Verslag Bokt-meeting Drogteropslagen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Verslag Bokt-meeting Drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 12:33

Nou, ik zal dan maar beginnen met een verslag schrijven over de meeting van afgelopen zondag.

's morgens om 10 uur gingen we vertrekken aan een puzzeltocht verdeeld in 5 groepen met 3 aangespannen combinaties, 2 paarden en 3 pony's onder het zadel. Ik zat bij Kim op de kar die door Pinky getrokken werd.
Na een aantal leuke opdrachten gekregen te hebben kwam er no zo'n 2,5 uur een pauze, daar was ook de prijsuitrijking, 2 groepjes hadden alles goed (waaronder wij Haha! ), en iedereen kreeg als prijs (buiten de ballonnen voor de goede vragen) een halstertouw!
We zijn toen met een iets kortere route weer terug gegaan naar de boerderij van Monique (loes-freke op Bokt), zij had de organisatie in handen.
Onderweg ging er helaas nog wel wat mis met mede-Bokker Inge (Fly-girl); zij werd getrapt door een paard, tegen haar arm. Ze is naar het ziekenhuis geweest en de arm was zwaar gekneusd, dat duurt dus nog wel een tijdje voor het verband eraf mag; Inge BETERSCHAP !!!
Oh ja, ook nog leuk was dat ik het schattige nieuwe stalkatje van Pinky en Mysty heb gezien; Maiky (als ik het goed schrijf...) Dat was één van de schattige jonge katjes daar!
Foto's en film is ook nog gemaakt, maar dat is allemaal in handen van Monique/familie/kennissen?

Conclusie: het was een absoluut super geslaagde dag, alles was perfect georganiseerd, dus Monique bedankt!
Zo zie je dat ook met weinig Bokkers je een supergezellige Bokt-meeting kan hebben Tong uitsteken

Groetjes van Nadia
Laatst bijgewerkt door Buster op 12-06-02 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:24

ut was inderdaad een geslaagde dag. mijn arm iets minder maar ja. paard is gestraft }> mYsty is btw 2x met een griekse y. hopelijk doen we het nog een keer over als we nog hier zijn. maar dat word voor mij dan wel op de kar zitten. rijden zit er de komende 2 maanden waarschijnlijk niet in, net nu ik een leuk paardje had Huilen

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 10:32


loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:51

mooi dat jullie het leuk hebben gehad.
wie weet nog eens een keer.
beloven doe ik het niet.