DVT meeting (deel 3) (11/1) BOWLEN!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:17

hier in venlo heb je bij Taurus een combi! Kan je laseren, en bowlen en er zit ook nog eens een restaurant bij waar je lekker kan eten, spare ribs en andere lekkere gerechten!

voor info: http://www.taurusworld.nl/


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:28

greetje schreef:
Dat is wel erg ver weg Roy.


I know, maar Groningen of Friesland of Emmen is voor mij net zo ver weg Knipoog


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 23:26

Weet nog niet zeker, maar ik ga het iig proberen Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:47

is het niet een beetje erg vroeg om dit al allemaal te kunnen regelen en zeggen? je kunt toch nog niets reserveren omdat er gegarandeert een heel stel mensen af gaan vallen.. Je kunt natuurlijk wel al bedenken ongeveer hoe en wat, maar om nou al bij te gaan houden wie er gaan komen vind ik wel erg vroeg. Is het daarnaast ook niet zo dat je met maximaal 6 personen op 1 bowlingbaan mag ofzo? Dat zou betekenen dat we 3 of 4 banen ofzo nodig zouden hebben, want er komen waarschijnlijk nog wel meer mensen die eventueel dan zouden kunnen komen. Dan zouden we onderhand de hele tent over moeten nemen...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 00:19

Cassidy schreef:
Daarom denk ik dat je een datum moet roepen tot wanneer er ingeschreven en betaald moet worden, en ben je te laat, dan is het jammer maar helaas...


Ik denk dat er dan veel mensen, waaronder ikzelf afvallen. Omdat ik echt nog niet weet wat er gaat gebeuren rond die tijd. Of er dan nog iets belangrijks komt etc. Ik weet het pas maximaal een maand van te voren... als het niet korter is, en zo gegerandeerd meer mensen met mij... Daarnaast is het ook zo dat mensen in die vakantie ineens niet meer kunnen, maar dat daarna niet meer tijdig door kunnen geven.. daar moet je ook rekening mee houden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 20:03

Wie wil mij even pb'en over de precieze datum en wat er gaat gebeuren enzo? want ik heb geen zin om 15 pagina's door te gaan spitten (call me lazy but I'm no fool Knipoog)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 65 bezoekers