5 Mei jubileumdag groot paardenspektakel!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

5 Mei jubileumdag groot paardenspektakel!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 15:26

hallo,

Op 5 mei 2005 viert de ponyclub waar ik rij hun 25 jarig jubileum.
Er zal dan vanalles te zien zijn van bijvoorbeeld de Future Guys tot een clinic van dressuurstal van Baalen. Ook zal er een leuk strodorp zijn met o.a. ponyrijden en een winkeltje.

Ook wordt mijn verzorg pony Antonia gehuldigd als ere-clubpony Haha! , ze loopt al jaren mee op de club en heeft al 2 ruiters naar het Z geholpen en nu loopt ze ok (bijna) 21 jarige leeftijd nog mee in de M2!

Op www.loevesteinruiters.nl staat de promotie poster. 1x klikken en je krijgt de achterkant te zien.

Het is op 5 mei in poederoijen, dat ligt bij Zaltbommel, het begin om 13.00 uur en het zal om ongeveer 20.30 afgelopen zijn.

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel in dit topic of via PB

Groetjes Rilla
Laatst bijgewerkt door Liquorice op 20-04-05 16:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Re: 5 Mei jubileumdag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:46

Hallo Rilla

Goed gedaan!

Moet je er natuurlijk ook wel even bij zetten dat we bij gebrek aan ereleden Antonia gaan huldigen als ere-clubpony Clown Knipoog

Nu doet Atonia het heel goed met jou in het M2 maar ze is al een dame op leeftijd, ruim in de 20 en heeft nog met veel meer clubleden met succes gesprongen en gedressuurd!

Misschien dat je de titel nog wat opvallender kunt maken Haha! Cool

5 mei groot paardenspektakel... of zoiets?

Groetjes,

Marijke

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: 5 Mei jubileumdag groot paardenspektakel!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:15

Heej Ril, ik zou graag komen kijken, maar ik denk van niet, want heb het druk op die dag, zoals je al weet Scheve mond Maar toch veel plezier en ik zie vanzelf de foto's wel op Bokt!!! xxxx San