DVT meeting (deel 3) (11/1) BOWLEN!

Moderators: Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:11

Shaienne schreef:
Ja of schaatsen in Deventer, daar kan je dan na die tijd met zn alleen stampot gaat eten (jummie). Of karten, lasergamen, bowlen dat soort dingetjes.

Yammie, een stamppot-meeting! Vingers aflikken Goed plan! Lachen Het lijkt me wel leuk om iets te doen waarbij we vooral ook veel kunnen kletsen. Dat lijkt me met schaatsen of lasergamen wat lastig, maar bowlen vind ik wel een goed idee . 't Is wel een beetje oubollig, maar toch altijd heel gezellig en je kunt er tenminste bij ouwehoeren. En dat is bij de vorige twee edities wel gebleken dat we dat veel doen!

Ethelate, misschien is het handig om in jouw eerste berichtje een lijstje te maken van alle geopperde dingen om te doen. Dan staat alles een beetje bij elkaar en hoef je niet zo te zoeken. Knipoog

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 13:58

Berdientje schreef:
Ik kan alleen niet bolen, dat ding stuiterd altijd bij mij Haha!

Ik kan er ook geen hout van, hoor, of beter gezegd, geen bowlingbal. Toen we met stal gingen bowlen liet ik de bal achter me vallen en die rolde zo richting bar... Clown

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 21:21

11 Januari is ook wat mij betreft prima, hoor. Staat genoteerd.

Ik lees dat er alweer behoorlijk geknokt wordt over de te maken foto's, wat betekent dat er zeker genoeg te snoepen zal zijn ivm omkooppraktijken van diverse mensen. }>

Apeldoorn is denk ik een makkelijkere plek om te meeten. Het is niet zo groot als Utrecht en alles is wat makkelijker te vinden, tenminste, dat vind ik.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 11:30

Hoe dan ook, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en hoe meer traktaties. *LOL* En ikke hoef lekker ook niet te trakteren!

Misschien is het wel handig om een extra verzekering af te sluiten. Als ik ga gooien met die bowlingballen komen ze namelijk overal terecht, behalve op de baan. Met een beetje geluk belanden ze nog net in het gootje.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 01:21

Tjongejonge, en ik ben ook nog niet eens ingedeeld in een groepje. En dat terwijl ik echt heeeeeel goed ben in bowlen. Schijnheilig Aan de andere kant, als ik helemaal nergens bij ingedeeld word kan ik lekker bij iedereen gaan kletsen , dat kan ik veel beter dan een bal over een baan smijten. Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 11:29

Nou, Sundancer, jou gaat ze denk ik niet plagen, want jij bent altijd zoooo lief en je gedraagt je natuurlijk altijd voorbeeldig. Haha!

Kijk maar uit, Sunny, anders word je nog door Nimber aan haar Vork geregen!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 22:15

XoNo schreef:
Ja, Gwen is vast niet te beroerd om Eva en Sanne mee op sleeptouw te nemen Lovers Haha!

Nee hoor, ik had Eva al aangeboden dat ze op de trekhaak mee kon liften, maar dat was ze denk ik alweer vergeten! Haha!

Maar als je lief bent, Eva, en heel stil zit, dan mag je misschien wel voorin. Party!!

Sanne woont een beetje uit de richting, eigenlijk, maar misschien is daar wel een mouw aan te passen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 22:33

Tinne schreef:
Als dat zou kunnen, je bent dan een echte schat Gwen Lovers Haha!
Weet ik. Schijnheilig Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 12:35

Bij mij rijden tot nu toe dus 2 mensen mee. Ethelate vanuit Den Bosch en Tinne vanuit Breda.

Er kan nog iemand bij, of twee iemanden als ze niet van mijn postuurtje zijn Schijnheilig . Opstapplaatsen dus Den Bosch en Breda.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 22:59

assie schreef:
Gwen, kan ik ook in Eindhoven opstappen?
Dan kom ik met de trein naar Eindhoven, als ik vanuit daar verder zou kunnen meerijden met jou.. Graaaaag Lachen
En anders ga ik wel met de trein naar A, dat kan ook Lachen

Ja hoor, dat kan wel.

Opstapplaatsen: Eindhoven, Den Bosch, Breda. Haha!
Wie? Assie, Ethelate en Tinne.

Ik heb m'n wagen volgeladen, vol met oude wij... Haha! Maar....:

Nog 1 plaatsje in de aanbieding! Party!!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 11:00

Nathalie schreef:
Jaaa en die zou ik erg graag willen reserveren!!! Schijnheilig Zo weet ik tenminste zeker dat ik geen probleem met het vervoer heb! Haha!

Da's goed.

Nou jongens, mijn auto zit nu echt tjokvol met al die meiden. Er kan echt geen hond meer bij. Haha! 't Wordt wel een tijdje in de auto zitten, dus we maken er gewoon al vast een gezellige automeeting van! Party!!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 21:57

Ethelate schreef:
Gwen, Den Bosch is denk ik de laatste instap plaats he?

Ik denk dat Breda als laatste komt, dat ligt hier vandaan het verste. Maar ik moet eens even goed de kaart bestuderen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 23:32

Ethelate schreef:
Maar ik denk dat Den Bosch het dichste bij Apeldoorn ligt, *kijk maar even goed,voordat Eav iets doms voorstelt Haha! *

Hoelaat willen jullie trouwens afspreken?

Wil je dat nu al weten, dan? Jee, jij kunt niet wachten... Haha!

Het klopt dat DB dichter bij A ligt dan B, maar van B is het ook niet al te moeilijk om naar A te rijden, en dan hoef ik niet weer een stuk "naar beneden" te rijden. Snap je het nog? *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie