En zie hier: mijn verslag :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

En zie hier: mijn verslag :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 00:00

Vandaag, om half 7 op (Yucca maakte me wakker, moest plassen Knipoog ), en snel gedoucht en aangekleed. Ik was overal iets te snel mee...ik heb ongeveer een half uur zitten wachten tot ik alle spullen in de koelboxen kon gooien. Om precies kwart over 8 ging de telefoon. Esther (Buitenzorg) had het wel gevonden, maar was het nummer vergeten Clown

Ik naar buiten, gezwaaid, gegild, geschreeuw Haha! En eindelijk zag ze me. Eerst de spullen ingeladen, Esther nog even een bakje koffie gevoerd, en op weg gegaan. Heel gezellig gekletst (onderwerp op de terugwas was wat minder). Op een gegeven moment schrok Esther zooo erg, dat ik dacht dat ze een duif had doodgereden ofzo, maar ze bleek de paaseitjes voor Berdien...uhh...Noortje Knipoog vergeten te zijn. Wij nog gestopt bij een tankstation, en daar werd Esther voor gek verklaard toen ze vroeg naar paaseitjes Haha! (Hoe kan het ook anders? Verward Lachen ). Later nog een benzinepomp ingelopen, en toen heeft ze maar 2 repen melchocolade voor Berdien..uhh..Noortje meegenomen. Noor had de paaseitjes voor Es overigens wel bij haar. Yucca had de gehele heenreis (én terugreis btw) heerlijk geslapen, heb dus totaal geen last van haar gehad.

Eenmaal aangekomen, wij eerst Yucca uitgelaten, en de bokkers opgezocht. Nou...zo'n asociaal zooitje was gauw te herkennen Knipoog Haha! . Even voorgesteld, en gewacht op de rest. We kwam één man te kort voor groepskorting, maar ik had alsnog 2,50 euro korting met mijn CJP pas Schijnheilig

Ik vond de meeting werkelijk geweldig. Hartstikke gaaf zoveel mensen tegelijk te meeten! Kan ik tenminste overal een gezicht bij plaatsen. De meeste stiekeme bokkers hebben geen foto in hun profiel staan Frusty

Maargoed...overigens hebben we ons met zijn allen doodgeërgerd aan het personeel die daar rondhobbelt. Overigens ook aan enkele bezoekers Knipoog Toen we ons vreetwaar hadden gehaald, en een plekje hadden bemachtigd op een mooi stukje (gemaaid) gras, waar overigens nog meer mensen zaten, kwam er na een tijdje de eerste klaagmuts. Zij was daar gewoon met haar honden, en begon meteen te zeiken over het feit dat we hier zaten, terwijl dat niet mocht.

Toen kwam de volgende, met een iets minder hoog mutsgehalte, die ons vertelde dat we het voor anderen verziekten, en dat ze door ons het paleis zouden sluiten Verward (dat wij was knettergek!). Inmiddels hadden wij al een tas over het bordje heengetrokken, en wisten wij nergens van Schijnheilig

Meteen daarna kwam een of andere hoge pief, of zoals Es al zei, hij voelde zich waarschijnlijk hoog, en zijn eerste vraag was iets van: "Zijn jullie wel helemaal wijs?". Vervolgens zei hij dat hij er geen woorden voor had, en begon een gigantisch banketstaaf te houden. Hij zei aardig veel voor iemand die er geen woorden voor had Haha! Carolien (Sterre) wees hem inmiddels op het feit dat wij ons stoorde aan die immens grote hondendrol die 3 meter verder op lag (hij heeft die drol later nog weggehaald...en zijn telefoontje viel bijna in de stront Knipoog ). We zijn toen toch maar weggegaan (dat gezeik komt je toch wel een beeeetje je strot uit Misselijk ).

Wij voor de tweede keer het loo in...mocht ik er verdorie niet in omdat ik een hond bij me had. Terwijl ik de eerste keer zo door kon lopen! Verward Ik die vent voor imbeciel uitgescholden (ik werd zeer onterecht behandeld), en gezegd dat het systeem voor geen meter klopte (ja, Rotterdammers mogen dat! Haha! ). Toen zijn Jerai lover (Patricia) en rinnie1982 (Renske) maar met mij mee gegaan (wat overigens niet hoefde Lovers ), en we zijn toen naar het hondenbehendigheid gaan kijken. Hondjes die over hindernisjes sprongen, door buizen liepen enzovoorts. Het baasje rent hierbij mee, en alleen Patries had gezien dat één vrouw op haar smoelwerk ging bij het begeleiden van haar hond *LOL* Renske en ik hadden dat uiteraard weer gemist.

Later, kwamen de rest eraan, en hebben we een of andere debiel joch haast dood moeten meppen voor hij met zijn telefoon ophield (deuntjes luisteren, je kent het wel Frusty ). Daarna nog even gekwijld bij de paardjes die er stonden (inclusief paardje(s Verward ) van Nimber (Kim). En die blauwschimmelige Haha! Belg Kwijl

Daarna gewoon weer geprobeerd het paleis in te gaan. Cassidy (Trudy) was zo slim om even te vragen of we er gewoon inmochten (er stond inmiddels een andere vent). Dat mocht, en hij deed net of hij de andere kant op keek. Dat vond ik dan wel weer aardig Knipoog Wij de gigantische grote mooie tuinen gezien. En Trudy mijn hondje bij zich gehouden terwijl de rest (nja...bijna allemaal) het paleis binnengingen. Beetje kitscherig (hoe schrijf je dat in 's hemelsnaam?!?!), maar opzich wel mooi. Je moet er van houden. Jerai lover, Marije, Missy en ik hebben het hele huis afgekraakt...één kamer werd door Jerai lover zelfs gedoopt tot hoerenkast *LOL* Maar verder was het wel mooi Schijnheilig

Daarna weer foto's geschoten, en richting uitgang gegaan (we deden daar overigens een uur over *LOL* ). Wat mij, en anderen opviel, is dat wanneer er één iemand stil staat, de rest dat ook doet, en gelijk een zitplaats gaat zoeken! Gaaaap Haha!

Daarna zijn we minus Clautje, Lyrik en Sjimmy naar het huis van Lia (Ilindra op Bokt) gegaan, en haar prachtige paardjes en landgoed (nja..haar vader's landgoed dan Tong uitsteken ) bewonderd.

En toen naar huis Haha! Was wel leuk hoor! Eerst even een restaurantje opgezocht (we kwamen om van de honder). Daar lekker gegeten en geklept, en daarna weer verder naar huis...of niet? We reden namelijk, door al het prutsmuts, precies dezelfde kant uit, als waar we vandaan kwamen Frusty Haha! Wij getankt, gevraagd hoe we terug moesten, en YES we waren weer op route! Om 10 uur ongeveer eindelijk thuis. Esther nog even een bakkie koffie gedronken, ik heb nog wat tv gekeken, en toen gauw achter de comp gedoken! Haha!

Dat was mijn zeer uitgebreide verslag Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:22

Heej wat een gaaf verslag joh Colin!
Echt leuk gedaan!

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:40

Tja, het was wel oerstom om vanaf het restaurant weer richting Apeldoorn te rijden! Frusty Zo gezellig vonden we het nou! Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:41

Nouja! Bovenstaande reactie is dus van mij????????? Verward Ik als de grote onbekende........ Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:52

Buitenzorg schreef:
Nouja! Bovenstaande reactie is dus van mij????????? Verward Ik als de grote onbekende........ Haha!


Gaan we anoniem doen?! Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 09:06

HiHi een landgoed Haha!
M´n vader is gewoon schaapsherder en woont in een dienstwoning van Staatsbosbeheer.
O.k er hoort wel superveel grond bij maar dat is toch echt allemaal van Staatbosbeheer.
Voor de weilanden van de paarden moet ik wel FL500,= huur per jaar betalen Haha! (heb nog geen euro rekening gehad).
Helaas geen vette erfenis straks Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 09:26

hehe dus op het loo praten ze nu nog over die froep van gister hehe.
Er stond maar 1 paard van mij bij dat is die vos.
De zwarte groningermerrie is van onze stalhouder net als de sabino merrie met veulen die bij de koeien in liep

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:52

Het was echt megagezellig!!! En het is trouwens Rinske, niet Renske, maar dat maakt niet uit hoor Haha! Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 16:10

rinnie1982 schreef:
Het was echt megagezellig!!! En het is trouwens Rinske, niet Renske, maar dat maakt niet uit hoor Haha! Knipoog

Dat verklaart Rinnie natuurlijk Knipoog Anders had je je net zo goed Rennie kunnen noemen...dat komt overigens weer over als een of ander maagzuurverlagende middel.. Verward Haha!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:15

goed verslag Haha!

van trudy was echt lachen Haha! tegen die man voor het loo zij ze 'kijk daar vliegt een dode vogel' ik vond het wel goed van die man dat hij de pup er in liet.

het is daar echt super mooi vooral dat bos met die beuken bomen daar bij de vader van ilindra. Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:40

Ik zit alweer te gniffelen bij het lezen van het verslag. Haha!

Enneh, ik pakte ook de snelweg de verkeerde kant op... Schijnheilig Gelukkig kwam ik er zeer snel achter, op de oprit eigenlijk al, dus bij de eerste afslag konden we keren. (En nog een stuk van Rinnie's heerlijke cake pakken, natuurlijk... Vingers aflikken )

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:46

Annelou schreef:
van trudy was echt lachen Haha! tegen die man voor het loo zij ze 'kijk daar vliegt een dode vogel' ik vond het wel goed van die man dat hij de pup er in liet.


Dat was Buitenzorg hoor. Ik heb het allen gevraagd maar Buitenzorg heeft hem afgeleid.

Hoeveel dode vogels zouden er op het Loo rondvliegen? *LOL* Ik denk dat de medewerkers van het Loo de 25 Mei nog lang zal heugen.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 21:52

[quote="Cassidy]Ik denk dat de medewerkers van het Loo de 25 Mei nog lang zal heugen.[/quote]

Ik denk het ook, volgens mij zijn ze ook alvast begonnen met "verboden voor bokkers"-bordjes maken *LOL*

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 22:37

Missy"]
[quote="Cassidy schreef:
Ik denk dat de medewerkers van het Loo de 25 Mei nog lang zal heugen.


Ik denk het ook, volgens mij zijn ze ook alvast begonnen met "verboden voor bokkers"-bordjes maken *LOL*
[/quote]

Haha, nou ik denk dat ze er veel moeten maken, wij zitten óveral.... Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 17:42

Haha...ook weer iets voor Esther "kijk, daar vliegt een dode vogel!" Haha!

Jaaa...ik denk dat de medewerkers ons nog lang zullen heugen. Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:53

Die "bewaker" was wel aardig; ik had hem beloofd dat Yucca met geen één pootje op de grond zou komen Knipoog . En toen zei hij dat we hem maar moesten afleiden, zodat ´ie dan niets had gezien *LOL* ! De dode vogel van Esther deed de rest Knipoog !