mijn verslagja dan maar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

mijn verslagja dan maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 14:34

Okeej ik ga toch maar ff proberen een verslagje te schrijven. Ik heb toch niet zoveel te doen Haha!

Ik stond om 8 uur op, ik hoorde mijn moeder boos doen omdat ik de vorige dag bezoek had gehad en we hadden een beetje troep gemaakt. Dat ben ik dus snel gaan opruimen.

Mijn moeder ging naar dorp om taartdozen te halen en ik controleerde de tijd nog ff, zodat ik zeker wist dan het om half 11 begon. Alles ingepakt, nu de taartdozen nog. Maar me moeder bleef maar weg. Ik dacht dat ik wel 3 kwartier nodig had om bij het loo te komen, dus ik werdt een beetje gestresst. Straks zou ik te laat komen Bloos
Me moeder kwam toch nog terug en ik ben op de fiets gesprongen.

Aan het einde van vaassen zag ik voor mij een bekende fietsen. Ik roepen maar hij hoorde me niet. Dus ik dacht, ik fiets wel ff achter hem aan, hoef ik niet alleen te fietsen. Dat had ik niet moeten doen want hij fiets erg hard. Ik heb hem niet kunnen inhalen maar ik was wel 25 minuten te vroeg. Maar dat maakt niet uit want ik reed de verkeerde ingang in. Toen liep ik opeens zonder toegangskaartje op het terrein }>

Nou, ik kreeg aanwijzingen van een medewerker daar en toen ik op de parkeerplaats fietste zag ik daar clautje en lyrik lopen. En voor de ingang stond een stel bokkers. Ik had mijn fiets weggezet en mijn taarten mochten bij greetje en yootha in de auto Lovers

Nog even wachten op de rest van de doorvragers en we gingen naar binnen. Helaas kwamen we iid 1 persoon te kort voor groepskorting Verdrietig
Maar dat maakte voor mij niet zo veel uit want ik betaalde toch met me moeders geld Bloos }>

Eerst de stallen wezen kijken, en die bitten daar in de zadelkamer waren zekers wel groot.
Er stonden ook verschillende koetsen achter het glas en ook de begrafeniskoets van wilhelmina.

Toen gingen we naar het paleis, daar gingen we wat schilderijen kijken. Ook 1 lelijke, dat paard had een dun hoofdje zeg
En 1 heel mooi schilderij, die buitenzorg bijna kapot maakte Knipoog
Maja, het leek ook echt alsof de vliegen er op zaten Haha!

Een aantal, ik ook, gingen naar buiten. Lekker in het zonnetje gezeten wachtend op de rest. Maar die kwamen maar niet Verward
Wij verdachtte ze der al van dat hun het schilderij met de vliegen hadden kapot gemaakt *LOL*
Maar een tijdje later kwamen ze toch nog naar buiten.

We zijn toen maar gaan picknicken, voordat het zonnetje zou verdwijnen.
We hebben alles uit de auto gehaald en zijn pal voor het bordje "niet op het gras lopen" gaan zitten. Jah, we liepen toch niet over het gras, we zaten Haha!
We hadden gigantisch veel eten, zoals ook op de foto's te zien is *LOL*
Jerai lover kreeg een gevulde perzik, die ze meteen op de grond gooide Knipoog
Die perzikken waren best wel glibberig dus het is ook niet zo gek dat die viel Haha!

We hadden lekker gegeten en toen kwam die "aardige" mevrouw die ons "vriendelijk" verzocht van het gras af te gaan Schijnheilig Dat zou ook al meerdere keren zijn omgeroepen maar wij hebben eerlijk niets gehoord, twas ook echt niet verstaanbaar. Daarna kwamen er nog 2 "vriendelijke" mensen die "vriendelijk" tegen ons zeiden dat we van het gras af moesten. We waren het aan het verpesten voor andere mensen en het was ook niet eerlijk tegen al die hardwerkende mensen tegen over ons op het terras. Maar weet je hoeveel alles daar kostte Frusty

Omdat we toch vol zaten hebben we maar ingepakt en alles naar de auto terug gebracht. Toen gingen we het paleis bekijken, maar Xono mocht het paleis niet in door zijn gevaarlijke hond *LOL*

De rest was heel ff binnen, maar toen gingen we alweer naar buiten. We gingen bij de hindernisbaan kijken waar de rest die bij Xono was gebleven ook was. Dat was wel leuk, vooral toen 1 hondje opeens op de rem ging omdat er een "lekker ding" aan de kant stond Haha!
Er was ook een jochie bezig beltonen te luisteren, en steeds zat hij te kijken of wij keken. Eigenlijk hadden we Yucca op hem af moeten sturen Knipoog

We hebben nog ff paardjes gekeken, waaronder een prachtige belg. En ook het paardje van Nimber gezien Lachen

Toen wouden we de tuinen gaan kijken, maar Xono werdt weer geweigerd, ditmaal aan het hek al. De vorige keer kwamen we verder Tong uitsteken
Cassidy gooide haar charmes in de strijd, waardoor Xono toch met Yucca naar binnen mocht. Buitenzorg leidde de bewaker voor de zekerheid toch nog ff af, en we gingen de tuinen kijken.Nog wat mooie groepsfoto's gemaakt. We wouden de schelpengrot nog ff zien, en Cassidy bleef samen met nog een paar anderen buiten zitten met Yucca. De rest naar binnen en daar kregen we te horen dat we geen grote tassen mee mochten nemen(stel je voor dat we iets gingen stelen Bloos niks was trouwens mooi genoeg om te stelen }> ) We hebben de grote tassen naar de anderen buiten gebracht en we zijn gaan kijken.

De schelpengrot konden we niet bepaald grot noemen. Meer een kamertje. Haha!
Ik, Jerai lover, Xono en *Marije* hebben het paleis geweldig afgekraakt Bloos Haha! 1 kamer was omgedoopt tot hoerenkast door Jerai lover (de rode slaapkamer waar het publiek ook kon zitten Bloos ) en in de kamer waar ze de "clienten" ontvingen hing een schilderij die daar ook weer wat van bewees *LOL*
Een trap vondt ik persoonlijk nog wel mooi, en we mochten niet op de grote hoofdtrap lopen Verdrietig

Toen zijn we maar richting uitgang gegaan, en we zijn naar Ilindra's paardje gaan kijken(behalve Clautje en Lyrik, die gingen helaas al weer weg) Haar paardjes zijn werkelijk prachtig en de omgeving is ook niet niks. Ze hoeft niet eens naar het bos te rijden als ze wil buitenrijden, ze is er dan gewoon al. We zaten nog ff op het picknickbankje te kletsen, en Yucca sleepte heel schattig met een stokje Lovers

Toen ging iedereen zo'n beetje vertrekken. Ik haalde mijn restjes uit de auto van Greetje en co en de hond die daar rondliep vond die wel interressant. Lia (Ilindra dus) heeft mij naar huis gebracht Lovers
We hadden mijn fiets opgehaald en achterin gezet. Lia heeft heel inventief mijn fiets vastgemaakt Lachen
Ze heeft mij dus thuis afgezet, nog heeeeeeeeel erg bedankt daarvoor Lovers

Het was een errug gezellig dagje, die zeker nog weer een keer over moeten doen(waarschijnlijk niet op het Loo want daar zullen wel nu allemaal "verboden voor bokkers" bordjes staan *LOL* )
Ik had ook wallen onder me ogen staan, want na het dagje moest ik nog weer mee met me vriend naar een feestje.Maar daar heb ik nog wel ff lekker gebokt en de eerste fotoos bekeken Lachen

In een woord was de meeting GEWELDIG! Party!!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 17:52

Ja het was echt een geslaagde dag. Cool

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 18:04

Wat was het gezellig he, Missy heeft het allemaal al lekker uitgebreid en goed beschreven Lachen. We hebben ontzettend veel geluk met het weer gehad, alleen toen we naar Lia reden, hoosde het. Verder alleen maar goed weer Cool !

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:41

Ach gewoon een dag om nooit weer te vergeten Knipoog Wanneer gaan we weer meeten?

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:42

SNEL!!! Ik wil jullie graag weer een keer zien, het was echt GEWELDIG!! iedereen is zoo aardig Lovers Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:44

IK geloof dat de volgende meeting al in de steigers staat. Wie komt er ook de tweede week van September naar de BBQ?

En wie besteld er goed weer?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:48

Ja ik ofcourse =)
Maar September is meestal wel lekker !!! *jeujjj*

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:20

Ik ben dan al in Hoog Soeren.....dus ik (en deze x mijn man en mijn pony's ook!) ben zeker van de partij.........kunnen jullie de tweede meeting mijn meiden ook bewonderen!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:27

Ben zeer nieuwsgierig naar jouw meiden. Denk je dat we nog een ritje met de koets zullen kunnen maken?