DVT meeting (deel 3) (11/1) BOWLEN!

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:52

Hmm, ik zou ook wel mee willen, ik heb ergens heel erg in het begin ook een reactie geplaatst in het eerste DVT-topic Schijnheilig

Ergens Bowlen en eten lijkt me erg gezellig Lachen
Mag ik ook mee van jullie? *kijkt heel lief*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:02

Schaatsen is wel leuk, alleen niet op Noren, want dan knal ik mijn enkel de hele tijd om. Op kunstschaatsen is wel leuk, dan kan ik zelfs een pirouette Pling

Bowlen daar kan ik geen bal van, echt niet, maar het is wel leuk Lachen

Paardrijden is ook leuk! Maar wel heel koud.. vooral als je dan niet kunt rijden omdat je zelf geen paardje hebt om op te hobbelen Lachen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:03

Nimber schreef:
jaaahhaa assie mag je wel bij mij slapen hoor! kan je me helpen Berdientje neer te knuppelen na haar topic op itp

Nee, dat mag niet! Dat is niet lief hoor, Berdientje neerknuppelen, want dan moet ze huilen Verdrietig

Maar ik kom wel weer bij jou slapen Haha! Hee, dat is dan ook meteen de perfecte gelegenheid om goede mooie langlevende muisjes mee te nemen natuurlijk Knipoog

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 14:46

Ja! Weer een Apenheulmeeting is leuk! Voor de verandering weer eens naar A toe Knipoog

En ik zorg er wel voor dat alle foto's mislukken door er steeds voor te springen en Kim te beschermen *LOL*
*ben in een beschermbui vandaag, eerst berdientje, nu ook Kim, wie nog meer Knipoog ? *

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:33

Gewoon bowlen in Appeldoorn Lachen Volgens mij is dat nog het centraalste en ook het leukste, omdat je dan veel kunt kleppen en lachen om alle mislukte worpen van iedereen Haha!
En je poedersuiker heel veel 21" foto's maken *LOL*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:41

Kunnen we niet voor degenen die willen karten iets eerder afspreken? Dat die eerst even snel gaan karten en daarna ook naar de bowlingbaan gaan.

Ik wil wel karten Haha! Kan er niks van, ga heel langzaam en ik spin minstens 18 keer, maar ik vind het geweldig leuk *LOL*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:14

Mag ikke ook bij het A-team.. Anders ben ik zo zielig in mijn uppie in het L-team Verdrietig *Snif* Alhoewel, ik ben natuurlijk heel erg goed enzo en ik bowl jullie allemaal van de baan *letterlijk *LOL* *

Ik heb er zin in Party!!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 13:54

Gwen, kan ik ook in Eindhoven opstappen?
Dan kom ik met de trein naar Eindhoven, als ik vanuit daar verder zou kunnen meerijden met jou.. Graaaaag Lachen
En anders ga ik wel met de trein naar A, dat kan ook Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie