerekend (jaja, dat kan ik ook nog, haha) en ik kwam op 3 paarden die gehuurd worden. Van de Bokkers die 't hele weekend gaan en ook willen rijden, kwam ik dus maar uit op 3 paarden (ik val in herhaling, geloof ik). Dus nog niet alle paarden zijn volgeboekt. Maar ik ben het wel eens met het idee dat als aanhang ook paarden willen huren en bepaalde bokkers ook nog, dat dan de bokkers voor gaan.

Greetz Mayo

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:02

Ik weet 't ik zag net dat jij ook een berichtje had geplaatst. We waren tegelijk aan 't typen, alleen jij was denk ik wat eerder klaar. Hihi.

No hard feelings. I know.

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:28

Ok, nu wil ik ff een concreet antwoord (sorry dat ik er op doorga). Mag ik Mo nou wel meenemen of niet? Anders zeg ik 'em wel dat 't volgeboekt is ofzo. Op deze manier werkt 't namelijk niet, de ene neemt wel aanhang mee en de andere niet. Hij heeft nog niet toegezegd. Dus ja of nee?

Greetz Mayo

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 01:58

Citaat:
Op 2001-02-28 23:16, schreef pieterjan:
acxh prisca je zal ze anders heus wel ontmoeten en mayo jij bent precies wel superhartelijk ! je lijkt me een erg fijn mens!!


Huh? Hoezo lijk ik een fijn mens? Hihi, ik word helemaal verlegen Bloos
Ben wel benieuwd hoe je op deze mening komt, want zo vaak heb ik je niet 'gesproken'.

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 02:05

Nou ehh, 't aanhang-probleem van mijn kant is opgelost. Mo heeft besloten om niet mee te gaan. Jammer genoeg.

Greetz Mayo

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 15:03

Nou PJ, dank je wel. Lief dat je dat zegt.

Pris, ik was inderdaad helemaal verkocht van die veulentjes, vooral van diegene die z'n moeder zo zat te pesten. Volgens mij vond 'ie 't wel grappig die kusjes op zijn/haar neusje. Was echt een droppie.

Pling Knuf Mayo Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers